Napsal: 29 bře 2010, 11:50
josef10 píše:napr. pridirajici se klima kompresor pokud mas ve vybave..... chce to sundat klinak a rukou zkusit protocit jednotlive kladky...
Jj to je mozny protoze klima je uz tak tri mesice prazdna...

josef10 píše:napr. pridirajici se klima kompresor pokud mas ve vybave..... chce to sundat klinak a rukou zkusit protocit jednotlive kladky...
Nejspíš to bude volnoběžka altíku,řemen dolu za studena a zkusit.Cupra.TDI píše:josef10 píše:napr. pridirajici se klima kompresor pokud mas ve vybave..... chce to sundat klinak a rukou zkusit protocit jednotlive kladky...
Jj to je mozny protoze klima je uz tak tri mesice prazdna...
Volnoběžka je právě že nová a začalo to tak týden po výměně, jinak klimu jsem nechal doplnit ve škodovce a řekl jim co to dělá a prej to proměřili a na nic nepřišli ale moc tomu nevěřím...martinsidlo píše:Nejspíš to bude volnoběžka altíku,řemen dolu za studena a zkusit.Cupra.TDI píše:josef10 píše:napr. pridirajici se klima kompresor pokud mas ve vybave..... chce to sundat klinak a rukou zkusit protocit jednotlive kladky...
Jj to je mozny protoze klima je uz tak tri mesice prazdna...
Vypadá to na volnoběžku, po té cca minutě se vypne dožhavování a altíku se ulehčíCupra.TDI píše:Vyskytl se mi podobny problem, dobijeni sice nesviti ale vzdy pri studenym startu zacne neco rachtat, vcera jsem koukal na plochy remen a napinaci kladka litala jakoby nahoru a dolu draha tak cca 1cm a tak po minute motor jakoby prepnul a slo vse normalne, nevite nekdo co by to mohlo byt??? Nenepadlo me nic jinyho nez ten alternator.
nebo baterka žere jak kráva, už jsem se na tento případ vybavil, a za chodu mohu i dobíjení s baterkou krátkodob zatížit zatím jen čekám až přjde podobný porblém milošCupra.TDI píše:no to jsem nekoukal, tak v pondělí jí zkusím. a jak by přesně měla jít??? úplně bez odporu??? ta co tam byla před tím se hodně zadrhávala...
PETRJELINEK píše:skusil bych vzít žárovku cca 10w jeden konec objímky dát na plus a dtuhý dát na drát ke kontrolce jesly se to spraví tak je problém z buzením pokud to pomůže tak se do obvodu zapojí pomocnej budící odpor origo je v palubce taky už jsem se stím setkal na více autech že byl v tahu ta dioda která je na kontrolce to nabudit nestihne.
PETRJELINEK píše:skusil bych vzít žárovku cca 10w jeden konec objímky dát na plus a dtuhý dát na drát ke kontrolce jesly se to spraví tak je problém z buzením pokud to pomůže tak se do obvodu zapojí pomocnej budící odpor origo je v palubce taky už jsem se stím setkal na více autech že byl v tahu ta dioda která je na kontrolce to nabudit nestihne.
PETRJELINEK píše:skusil bych vzít žárovku cca 10w jeden konec objímky dát na plus a dtuhý dát na drát ke kontrolce jesly se to spraví tak je problém z buzením pokud to pomůže tak se do obvodu zapojí pomocnej budící odpor origo je v palubce taky už jsem se stím setkal na více autech že byl v tahu ta dioda která je na kontrolce to nabudit nestihne.
Co chces zkoušet, když lita remen tak je volnobežka Ko, schod řemen, rukou roztoc altik a pak chyt řemenici, musí se protocit, ta volnobežka taky musí klast drobet odpor, pokud je volna tak muže klouzat, rozkmitat řemen, netrva to dlouho a pak se rafne. Dobra stojí 2500-3000kc, polska cinska 1000-1800, magneti marelli este ujde. Na ten pokus s kabelem zapomen, je to blbost. Mas jasnou zavadu.Cupra.TDI píše:PETRJELINEK píše:skusil bych vzít žárovku cca 10w jeden konec objímky dát na plus a dtuhý dát na drát ke kontrolce jesly se to spraví tak je problém z buzením pokud to pomůže tak se do obvodu zapojí pomocnej budící odpor origo je v palubce taky už jsem se stím setkal na více autech že byl v tahu ta dioda která je na kontrolce to nabudit nestihne.
kam přesně mám dát teda ten druhý drát??? šlo by to popsat na obr. ??? nebo to je úplně někde jinde???