Já mám takové asi čtyři otlačky ve stropě mezi předníma a zadníma sedačkama. Takže v tom ženská asi taky jezdila, ale na spojku nešpala.pasa píše:Už jsem ho měnil ,předemnou s tím autem jezdila ženská,mám v koberci pěknou díru od podpadku jako nezvratnej důkaz.
článok z pravdy - Silný naftový motor nikdy nepodtáčajte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Po městě jezdím rychlostí 50 km/h (tachometr ukazuje 54 km/h) na čtyřku při otáčkách 1750 rpm (a to je minimum, které čtyřce dovolím). Jakmile se otáčky jen o kousek dostanou pod tuto hodnotu, okamžitě řadím tři. Běžně jezdím v rozsahu 1800 - 2500 rpm. Stejným způsobem jsem jezdil se všemi dieselovými auty, co jsem kdy řídíval. A například na první služební O1 mi dvouhmota držela i po půl milionu kilometrů.nogis píše:to Marek77: Jak prosím tě jezdíš po městě? Neumím si představit jezdit od cca 1800rpm. Po městě běžně nad 1200 (1., 2.kvalt), od trojky se snažím jak píšeš, ale na to popojíždění je to neřešitelný.
Těch Tvých 1200 rpm nedovolím ani trojce, dvojce možná (ale jen velmi krátce).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
jednotku by si musel potocit asi na 3500 aby ti na dvojku padli k 2000 (5q PD)nogis píše:Přesně to tvrdím, mezi jedničkou a dvojkou je hrozně velkej rozdíl. Schválně až pojedu domů, zkusím kolik by musela mít jednička otáček, abych se s dvojkou dostal k těm 2tis. Na trojku je 1200 málo, tam už to cítíš, ale za dva v pohodě, dlouhodobě...
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
Nie nie preto som sa nepytal ja 6 radim az ked idem 120 km/h.Len som to videl robit znamych na Bavorakoch presne koli spotrebe a nepacilo sa mi to aj ten motor akosi trpel a mal divny zvuk.kevino píše:hej a na 5 rychlostnom stupni alebo 6. po meste. vtedy je najlepsia spotreba ze ?Misík píše:Nici sa dvouhmota ked sa chodi na nizkych otackach tak od 1500 do 1800?
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
dobreeeeeee velmi dobreeeeeeeee. pekny vikend inaklt.kubosh píše:Já mám takové asi čtyři otlačky ve stropě mezi předníma a zadníma sedačkama. Takže v tom ženská asi taky jezdila, ale na spojku nešpala.pasa píše:Už jsem ho měnil ,předemnou s tím autem jezdila ženská,mám v koberci pěknou díru od podpadku jako nezvratnej důkaz.
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Vecernicek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 400
- Registrován: 07 srp 2007, 20:59
- Bydliště: Btrnio
Risknem ze budem vyzerat, blbo, ale: po meste jazdim na 4.stupni tak ze mam na tachometri 60 km/h, co je realnych tak 55 a je to 1600 ot/min. Je to nejaky potencialny problem? Ked treba prudko zrychlit alebo ist do kopca tak si podradim, motor je 110 kW 2,5 TDI, nemam pocit ze by akokolvek trpel a ze by sa mu tych 1600 nepacilo...
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
