Stránka 2 z 7

Napsal: 15 pro 2009, 15:58
od Golf-GT
tuner píše:Však už je jen v regale a blok zahazenej v kopřivach
unás v práci děláme traktory a podobný stroje a u novýho Case co běžel 200 motohodin jsme dělali motor, v pístu propálená díra (LOL) USA no, asi tam maj jinou naftu zněla příčina, všechno bylo v pořádku a příčina žádná, přehodil se píst a byl klid, reklamace samozřejmě neuznaná

Napsal: 15 pro 2009, 17:40
od Slavkov
(hm) nejvýstižnější a vtipný překlad toho "Case" je "případ" (LOL)

Napsal: 22 úno 2010, 17:20
od Golf-GT
zak jsem to poprve projel s novýma tryskama, zas nějakej zátah to nemá, ale o něco lepší to je, myslím si že čerpadlo na tom není nijak dobře, když jedu a udržuju stejné otáčky, motor necuká, ale jakoby přerušeně vibroval, jak jsem teď jel s těma S764 tak se to zvýšilo a dělá to jednou tolik, mluvil jsem o tom s automechanikem z místního servisu a ten mi řekl že je to čerpadlem, že takhle to začíná a pak se auto zastaví uplně :( zjistím to na VAGu? jakou by to mělo hodit chybu nebo tak něco?

Napsal: 22 úno 2010, 17:20
od Golf-GT
zak jsem to poprve projel s novýma tryskama, zas nějakej zátah to nemá, ale o něco lepší to je, myslím si že čerpadlo na tom není nijak dobře, když jedu a udržuju stejné otáčky, motor necuká, ale jakoby přerušeně vibroval, jak jsem teď jel s těma S764 tak se to zvýšilo a dělá to jednou tolik, mluvil jsem o tom s automechanikem z místního servisu a ten mi řekl že je to čerpadlem, že takhle to začíná a pak se auto zastaví uplně :( zjistím to na VAGu? jakou by to mělo hodit chybu nebo tak něco? díky za rady

Napsal: 22 úno 2010, 18:03
od Janosik93
a dal si software upraviť k tým tryskám?

Napsal: 22 úno 2010, 22:17
od Golf-GT
tak jsem chtěl vyčistit sání od sazí, když jsem ale sundal parohy, tak se ani nedivím že to nechce jet, egr bylo vcelku čisté, ale to ostatní ne
Obrázek

v trubkách na intercooler olej, tak jsem rozdělával a rozdělával, nakonec sem se dopracoval až k turbu ve kterým byl olej :( hřídélka v turbu hrká, nevím jak moc má být vůle, ale ten olej asi není moc dobrý. zajímavý je, že motor moc olej nežere, na 5 000 km sem dolil 0,5L.

když je to tak zanesené, jak vyčistit hlavu abch ji nemusel sundávat, jestli to vubec jde?
jak dlouho takový turbo vydrží než dodělá uplně? za kolik se dá sehnat jiný? nebo přestavba na lepší? jaký je rozdíl oproti tomuto obtokovému a s promněnlivou geometrií lopatek? kolik úsilí a jiných dílů bych potřeboval? a po finanční stránce?

Napsal: 22 úno 2010, 22:20
od Golf-GT
Janosik93 píše:a dal si software upraviť k tým tryskám?
nn, software jsem neupravoval, tady na foru co jsem četl, tak že to není uplně nutný, akorát že to bude víc kouřit

vstřikovací hlava

Napsal: 28 úno 2010, 21:58
od mecsoun
také mám 1Z a plánuju výměnu vstřiků tak by mě zajímalo jestli není dobré dát rovnnou i větší rzdělovací hlavu na čerpadlo.. pochopitelně asi ta avie

Napsal: 28 úno 2010, 23:26
od Janosik93
1z motor nieje vhodný na takéto úpravy.má slabé piesty.
ked sa len upraví jemne soft na základe a doladí sa, tak aj ano, ale vela nečakaj , na čipovanie nie velmi vhodný motor .
Opravte ma, ak sa mýlim

Napsal: 01 bře 2010, 20:09
od RADOSLAV
No to mně ani neřikejte :? Já se rozhoduju asi čip nebo větší trisky.

Napsal: 01 bře 2010, 21:17
od pitrsss
vy pořád stěma pístama ,nalej tam pořádně naftu a bud to vydrží nebo ne stejně tak může kleknout i afn,když ten výkon budeš používat na předjíždění a ne na 60min kalbu po dálnici na plnej plyn tak to bude v pohodě

Napsal: 01 bře 2010, 23:22
od mecsoun
pitrsss píše:vy pořád stěma pístama ,nalej tam pořádně naftu a bud to vydrží nebo ne stejně tak může kleknout i afn,když ten výkon budeš používat na předjíždění a ne na 60min kalbu po dálnici na plnej plyn tak to bude v pohodě
Jsem stejného názoru a když na to přijde tak není zase takový problém si ty písty vyměnit za kované z novějších motorů... alespoň člověk pak ví jak je na tom motor před úpravou, protože takhle do válců nevidím a tedy netuším jak ta úprava může dopadnout. A navíc pořád lepší nové větší vstřiky než ty staré co tam jsou a když teď vemu motor 1Z tak má stejně každej naběháno minimálně 200 tisíc... já tedy 270 tis. a pořád OK včetně původního turba z roku 94...

Napsal: 03 bře 2010, 17:32
od RADOSLAV
Ted mě jeden kámoš říkal,že jeho kolega čipuje auta za dobrou cenu a jestli nechci taky čipnout.Tak jsem se ho zeptal o kolik by šlo zvýšit výkon u tohohle motoru,tak říkal ze 66kw na 87kw.To mě připadá docela slušný,chce za to 4000kč. Mě by to stačilo,nic víc bych neupravoval. Tak ted nevím jestli mám dát ten čip,nebo trysky race 520. Co vy myslíte?

Napsal: 03 bře 2010, 21:14
od Thopr
Kámošovi jsem hodil do 1Z Race 520 a abrakadabra, písty původní, auto dostává celkem nálož a stále jezdí... Tak asi zase takové sračky ty písty nebudou... ;)

Napsal: 03 bře 2010, 23:42
od Bengal
Janosik93 píše:1z motor nieje vhodný na takéto úpravy.má slabé piesty.
ked sa len upraví jemne soft na základe a doladí sa, tak aj ano, ale vela nečakaj , na čipovanie nie velmi vhodný motor .
Opravte ma, ak sa mýlim
Prečo by to nemal byť vhodný motor ? Mám to načipované skúšal som tam aj 81kW trysky a úplne pohoda. Záleži ako sa k motoru chováš.
Keď mu budeš nakladať za studena a po prudkej jazde hneď vypneš motor, tak samozrejme, že bude trpieť turbo, piesty a budú sa veci viac opotrebovať.
Keby som nepredal auto, tak som mal nachystané VA turbo, Race 520, FMIC a chcel som to doladiť v BH motor na brzde.
A verím tomu, že by to vydržalo ;)