Stránka 2 z 9

Napsal: 09 lis 2009, 15:32
od radeksk
No hej,viac menej mas pravdu.. ono ked strihlo tu osku,tak chlapik vravel,ze je tam problem s mazanim...ze tam to bude niekde.. tak som dal vymenit olejove cerpadlo... tak mi bolo povedane ,ze to moze byt aj tym ze nema dostatocny tlak...tak cerpadlo som vymenil spravil som 2500-3000km.. a caaaaak.. pri tom to bolo len pri miernom rozbehu.. ziadna velka rychlost...

Napsal: 09 lis 2009, 15:51
od misoVW
zmeraj tlak oleja.

Napsal: 09 lis 2009, 19:00
od Holz-tdi
Máš špatné gumičky nebo "zuby" v bajonetech vzduchu. To že jsi měl špinavé turbo, je důkaz. Soustřeď se na toto. Čao.

Napsal: 09 lis 2009, 19:06
od radeksk
Mozes mi nieco o tom blizsie napisat... nerozumiem tomu velmi... moc dakujem

Napsal: 09 lis 2009, 19:18
od vladik
asi ti tým chce povedať to,že ti niekde uniká tlak a aby splnilo požiadavku tlaku od riadiacej jednotky tak musí tlačiť na plné gule čo mu nerobí dobre-preťažuješ ho

Napsal: 09 lis 2009, 19:21
od radeksk
Dik,cize tym myslis,ze vzduchova sustava je netesna?? tak mam tomu rozumiet?

Napsal: 09 lis 2009, 19:27
od Holz-tdi
Ano. Je to častá závada T5. Čao.

Napsal: 09 lis 2009, 19:33
od radeksk
čize asi tak ako mi vysvetloval vladik,ze je niekde netesna vzduchova sustava a turbo tlaci na plne pecky?? cize tym nemoze natahat nejaky bordel do vnutra ci ano??ak ta mozem poprosit rozpis mi to tu trochu viacej okolo toho... moooooc dakujem,cize myslis,ze tlak oleja s tym nema nic spolocne?

Napsal: 09 lis 2009, 19:36
od Tomas.cz
No ber to tak že turbo aby natlačílo požadovaný tlak když je někde únik tak se musí točit rychlejc.

To je jako kdybys topil v bytě a měl otevřený okno taky musíš fedrovat víc.

Ale zas na druhou stranu repas z Polska no nevím no... ;)

Napsal: 09 lis 2009, 19:40
od pepik
HELE A CO CHLADIC VZDUCHU intercooler MENIL SI HO KDYZ TI PADLO TO PRVNI TURBO A NEMELO UZ LOPATKY NEBO NE TO MUZE BEJT DALSI PRICINA

Napsal: 09 lis 2009, 19:44
od radeksk
Dikes aj za tvoj nazor,cize co by si poradil...?? no a to turbo repas z polska.. j to vazne az take hrozne.. firma co to robila celkom ok pekna praca,, vyvazene atd ,ved poliaci si do svojich aut tiez davaju svoje repasy.. cim sa ich vobec nezastavam...no po repase ato slo celkom super ,pekny tah lahko sa rozbiehalo.. ale vravim.. vydrzalo to len nejakych 2500km..

Napsal: 09 lis 2009, 19:47
od radeksk
intercoler bol iba plny oleja ziaden iny bordel.... lopatky boli iby pozahynane.... tak intercooler sa riadne vymil vycistil...no aj za to ti dakujem kazda pripomienka sa rata...

Napsal: 09 lis 2009, 19:56
od pepik
radeksk píše:intercoler bol iba plny oleja ziaden iny bordel.... lopatky boli iby pozahynane.... tak intercooler sa riadne vymil vycistil...no aj za to ti dakujem kazda pripomienka sa rata...
INTERCOLER JE TAKY PEKNA SVINA UZ TO TADY ZNAM MAM TADY PANA CO MU UZ MENILY 3 TURBA PRVNI MELO 140 COZ JDE A TY DALSI MELY TAK PO 2-3 TISICICH A ZAVADA NEDALI NOVEJ INTERCOOOLER KDE BYL BORDEL TURBO SI HO NASAJE SPET A ZACNOU SE DRIT LOPATKY A TAKY BEJVA BORDELAZ VE VZDUCHOVYM FILTRU

Napsal: 09 lis 2009, 20:05
od radeksk
No ... a vzduchovy filter som hned menil.. vsetko pekne vycistene,len tu tesnost toho potrubia.. na to sa nejak nebral ohlad nikoho to nenapadlo.. no neviem ako to s tym tam vyzera... a nevie mi niekto poradit nejaky manual kde by som nasiel ze co a ako sa rozobera Dikes

Napsal: 09 lis 2009, 20:44
od vladik
no,možno by sa ti mal na soft niekto pozrieť ,koľko vlastne to turbo tlačí po čipe,len taký nápad či aj tá netesnosť nie je spôsobená priveľkým tlakom "čipnutého turba" a origo turbo to ešte ako tak bralo ale ten PL repas veĽmi nie :?