Stránka 2 z 2
Napsal: 08 led 2010, 09:58
od T
přesně:spouštění větráku může způsobovat více faktorů,jde o to,že to je v jakýmsi nouzovém režimu,kdy jednotka nemůže jednoznačně určit teplotu motoru,atd.,proto spíná větrák pernamentně,aby pro jistotu nedošlo k přehřátí motoru.Např. nefungovala mi ŘJ Gateway(OCT II), docházelo k výpadku komunikace klimy a motoru, vyhodnotila jako závadu aktivující nouzový režim,větráky šly stále,ale jenom při zapnuté svorce 15. Na běžící ventilátor po vypnutí klíčku to vypadá opravdu na tu jednotku dochlazování, jedině kontrola vagem na všechny teplotní čidla v řj motoru,pak kontrola klimy,poté nějaká výměna...
Napsal: 08 led 2010, 10:26
od jadro19q
G83 , G17 , G263 - konektory , kabeláž , korózia , prerušenie , neprená teplota k odboru snimača , skret o kostru
Napsal: 09 led 2010, 20:14
od turboa3
Asi 3 jsem musel mnenit čidlo chl kapaliny,aby se ventilátory vypnuli.

Napsal: 09 led 2010, 20:17
od turboa3
Setkal jsem se stím i u jedničky

Napsal: 10 led 2010, 10:25
od JirkaJ
Řešil jsem stejný problém a nakonec jsem zjistil,že se dostala voda do Eboxu.
Po vysušení na radiátoru problém zmizl.Stačí totíž velmi malý svod v této
jednotce a ventilátory se po vypnutí klíčku za chvíli rozjedou.Po vysušení svodový proud zmizl.
Napsal: 10 led 2010, 22:20
od Lumír
Tak napiš jak jsi dořešil ty větráky?