
toto je otvorene znicene olejove cerpadlo v tiptronicu,vidno vylamane casti a na druhom obrazku zuby


Moderátoři: šulda, Moderátoři
stale sa chodim uciť k cloveku co to robi 17 rokov,teraz uz je našťastie dobrý kamarát,ale stale vsetko neviem,stale su nove a nove prevodovky,je ich strasne vela druhov. Hlavné je mať pristup k nahradnym dielom,ked nemas diely,tak cakas a cakas a potom tie opravy prevodoviek ako všade na Slovensku u tých pár ludi co to vedia trvá 1-2 týždne a viac.Velakrát mi ludia hovoria ze im povedali v iných servisoch predbeznú cenu a potom cena riadne vyskocila a opravy boli drahsie 2x ako u mna.Nastastie mam na sklade 90% všetkych dielov a veľa celých prevodoviek ,ak nemam napr.pozadovany konvertor tak renovacia max do 3 dni.Ale všetky bezne su,aj vela nie beznych dielov a prevodoviek....Ale mam šťastie,že nemusim sa učiť na svojich chybách,takže za tie dva roky čo sa tomu plne venujem predbieham /myslim že tak možem povedať/ tých čo sa to dlho učia sami. Zatiaľ to mám tak vypracované,že pokiaľ mám typ prevodovky s kódom čo zákazník potrebuje,ráno dojde s autom a neskor poobede max podvečer v ten istý den odchádza s autom ako sa hovorí "na hotovo" , pokial tam este nie je dalsí problém.Najrýchlejsie sme zatial zakazníkovi prehodili tiptronic za 6 hodín. Par krat sa mi uz stalo,hlavne u Tiptronicov,ze mali aj predratý zväzok káblov z RJ tiptroniku do prevodovky a následne mu odisla aj prevodovka... Na to mám mistra autoelektrikára Krovinu,BH motor vie o kom hovorímmisoVW píše:lubomttie automaty si sa naucil sam opravovat, alebo si chodil na skolenia?
ano,ten hydromenič je dookola zavarený a potom vyvážený. Ale neboj,na kolene sa to robiť nedáTomas.cz píše:Ten hydroměnič je spojen svarem nebo jak?
To nějak rozřízneš a pak zavaříš nebo jak se to dělá