houkajici turbo

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

fabiátor píše:
1pavel píše:za 500kč ti ho v turbopower převážej ;) jestli to ovšem půjde
Tak kdyby to bylo uplne jasny, ze je to nevyvazkem rotoru, tak to resim reklamaci u upravce, protoze na to drzi zaruky, ale auto jezdi bez problemu a nazory se na to ruzni, viz odkaz na dalsi vlakno v mem prvnim prispevku nahore a vyjadreni treba Andreho. Hlavne podotykam, ze v mym pripade dokud tam bylo seriovy turbo, tak to nehoukalo a zacalo to az po vymene za hybrid a houka to od zacatku furt stejne okolo 2000 rpm a za studena hlasiteji. Za tepla temer neznatelne.
Taky mi houka za studena víc za tepla už to není moc slyšet..koukal sem na lopatky a sou OK
kdyby bylo špatně vyvaženy tak už by se rozletělo
kolik s tim foukaš??
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

kosta103 píše:
fabiátor píše:
1pavel píše:za 500kč ti ho v turbopower převážej ;) jestli to ovšem půjde
Tak kdyby to bylo uplne jasny, ze je to nevyvazkem rotoru, tak to resim reklamaci u upravce, protoze na to drzi zaruky, ale auto jezdi bez problemu a nazory se na to ruzni, viz odkaz na dalsi vlakno v mem prvnim prispevku nahore a vyjadreni treba Andreho. Hlavne podotykam, ze v mym pripade dokud tam bylo seriovy turbo, tak to nehoukalo a zacalo to az po vymene za hybrid a houka to od zacatku furt stejne okolo 2000 rpm a za studena hlasiteji. Za tepla temer neznatelne.
Taky mi houka za studena víc za tepla už to není moc slyšet..koukal sem na lopatky a sou OK
kdyby bylo špatně vyvaženy tak už by se rozletělo
kolik s tim foukaš??
co jsem odkoukal v turbopoweru , tak vždy pomohlo převážení , pokud už nebylo poškozené uložení , tam se musela udělat oprava , ale pokud myslíte že je OK že turbo vydává pazvuky je to vaše věc
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

Hodně lidí co ma hybridy řika že jim za studena houkaj :roll:
ale po ohřátí je to ok...
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

mám taky hybrid tlačí skoro 1,8 bar při tom má v 1900 ot už 1,4 bar výfuk mám od něj jen rouru se zadním tlumičem a běhá naprosto potichu
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

1pavel píše:mám taky hybrid tlačí skoro 1,8 bar při tom má v 1900 ot už 1,4 bar výfuk mám od něj jen rouru se zadním tlumičem a běhá naprosto potichu
Ja mam vyfuk jen trubku 60mm takže ten zvukovej projev bude někde jinde...ja to slyšim tak na 0.3bar pak už neni slyšet nic..foukam s tim 2bar
a jednu chvili to funělo 2,5bar takže pokud by bylo rozvaženy tak už není mezi živejma (LOL)
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

jak myslíš já ti nic nevnucuju
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

1pavel píše:jak myslíš já ti nic nevnucuju
..ja ho mam z druhy ruky a bylo jety a už i něco zažilo
on ma novy a to vyvaženy byt musí nebo se pletu??

nebo ho nechat převažit a vidělo by se ;)
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

Olegoj vozej ze škodovky nový turba pro známí na převážení , jsou kolikrát až za toleranci nevývah , pak si udělej představu o nevyváženosti turb , kontrola tvého turba určitě nebude problém , pokud již není ojetá osička ke straně
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Tak jen pro info. Hybrid je samozrejme skladany z pouzitych dilu. Byl rozebran a vymeneny preventivne streva a znovu slozen a VYVAZEN. Zadne odchylky mimo tolerance tam nebyly. Na strane kompresoru i vyfukove turbiny zadne znamky poskozeni. Bylo po 30tis km jak nove.

Po vymenene houkani znatelne stichlo, ale je to tam porad a jakoby v sirsim spektru otacek nez pred tim. Dela to jen pri minimalni zatezi, pri plny ne. Jak pise kosta103. Uz na to kaslu.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Co mas za filter? Papierak alebo bavlnu?
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Zatim tam dosud byl factory default papirak meneny pravidelne po 15tkm. V utery chceme delat pokusy na brzde s timhle kitem:

http://www.knfilters.com/search/product ... d=57S-9501

Mimochodem dnes druha jizda po kontrole TD a neslysel jsem uz nic. Jestli si to muselo sednout, nevim. Proste dnes to nehoukalo uz vubec. Uvidime dal.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Ozivim trochu tema, nebot houkam stale a porad. Nekdo nejake nove poznatky ?

Turbo tlaci cca 1,7bar dle logu z VCDS, regulace OK, pozadavek z mapy je nasledovan skutecnou hodnotou tlaku, auto jezdi, vse se zda byt OK. Houka to jen pri nizkem zatizeni behem jizdy v kolonach atp, nebo pri dobehu a za studena vic. Jakmile vyjedu na dalnici a pedal jde vic dolu k podlaze, turbo fouka na max a nic slyset neni.

Jinak samozrejme ten zvuk jde primo z turba a zcela urcite jde z vyfukove komory, resp. ma primou souvislost s variabilnim naklapenim lopatek, tohle nedela kompresor a nejde tedy ani o problem netesnosti v sani atp. Vzheldem k tomu co jsem s tim uz vse zkousel si troufam tvrdit, ze nejde ani o problem nevyvahy.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

mam 2.5 v A6 a kdyz je kara studena houka to dost nebezpecne :D ale po zahrati o turbu ani nevim :) Koukal sem na filtr a ok, osekany lopatky nemam a regulace je v poradku.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Stejně to nechápu, turba na oko pěkný a jsou slyšet, vím o Xantii která párkrát vcucla vzduchový filtr takže lopatky dostaly zabrat, turbo má celkově vůli jak hodit bagetu do chodby a jen lehce hvízdne když se auto rozjíždí :roll:
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

fabiátor píše:Ozivim trochu tema, nebot houkam stale a porad. Nekdo nejake nove poznatky ?
Kaslu na to, nestoji mi to za ty nervy, prijdte si na to sami :x

Fabiatore, mas SZ ... to znamena soukromou
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“