Problem s radením na 6q prevodovke FRS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 280
- Registrován: 29 lis 2006, 23:43
- Bydliště: Trnava SR
Odpovědi: 0
na konci prevodovky je taka plastova zatka tu vylupni a pod nou je ložisko a skus či tam nemaš volu axialnu ale aj do stran, staršie prevodovky maju taky problem, že sa pretača to ložisko v obale a vyderie do obalu a potom sa ta hriadel posuva axialne a presne toto to robi. novšie prevodovky už maju to ložisko zaistene proti pretačaniu, ale da sa to vymedzit podložkou a hriadel sa dostane do polohy v ktorej ma byt.maco74 píše:Mam ten isty problem ale na B6 3/2005 motor BMP mechanik mi povedal ze na tychto prevodovkach sa uvolnuje predlohova hriadel pre tych co nevedia je to ta cast prevodovky ktora prenasa prevod z motora cez spojku do prevodovky.Hovoril ze ma mechanika na prevodovky ktory to vie odstranit nejakym vymedzovacim kruzkom v prevodovke.
autovtip píše:na konci prevodovky je taka plastova zatka tu vylupni a pod nou je ložisko a skus či tam nemaš volu axialnu ale aj do stran, staršie prevodovky maju taky problem, že sa pretača to ložisko v obale a vyderie do obalu a potom sa ta hriadel posuva axialne a presne toto to robi. novšie prevodovky už maju to ložisko zaistene proti pretačaniu, ale da sa to vymedzit podložkou a hriadel sa dostane do polohy v ktorej ma byt.maco74 píše:Mam ten isty problem ale na B6 3/2005 motor BMP mechanik mi povedal ze na tychto prevodovkach sa uvolnuje predlohova hriadel pre tych co nevedia je to ta cast prevodovky ktora prenasa prevod z motora cez spojku do prevodovky.Hovoril ze ma mechanika na prevodovky ktory to vie odstranit nejakym vymedzovacim kruzkom v prevodovke.
Dakujem Ti za radu zajtra to vyskusam a dam vediet.
pre Pepo78: Uz som som si myslel, že neviem jazdiť a kazím každú prevodovku. Dík, že si sa ozval. Niekedy by sme sa mohli aj stretnúť.
pre autovtip: Aj ja ďakujem za radu a akonáhle to opravím, alebo prídem na závadu tak dám hňeď vedieť. Zatial som to nechal plávať, lebo ma to stálo už dosť penazí a nemám chuť strielať na slepo.
K rozobraniu prevodovky som sa tiež ešte nedostal. Najviac ma ale štve ako trpia prevody keď to musím občas ťahať von cez zuby.
Tak zatial dík všetkým čo sa na tom podielali.
pre autovtip: Aj ja ďakujem za radu a akonáhle to opravím, alebo prídem na závadu tak dám hňeď vedieť. Zatial som to nechal plávať, lebo ma to stálo už dosť penazí a nemám chuť strielať na slepo.
K rozobraniu prevodovky som sa tiež ešte nedostal. Najviac ma ale štve ako trpia prevody keď to musím občas ťahať von cez zuby.
Tak zatial dík všetkým čo sa na tom podielali.
Konečne som sa dostal k zmeraniu vôle na hlavnom hriadeli a zistil som vôlu 0,55mm. Lenže podľa tabulky na vymedzovacie podložky tam taká ani v ponuke nebola. Ložisko sa v obale nepretáčalo.
Neviem či som sa správne dočítal, ale vôla na hlavnom hriadeli má byť od 0,015 do 0,156mm. Dúfam, že ma niekto opraví keď sa mýlim.
Za rozobratie prevodovky chcú dosť vela penazí. Nenajde sa tu niekto kto to už robil a má s tým skúsenosti. Platím na ruku, ale takú primeranú sumu.
Prevodovka je zhodená dole.
Neviem či som sa správne dočítal, ale vôla na hlavnom hriadeli má byť od 0,015 do 0,156mm. Dúfam, že ma niekto opraví keď sa mýlim.
Za rozobratie prevodovky chcú dosť vela penazí. Nenajde sa tu niekto kto to už robil a má s tým skúsenosti. Platím na ruku, ale takú primeranú sumu.
Prevodovka je zhodená dole.
igracik píše:Konečne som sa dostal k zmeraniu vôle na hlavnom hriadeli a zistil som vôlu 0,55mm. Lenže podľa tabulky na vymedzovacie podložky tam taká ani v ponuke nebola. Ložisko sa v obale nepretáčalo.
Neviem či som sa správne dočítal, ale vôla na hlavnom hriadeli má byť od 0,015 do 0,156mm. Dúfam, že ma niekto opraví keď sa mýlim.
Za rozobratie prevodovky chcú dosť vela penazí. Nenajde sa tu niekto kto to už robil a má s tým skúsenosti. Platím na ruku, ale takú primeranú sumu.
Prevodovka je zhodená dole.
Vola co tam mas je moc velka mam v TN mechanika co to robi za 300eur ale za to kupis druhu prevodovku spitam sa ci na tvoje to nebude lacnejsie lebo 300eur povedal na passat B6 r.v.05.
Takze Ta nepotesim ta cena bola len pre mna cena opravy je 400eur a za to uz zozenies prevodovku na tvoje urcite lacnejsie len ked pojdes nahodou kupovat tak daj pozor na tu vôlu na predlohovke.Ale zase ked mas repas viez ze je ok na 100%.igracik píše:To by bolo super keby si dal vedieť čo by to stálo. Ale predpokladam ze to bude to isté. Dík moc zatial.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 21 srp 2009, 19:39
- Bydliště: Nové Zámky
Odpovědi: 0
neni problem s opravou predlohy, mal som to iste na RS 96 kw ako pisete vy. potrebuješ tri veci viko, segerku a samotnu podložku. objednanal som podla dielov etky. vymenené a funguje krásne. ak potrebujete dajte vediet.
