1.9TDi PD 96kW AVF smrdí jak AVIA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pri teplom motore. Na ozubenej remenici vackovky su 3 sruby uvolni ich a pohni velmi jemne (0.2mm resp. tak o 0.5stupna) s vackou do niektorej strany (je tam taka mala ryska a stupnica). Dotiahni sruby a nastartuj. Kukni v zakl. nastaveni kanal4 pole4 co sa stalo ci sa hodnota priblizila k nule alebo sa vzdialila. Podla potreby stym pohybuj (aj niekolko krat) do konkretnej strany (to uvidis kde treba) az kym sa ti to nepodary dostat na 0, alebo aspon tesne k nule.
Zatial to furt robim v zakl. nastaveni. A este nebol problem. Sak sa to asi musi robit v zakl. nastavenisharik4x4 píše:Musíš tam dát měřené hodnoty,kanál 04.4 a ne základní nastavení!!!!


Moze niekto vysvetlit ako to vlastne je? Ci sa mylim, alebo mam pravdu?
Tak jsem to dal na 0, obcas preskoci na 0,6 ale lip uz to asi nepujde, spotreba na volnobeh sla dolu, na 0,6-0,7l. motor se zda byt tižší, už tak neduní. Uvidím jestli bude jeste smrdět až bude studený...každopádně to tímto zásahem vypadá na změnu k lepšímu. Moc díky za rychlé a kvalitní radyTDI tech píše:Pri teplom motore. Na ozubenej remenici vackovky su 3 sruby uvolni ich a pohni velmi jemne (0.2mm resp. tak o 0.5stupna) s vackou do niektorej strany (je tam taka mala ryska a stupnica). Dotiahni sruby a nastartuj. Kukni v zakl. nastaveni kanal4 pole4 co sa stalo ci sa hodnota priblizila k nule alebo sa vzdialila. Podla potreby stym pohybuj (aj niekolko krat) do konkretnej strany (to uvidis kde treba) az kym sa ti to nepodary dostat na 0, alebo aspon tesne k nule.

723 676797
VW Passat Variant HIGHLINE 1.9TDi PD 96kw AVF
VW Passat Variant HIGHLINE 1.9TDi PD 96kw AVF