Stránka 2 z 11

Napsal: 19 pro 2009, 13:05
od midnight_man
osobne zatial verím OMV Alpin Diesel.....poslednu zimu som tam lial len to + na kazdych 10L aditivum....a spokojnost.

Napsal: 19 pro 2009, 17:56
od filipos
ALPIN DIESEL jsem tankova včera, přidal VIF a nafta mi dneska poprvý v životě zamrzla. Auto chytlo na drc, ujel jsem cca 2km, chcípnul a když jsem chtěl nastartovat tak už to nešlo. Pak to naštěstí čaplo ale trvalo to. Takže neplatí, že když budu tankovat u OMV, že to bude v poho (wallbash)

Napsal: 19 pro 2009, 18:08
od dudu
filipos píše:ALPIN DIESEL jsem tankova včera, přidal VIF a nafta mi dneska poprvý v životě zamrzla. Auto chytlo na drc, ujel jsem cca 2km, chcípnul a když jsem chtěl nastartovat tak už to nešlo. Pak to naštěstí čaplo ale trvalo to. Takže neplatí, že když budu tankovat u OMV, že to bude v poho (wallbash)
JOJO KVALITA ALA VOJENSKE ZASOBY JA MUSEL DAT FILTR NEW JINAK KRISTALY NIKDO NEČEKAL ZIMU MINUS 12 ONI TAK DO -4 A SAMA BIO SRAČKA KTERA TUHNE HNED NALAJ BENZIN A NO PROBLEM

Napsal: 19 pro 2009, 20:09
od maros261177
Ja tankujem na Polskom Orlene tu ich vervu diesel + vif a dnes pri mínus 16 bez problémov ...na pol otacky to naskocilo a ani to velmi nehrkalo... proste pohodka

Napsal: 19 pro 2009, 22:32
od mcarisma
no dal sem to do garaže tak snad to povoli. Pal. filtr jsem nemenil asi pred rokem, ale dneska jsem ho povolil a nafta tam nebyla zmrzla normalne tekla. Tak nevim. Zitra to vyzkousim natocit v garaži

Napsal: 19 pro 2009, 22:32
od mcarisma
jo ještě neco jak se ředi to adetivum nikdy jsem to neředil

Napsal: 19 pro 2009, 22:40
od jear ewing
Já bych zkusil, demontovat palivový filtr (dát ho do tepla, třeba do kbelíku, potom nasadit, napustit naftou s nejakým aditivem a také zředit nádž s naftou aditivem), má se pravidelně vypouštět (odvodňovat) taky jsem se na to vybod a dnes jsem startoval až na 3.trk.
Todle by mohlo fungovat, podle mě máš vodu v pal.filtru a proto to nejde natočit, případně kup novej pal.filtr, záleží jak dlohu ho tam máš...
Jinak na -15 stupňu je na zamrzání nafty málo, mám diesla několik let a přidávám aditiva, až když předpověď počasí, predikuje od -15 stupňu a níž (tankuji u LukOilu-takže žádna super kvalita, ale rozumná cena) a nezažil jsem zamrznutí nafty, pravidelně před zimou odvodňuji filtr, mám řádně nabitou baterku a funkční žhavící svíčky..

Napsal: 19 pro 2009, 22:44
od mcarisma
mam ho tam rok
dva prispěvky nahoře

Napsal: 19 pro 2009, 22:53
od jear ewing
mcarisma píše:mam ho tam rok
dva prispěvky nahoře
Tak ho vyndej ven, vylej někde ten koktejl, kup litr nafty do něj 200.ml aditiva, ráno nasaď napust zředěnou naftou, zřeď ještě nádrž a musí to chytnout, z potrubí to stejně nedostaneš, takže rady s wapkou jsou na draka, do čerpadla musí jít kvalitní směs..
Filtr má objem cca. 500.ml
P.s.musíš mít dobře nabitou baterii !

Napsal: 19 pro 2009, 22:56
od mcarisma
ok to vyzkoušim ale nevim jestli mam koupit novej Filtr nebo jestli tam mam nechat ten puvodni

Napsal: 19 pro 2009, 23:04
od Borath
mcarisma píše:ok to vyzkoušim ale nevim jestli mam koupit novej Filtr nebo jestli tam mam nechat ten puvodni
dal bych novej...

Napsal: 19 pro 2009, 23:06
od dudu
mcarisma píše:mam ho tam rok
dva prispěvky nahoře
to je gut tak ho vyhod

jo a nafta nemrzne jen rosolovatí na papiře filtru dej 4 L benzin a jedeš hnet i s tim starym filtrem a nezmrzneš biosložky v naftě to je matroš 1+ a roste na poli

zmrzneš i s aditivama ty jsou na jine věci

jo Lukoil ten je zvyklej na minus 30

Napsal: 19 pro 2009, 23:12
od jear ewing
mcarisma píše:ok to vyzkoušim ale nevim jestli mam koupit novej Filtr nebo jestli tam mam nechat ten puvodni
Kolik máš najeto, filtr se má měnit myslím po 60.tis km, jestli ho máš rok tak víc něco kolem 30.tis km, tak bych se na to vybod.

Podstané je dostat koktejl z filtru, když to vypustíš dej to do kbelíku, odšroubuj i spodní vypoštěcí šroub filtru(tam se filtr odvodňuje), jestli to chceš urychlit, kup litr Natural 95 a proplachni filtr, spíš bych to nechal přes noc na topení.

P.s.dej vědět jak ti dopadlo

Napsal: 19 pro 2009, 23:18
od jear ewing
dudu píše:
mcarisma píše:mam ho tam rok
dva prispěvky nahoře
to je gut tak ho vyhod

jo a nafta nemrzne jen rosolovatí na papiře filtru dej 4 L benzin a jedeš hnet i s tim starym filtrem a nezmrzneš biosložky v naftě to je matroš 1+ a roste na poli

zmrzneš i s aditivama ty jsou na jine věci

jo Lukoil ten je zvyklej na minus 30
Já to tipuji, že měl ve filtru vodu a ta zmrzla, nafta s vodou nelze smichat. (nafta mu zrosovatěla a voda ve filtru zmrzla)
P.s.na co jezdíš a na kde tankuješ ?
K čemu mu bude ředit nádrž, když je určitě zanesenej filtr ?

Napsal: 19 pro 2009, 23:32
od dudu
ted mě dojel s Oct 2 najeto 55000 a zě to nejede do kopce filtr origo on je drahej tak šup novy a letadlo tankuje jen kvalitu na AGIPU a šetři si body na darky

max 20 tisic km jinak si přečtěte FORD FORUM - vstřiky tdci kolik u nas vydrží km