Jaký setrvák a turbo do Leona 1P 1.9 tdi 77 kw +chip BXE

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Huml píše:je to lepší, u těchto motorů je setrvák blíž plechu co je mezi motorem a převodovkou a jak se to ohřeje a ten plech se tam pravděpodobně trošku prohne, tak to tak šustí, když se na to vyprdneš, za čas to přestane, tím stočením se tomu předejde
Já znám 4auta co šustí moje nee ;)
Ale je to jen při velkém ohřátí ( kolona do kopce ,sprint atd. )
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

takže když ho uškrábnu jenom o milimetr tak to stačí
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když už ho nechát utočit, tak je jedno jestli 1 nebo 3mm, udělal bych ty 3mm
kraken44
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 19 črc 2009, 12:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od kraken44 »

nemate foto ktory plech to chyta?
jawettar
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 01 led 2010, 14:22
Odpovědi: 0
Bydliště: středo. kraj

Příspěvek od jawettar »

řek bych že podle fotek kde to nechaval stáčet tak o ten co je mezi převodovkou a motorem
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“