Stránka 2 z 2

Napsal: 09 říj 2006, 19:44
od origoš
máš studenej motor, začínáš snímačem teploty.

Snímač teploty je teplotně závislý odpor a nejde z něj žádný signál. Je to pasivní součástka. Nedovedu si představit jak ho budeš osciloskopem kontrolovat, ikdyž netvrdím, že by to nešlo. Každopádně jsem tu závadu uvedl jako příklad a líbí se mi na tom, že jsem na to přišel proto, že umím číst a ani jsem nepotřeboval otevřít kapotu. Uvedl jsem to také proto, že byla prázdní paměť závat a zdálo se, že sériová diagnostika selhala. Kdybych chtěl čidlo proměřit, tak bych ho musel odpojit, napojit měření atd. Pokud to nejde jednoduše, musí se to udělat složitě. Kéž by to bylo pokaždé tak jednoduché.

Napsal: 11 říj 2006, 20:01
od ROMEK
Ked citam tu skusenost Origa tak si spomenu take sem v zacatkoch delal WV Polo 1,4 a motor tam tocil stale po zahriati na 1800ot/min teke to meli vselijaky fachmani chceli meni RJ a vselico ked sem to hodil na VAG nic tam nebylo zadne chyby tak sem cital merane hodnoty a vsimel sem si odchylku Teploty motoru v RJ motoru a na pristrojovke v RJ byla 40stupnu a na palubovke ukazovala 90stupnu zebral sem merak abych sa ujistil kolko ma motor skutecnu teplotu a bylo to jasne vymena teplotneho cidla a auto jak nove cidla su dvojvivodove jednen vyvod pro RJ a druhy pro ridica tod ma skusenost

Napsal: 11 říj 2006, 20:15
od origoš
No jistě, dost mechaniků spoléhá na paměť závad. Pokud je ale odchylka v mezích tolerance, tak to ŘJ jako chybu nevyhodnotí, nanejvýš to hodí třeba sporadickou na lambdě, což je následek. Prostě číst naměřené hodnoty a přemýšlet, jestli jsou reálné.

Napsal: 24 říj 2006, 19:58
od serviceMan
To Origoš: Souhlas v plném rozsahu a přidávám, že na tom i spousta mechaniků shoří... Pak zákazníci platěj i desetitisíce za nic...