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 21 srp 2009, 19:39
- Bydliště: Nové Zámky
Odpovědi: 0
oprava 6-kvaltov
robí to každý 6-kvalt a ktorý ešte nie tak bohužial bude. najčastejšie prejavy: -
-problem s radením rýchlosti R a 1 pretože tie nemajú synchron a taktiež tomu pomáha spomínaná vola v predlohe.
-taktiež sa to môže prejavovať zaradením R alebo 1 a následným nemožným vyradením až jedine násilim a to cez zuby.
- dalšia možnosť je zaradite R alebo 1 vytlačite spojku na podlahu a auto sa pohybuje pomaly same.
Na počkanie opravím. žiadna demontáž prevodovky. už som to robil asi na rôznych 10 ks koncernových autách a bez problémov, dokonca niektoré mali cez 300 000 km a behajú dodnes po meste ako taxi. kto mate zaujem neni problem kontaktujte SS alebo mail.
-problem s radením rýchlosti R a 1 pretože tie nemajú synchron a taktiež tomu pomáha spomínaná vola v predlohe.
-taktiež sa to môže prejavovať zaradením R alebo 1 a následným nemožným vyradením až jedine násilim a to cez zuby.
- dalšia možnosť je zaradite R alebo 1 vytlačite spojku na podlahu a auto sa pohybuje pomaly same.
Na počkanie opravím. žiadna demontáž prevodovky. už som to robil asi na rôznych 10 ks koncernových autách a bez problémov, dokonca niektoré mali cez 300 000 km a behajú dodnes po meste ako taxi. kto mate zaujem neni problem kontaktujte SS alebo mail.
Naposledy upravil(a) lukas6666 dne 15 bře 2011, 22:16, celkem upraveno 1 x.
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
Re: oprava 6-kvaltov
lukas6666 píše:robí to každý 6-kvalt a ktorý ešte nie tak bohužial bude. najčastejšie prejavy: -
-problem s radením rýchlosti R a 1 pretože tie nemajú synchron a taktiež tomu pomáha spomínaná vola v predlohe.
-taktiež sa to môže prejavovať zaradením R alebo 1 a následným nemožným vyradením až jedine násilim a to cez zuby.
- dalšia možnosť je zaradite R alebo 1 vytlačite spojku na podlahu a auto sa pohybuje same.
Na počkanie opravím. žiadna demontáž prevodovky. už som to robil asi na rôznych 10 ks koncernových autách a bez problémov, dokonca niektoré mali cez 300 000 km a behajú dodnes po meste ako taxi. kto mate zaujem neni problem kontaktujte SS alebo mail.
Dík. A mám ešte jeden problém. Pri záťaži nejde radiť z 2Q do 3Q a stále to vbehne do 1-dničky. Je to hrozné. Čo s tým môže byť?
Re: oprava 6-kvaltov
lukas6666 píše:robí to každý 6-kvalt a ktorý ešte nie tak bohužial bude. najčastejšie prejavy: -
-problem s radením rýchlosti R a 1 pretože tie nemajú synchron a taktiež tomu pomáha spomínaná vola v predlohe.
-taktiež sa to môže prejavovať zaradením R alebo 1 a následným nemožným vyradením až jedine násilim a to cez zuby.
- dalšia možnosť je zaradite R alebo 1 vytlačite spojku na podlahu a auto sa pohybuje same.
Na počkanie opravím. žiadna demontáž prevodovky. už som to robil asi na rôznych 10 ks koncernových autách a bez problémov, dokonca niektoré mali cez 300 000 km a behajú dodnes po meste ako taxi. kto mate zaujem neni problem kontaktujte SS alebo mail.
Dík. A mám ešte jeden problém. Pri záťaži nejde radiť z 2Q do 3Q a stále to vbehne do 1-dničky. Je to hrozné. Čo s tým môže byť?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 21 srp 2009, 19:39
- Bydliště: Nové Zámky
Odpovědi: 0
Re: oprava 6-kvaltov
Môžme sa nato pozrieť, hlavne nech je ta predloha OK a uvidime ako sato bude chovať a poriešime. ozvi sa ked tak, volu v predlohe opravim do polhodiny a bez žiadnej demontáže z auta ako mi ich nosia,,, nemontovať dolu.... vyhadzuju zbytocne prachy za demontáže a spätné nahadzovania prevodoviek...igracik píše:lukas6666 píše:robí to každý 6-kvalt a ktorý ešte nie tak bohužial bude. najčastejšie prejavy: -
-problem s radením rýchlosti R a 1 pretože tie nemajú synchron a taktiež tomu pomáha spomínaná vola v predlohe.
-taktiež sa to môže prejavovať zaradením R alebo 1 a následným nemožným vyradením až jedine násilim a to cez zuby.
- dalšia možnosť je zaradite R alebo 1 vytlačite spojku na podlahu a auto sa pohybuje same.
Na počkanie opravím. žiadna demontáž prevodovky. už som to robil asi na rôznych 10 ks koncernových autách a bez problémov, dokonca niektoré mali cez 300 000 km a behajú dodnes po meste ako taxi. kto mate zaujem neni problem kontaktujte SS alebo mail.
Dík. A mám ešte jeden problém. Pri záťaži nejde radiť z 2Q do 3Q a stále to vbehne do 1-dničky. Je to hrozné. Čo s tým môže byť?
Tepovanie, mechanika. UPDATE máp RNS COLUMBUS, VCDS, ODIS ENGINNERING
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom
,chiptuning, uprava softwaru dsg, flash RJ motora, BCM, gateway a pod., servis klimatizacie a čistenie vozidiel ozónom