Stránka 2 z 47

Napsal: 01 říj 2009, 20:13
od kecka
Co ti to ukazovalo za ko..tiny ??? mi to na Stilu ukazovalo dobre... jednotka EDC 15

Napsal: 02 říj 2009, 00:06
od alfik
kecka píše:Co ti to ukazovalo za ko..tiny ??? mi to na Stilu ukazovalo dobre... jednotka EDC 15
A cez ktory komunikacny protokol spustas to Stillo?
A ako dlho sa ti to spaja s RJ. Boha mne to trvalo asi 5 minut,mozno aj dlhsie.

Napsal: 02 říj 2009, 07:19
od kecka
V menu si vyberu jednotku EDC 15 nebo EDC15 C7 to je jedno...
A spoji se to behem 1 sekundy ....... Mas dobre zvolenou adresu jednotky ??? ( myslim ze to je 0x10)

Napsal: 03 říj 2009, 01:10
od favo007
Kluci tohle me moc nepomaha:D Jen chci domlnit ze dneska sme namerili zrychleni na 100 11,7 s a 80-100 10,9,takze zavada tam nejaka byt musi.
Sere me ze EGR je zaslepeny ale podelala by me aj nezaslepena marea weekend.

Napsal: 03 říj 2009, 08:49
od alfik
kecka píše:V menu si vyberu jednotku EDC 15 nebo EDC15 C7 to je jedno...
A spoji se to behem 1 sekundy ....... Mas dobre zvolenou adresu jednotky ??? ( myslim ze to je 0x10)
A kde to tam najdem tu jednotku EDC 15? Adresu jednotky mam 0x10.
Myslil som,ze oznacenie EDC 15-EDC 15 C7 ma ALFADIAG???
V tej KWP 2000 to proste neviem najst?

Napsal: 03 říj 2009, 08:56
od alfik
favo007 píše:Kluci tohle me moc nepomaha:D Jen chci domlnit ze dneska sme namerili zrychleni na 100 11,7 s a 80-100 10,9,takze zavada tam nejaka byt musi.
Sere me ze EGR je zaslepeny ale podelala by me aj nezaslepena marea weekend.
Mas zmeranu tu vahu a turbo? Kolko dava vaha a kolko tlaci turbo.Hod nejaky vypis z meranych hodnot.Potom sa da pokracovat dalej.Nejake vyblikavanie nema zmysel....

Napsal: 03 říj 2009, 09:59
od favo007
Nikdo mi neni schopny zmerit tlak turba a vaha je nova.To turbo je OK naprosto bez vule a motore si neveme ani vubec olej. Ted sem precetl 15 strabnek diskuze o egr cistil sem ho krasne rochodil ho a saci trubku mam taky vycistenou aj sani kam sem se dostal,ale to nepoholo tehda. zeslepeni pomohlo,ale auto stejne nejede uplne jak ma. Cetl sem ze na volnobeh musi ta hadciak co otvira ventil mit podtlak,takze ja to tam du vyskoust a kdyztak tu vytahnout ten elektromagneticky bazmek co ma ridit podtlak.Ja myslim ze se mi to neotvira. I kdyz kamos rikal ze kdyz bzuci,tak je funkcni:( tohle jsou vazne patalie.

Napsal: 03 říj 2009, 10:57
od Torgan
Turbo sa moze javit ako dobre ale moze mat uplne spalene lopatky na rotore

Napsal: 03 říj 2009, 11:20
od autickar21
takze, vahu mas origo bosch? Turbo neziape?- netesnosti tlakovych hadic, daju sa aj identifikovat mastnym okolo napojenia hadice. skusal si aj nachvilu odpojit baterku nech si rj nacita aktualne hodnoty zo snimacou? Potom ti uz nic ine neostava len dat kvalitny diag. kludne sa moze stat ze mas antichip ak to mas od kupy auta.

Napsal: 03 říj 2009, 11:59
od favo007
Vaha neni BOSH ,ale HUCO,ale tou to si myslim,ze to neni,ale jako nevylucuju to. Ja myslim ze turbo tlaci jak ma,ale v urcitych rezimech nedopuje jak ma. A to myslim ze dela prave nejaka elektronika.
Ted sem rozebral EGR system. Sundal ten bazem co dava pokyn k podtlaku nebo jak to rict a on asi funguje,ale nejak blbe. Vrci na volnobeh trosku taha,ale malo. Nikdy to nemuze otevrit ten sileny EGR ventil. Sere me ze kdyz jsem to ted zaslepil,tak to sice jede tak o 10% lip,ale silene zere. Jako ja ho porad honim,ale na 60l sem najel necelych 600km a uz mi sviti hladove oko,takze spotreba nekde k 9 l. Teda jezdil sem ted hodne na akceleraci,protoze sme porad merili. Nejhorsi casy jsou kdyz motor nema otacky to je uplne zdechle. Vseci mi rikaji ze to jede dobre at to neresim,ale proste myslim ze by me predjela aj 1,6. Kdyz jsem to koupil,tak to tahalo poradne ,ale pak blbnul potenciometr a odesla vaha a od te doby zaclo blbnout nejspis aj to EGR. nejak to se sebou souvisi. Kdybyb mi nekdo pucil tu vahu BOSH at to vyloucim byl bych rad. Jinak baterka ted byla odpojena Kazdy den. Vyvarovali sme to a delal se podvozek

Napsal: 03 říj 2009, 12:01
od favo007
Zajimave je ato vsude zduraznuju,ze auto nijak brutalne necmudi ani kdyz mam zaslepene EGR a davam tomu plne kule. A vim ze aj nove auta co najeto do 100 tis cmudi mnohem vic

Napsal: 03 říj 2009, 12:09
od kecka
alfik píše:
kecka píše:V menu si vyberu jednotku EDC 15 nebo EDC15 C7 to je jedno...
A spoji se to behem 1 sekundy ....... Mas dobre zvolenou adresu jednotky ??? ( myslim ze to je 0x10)
A kde to tam najdem tu jednotku EDC 15? Adresu jednotky mam 0x10.
Myslil som,ze oznacenie EDC 15-EDC 15 C7 ma ALFADIAG???
V tej KWP 2000 to proste neviem najst?
jak spustis UniDiagKWP2000 tak potom si vyberes jednotku jakou chces diagnostikovat.......


Obrázek

Napsal: 03 říj 2009, 12:15
od kecka
tady je treba videt turbo .........

Obrázek

Napsal: 03 říj 2009, 12:43
od alfik
kecka píše:
alfik píše:
kecka píše:V menu si vyberu jednotku EDC 15 nebo EDC15 C7 to je jedno...
A spoji se to behem 1 sekundy ....... Mas dobre zvolenou adresu jednotky ??? ( myslim ze to je 0x10)
A kde to tam najdem tu jednotku EDC 15? Adresu jednotky mam 0x10.
Myslil som,ze oznacenie EDC 15-EDC 15 C7 ma ALFADIAG???
V tej KWP 2000 to proste neviem najst?
jak spustis UniDiagKWP2000 tak potom si vyberes jednotku jakou chces diagnostikovat.......


Obrázek
Ale ja tam ziadnu jednotku EDC 15 nemam.
Je tam : UniDiag2000_Alfa 166jtd_example
UniDiag2000_AlfaTS_M155
UniDiagKWP2000

Napsal: 03 říj 2009, 12:49
od kecka
Mas to dane v jedne slozce a zpoustis ten exe soubor z te slozky ???? pokud si udelas jenom zastupce tak to nejde,,,,,,!!!!

Jinak jak dam tu 166 JTD tak se mi to taky spoji ze stilem ....... ale nejsem si jistej .......