Číslo motoru TDI PD 110 kW

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Teď jsem byl v garáži a měl oddělaný sání...vyčetl jsem jestli vážně dobře vidím AXR.:-(Jsem pěkně nasranej!!Je možný, že by tam dal někdo blok ze 74 kW...četl jsem někde, že první ARL měly problémy s mazáním? Jinak turbo nevím jaký tam mám...ale má regulaci...to by asi 74 kW neměla. Jinak jak bych to jinak poznal, co to je za motor? Sání, intercooler velkej to jako 110 kW má. Taky to má 6-ti kvalt převodovku. Ještě jedna věc...liší se nějak blok 74 a 110 kW?
Pleskot
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 16 dub 2009, 10:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pleskot »

Ahoj, tak AXR je určitě 74 kW PD, a býval myslím jenom 5-ti kvalt, turbo má origo KKK s regulací lopatek.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

milan8902 píše:Jinak turbo nevím jaký tam mám...ale má regulaci...to by asi 74 kW neměla. Jinak jak bych to jinak poznal, co to je za motor? Sání, intercooler velkej to jako 110 kW má. Taky to má 6-ti kvalt převodovku. Ještě jedna věc...liší se nějak blok 74 a 110 kW?
Samozřejmě, že turbo 74kW má regulaci 8) Vyfotit nebo napiš typ...
Docela bych věřil tomu, že původní motor odešel, tak tam prdli celou 74kW + sw/jednotku (možná chip) a tradá :o
Mimochodem, kolik ti nabrzdili?
GIV Variant TDi ???kW
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Naměřil jsem 334 NM a 97 kW. Nemyslím si, že by tam někdo měnil jednotku. Spíš někde buchli vanu, která má na sobě svár, a pak to někde překopali. Teď zkusím dát novou váhu vzduchu a jedu znovu na brzdu...Jak poznám podle počítače jakou mám jednotku, popřípadě jestli je auto nachipovaný?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Opiš z VAGu číslo jednotky. Na brzdě ti určitě bude schopnej říct jestli je čip nebo ne.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

A v TP mas napisany kod motora ARL? Odfot motorovy priestor a daj to sem.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Já teď nejsem doma. Ale ve čtvrtek přijedu...tak to vyfotím. V techničáku mám 110 kW ARL...má to všechny nápisy TDI celý červený...prostě někdo asi prorazil vanu a zadřel motor...a co se dělo dál netuším...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

dal se delo to, ze tam dali 74kW motor AXR, ci je turbo z ARL a vstreky tak to musis pozriet....
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Myslíte, že se konstrukce motoru 74 kW jako takového liší od 110 kW?Nebo si myslíte, že je to stejné...v tom případě bych teoreticky těch 110 kW měl naměřit...Jinak těch 97 kW jsem naměřil už při 3100 ot/min...čím to může být?Kdy se vlastně začalo používat označení AXR pro 74 kW?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

chod za niekym kto tomu rozumie, nech Ti zisti ako je to vlasne poskladane.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

milan8902 odkud jsi?
On se ti pak třeba někdo ze znalých z okolí ozve nebo i ti borci z brzdy by to mohli poznat :)
GIV Variant TDi ???kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

AXR je PD ale výkonově jinde používáno zhruba od roku 2004
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Jsem z Olomouckýho kraje...Mohelnice
milan8902
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Registrován: 20 dub 2009, 16:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od milan8902 »

Tady je několik fotek toho našeho Golfa...Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Jen jedna blbost, ARL mělo podle mě vždy chlazený EGR, ale podle hadic ho tohle nemá...
Naposledy upravil(a) nogis dne 22 říj 2009, 18:32, celkem upraveno 2 x.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“