Napsal: 08 úno 2010, 22:34
nejednoduší je koupit asi domeček a dát si tam vypínač, je zajímavý jak se periodicky tehle topic objevuje každou zimu 

tomch píše:Mne by to také zajímalo.Rudolf píše:Čauky Jak se aktivuje v ŘJ přídávné vyhřívání ?
Je to auto dovezené z jihu bez přihřívání a když se tam dodělá, bude třeba ho aktivovat v ŘJ. Ví někdo jak na to . Dík
Motor AGR, dovoz Francie, rok 2000, bez přídavného topení.
Přihřívání doděláno, žhavící svíčky, relátka, napojení na řídící jednotku motoru PIN 17 a 34.
Při kontrole akčních členů vše OK.Spíná rele nízkého topného výkonu, i rele vysokého topného výkonu.
Za provozu nesepne ani jedno.![]()
Teplota vody 0,9°C
Teplota nasávaného vzduchu 0,9°C
Teplota paliva 2,7°C.
Po nastartování napětí alternátoru 14,1V
Zkrátka řídící jednotka to fláká.
--------------------------------
Octavia 1.9TDi 66KW
Octavie spínají při 0.0 teplotě nasávaného vzduchu.tomiisp píše:to s tym spinanim pri 0.0 je tak trocha kachna ktoru tu stale niekto siri lebo si to precital vo velmi velmi starej knihe od Boschu (Vstrikovani EDC 1.3.3)uz som to tu x krat napisal ze mne to zopne aj pri +10C..tu skor rozhoduje verzia a vek softwaru v RJ a taktiez zatazenie alternatoru
a kodovanie na to nie je ziadne (kodovanie automat/manual ? mal som pocit ze su to vacsinou dva rozdielne SW s roznymi cislami pre man/aut).
a tak co stym mám udělat. píše to bud vadny altík nebo regulátor napětí v altíku nebo vedení kabelu. kabely jsem měl venku všechny konce očištěny a pořát to tam naskočí de to smazat ale za nějakou chvilku to tam chybu hodíZdeněk M píše:Signal DF, nema s nabijením nic spolecnýho, když ten kabel prestipnes tak nabijet 14,4v bude porad. Je to signal do řj. motoru, podle kterýho vyhodnotí zatížení alternatoru.libor.98 píše:co když mě to taky furt píše chybu zatížení DF svorky - nesmyslný signál? a altík normálně dobijí 14,4 když vše zapnu tak to pod 14V nejde?
Rudolf píše:tomch píše:Mne by to také zajímalo.Rudolf píše:Čauky Jak se aktivuje v ŘJ přídávné vyhřívání ?
Je to auto dovezené z jihu bez přihřívání a když se tam dodělá, bude třeba ho aktivovat v ŘJ. Ví někdo jak na to . Dík
Motor AGR, dovoz Francie, rok 2000, bez přídavného topení.
Přihřívání doděláno, žhavící svíčky, relátka, napojení na řídící jednotku motoru PIN 17 a 34.
Při kontrole akčních členů vše OK.Spíná rele nízkého topného výkonu, i rele vysokého topného výkonu.
Za provozu nesepne ani jedno.![]()
Teplota vody 0,9°C
Teplota nasávaného vzduchu 0,9°C
Teplota paliva 2,7°C.
Po nastartování napětí alternátoru 14,1V
Zkrátka řídící jednotka to fláká.
--------------------------------
Octavia 1.9TDi 66KW
Tak to je fakt zajímavé, že to začne samo fungovat po namontování. Prosím tě, zkus pro zajímavost vytáhnou ty relé a jestli naskočí chyba v paměti závad. Dík
Jinak důvod proč ti to nezapnulo byla teplota nasávaného vzduchu. Zapíná to při 0,0 , ale musíš ještě čekat cca 5 minut než se dobije po startu akumulátor. Potom teprve zapne přídavný ohřev.
tak ten drat promer, bejva schnilel poblíž toho dvoupin stekru.libor.98 píše:a tak co stym mám udělat. píše to bud vadny altík nebo regulátor napětí v altíku nebo vedení kabelu. kabely jsem měl venku všechny konce očištěny a pořát to tam naskočí de to smazat ale za nějakou chvilku to tam chybu hodíZdeněk M píše:Signal DF, nema s nabijením nic spolecnýho, když ten kabel prestipnes tak nabijet 14,4v bude porad. Je to signal do řj. motoru, podle kterýho vyhodnotí zatížení alternatoru.libor.98 píše:co když mě to taky furt píše chybu zatížení DF svorky - nesmyslný signál? a altík normálně dobijí 14,4 když vše zapnu tak to pod 14V nejde?
Prosím tě kde najdu zatížení alternátoru?SupermanXXX píše:kolik vag ukazuje zatížení alternátoru na svorce DF?
Bezva práce, Díky.majkl1 píše:Nevím jak u tvého engine, ale např. u AHF je to tady:
Blok naměřených hodnot 16 (přídavné topení)
1. Zatížení alternátoru
(5...95 %)
2. Přídavné topení
X X X X X X X 1 teplota chladicí kapaliny vyšší než 70 °C...80 °C nebo teplota nasávaného
vzduchu vyšší než +5 °C
X X X X X X 1 X alternátor vadný
X X X X X 1 X X napětí akumulátoru nižší než 9 V
X X X X 1 X X X otáčky motoru nižší než 875/min
X X X 1 X X X X nastartování motoru během posledních 10 sekund
X X 1 X X X X X snímač teploty chladicí kapaliny -G62 nebo snímač teploty v sacím potrubí -G72
vadné
X 1 X X X X X X nevšímejte si
1 X X X X X X X nevšímejte si
3. Aktivace topných prvků
0 1 relé malého topného výkonu -J359 buzeno
1 0 relé velkého topného výkonu -J360 buzeno
4. Napájení řídicí jednotky
(13,5...14,5 V)
Mám. Včera jsem zjistil, že existují dvě verze kabeláže, s přihříváním a bez. Bez přihřívání má na 22pin ŘJ motoru trvale připojenou kostru. Tudíž proudové zatížení alternátoru 100%.majkl1 píše:A máš na altíku vůbec svorku DF?
tomch píše:Mám. Včera jsem zjistil, že existují dvě verze kabeláže, s přihříváním a bez. Bez přihřívání má na 22pin ŘJ motoru trvale připojenou kostru. Tudíž proudové zatížení alternátoru 100%.majkl1 píše:A máš na altíku vůbec svorku DF?
Jasně, a kterej máš rok výroby? Tuhle opičárnu vymysleli kolem roku 2000. Ve schématu rok 1998 neni.Rudolf píše:tomch píše:Mám. Včera jsem zjistil, že existují dvě verze kabeláže, s přihříváním a bez. Bez přihřívání má na 22pin ŘJ motoru trvale připojenou kostru. Tudíž proudové zatížení alternátoru 100%.majkl1 píše:A máš na altíku vůbec svorku DF?
Já mám octavku BEZ vyhřívání a zatížení alternátoru normálně ukazuje