1.9TDi PD 96kW AVF smrdí jak AVIA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pri teplom motore. Na ozubenej remenici vackovky su 3 sruby uvolni ich a pohni velmi jemne (0.2mm resp. tak o 0.5stupna) s vackou do niektorej strany (je tam taka mala ryska a stupnica). Dotiahni sruby a nastartuj. Kukni v zakl. nastaveni kanal4 pole4 co sa stalo ci sa hodnota priblizila k nule alebo sa vzdialila. Podla potreby stym pohybuj (aj niekolko krat) do konkretnej strany (to uvidis kde treba) az kym sa ti to nepodary dostat na 0, alebo aspon tesne k nule.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

sharik4x4 píše:Musíš tam dát měřené hodnoty,kanál 04.4 a ne základní nastavení!!!!
Zatial to furt robim v zakl. nastaveni. A este nebol problem. Sak sa to asi musi robit v zakl. nastaveni :? Ale je to vlastne jedno lebo skoro rovnako to ukazuje aj v bloku meranych hodnot. :? Co som si vsimol tak v zakl nastaveni ignoruje poziadavku a otacky zvysi konstantne na 1100 (na niektorych na 1300 neviem preco), zmeni sa zvuk motora a ukazuje skutocny rozdiel. Malo by to byt tak ze RJ v zakl nastaveni, rozdiel synchronizacie nekoriguje ovplyvnovanim uhla vstreku, ale samotny uhol vstreku pocas tejto doby ide natvrdo podla vychodzej definicie v ulozenej datovom poli. Pri vypocte neberie do uvahy rozptyl synchronizacie.

Moze niekto vysvetlit ako to vlastne je? Ci sa mylim, alebo mam pravdu?
magion
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 02 led 2007, 23:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysocina, Brno

Příspěvek od magion »

TDI tech píše:Pri teplom motore. Na ozubenej remenici vackovky su 3 sruby uvolni ich a pohni velmi jemne (0.2mm resp. tak o 0.5stupna) s vackou do niektorej strany (je tam taka mala ryska a stupnica). Dotiahni sruby a nastartuj. Kukni v zakl. nastaveni kanal4 pole4 co sa stalo ci sa hodnota priblizila k nule alebo sa vzdialila. Podla potreby stym pohybuj (aj niekolko krat) do konkretnej strany (to uvidis kde treba) az kym sa ti to nepodary dostat na 0, alebo aspon tesne k nule.
Tak jsem to dal na 0, obcas preskoci na 0,6 ale lip uz to asi nepujde, spotreba na volnobeh sla dolu, na 0,6-0,7l. motor se zda byt tižší, už tak neduní. Uvidím jestli bude jeste smrdět až bude studený...každopádně to tímto zásahem vypadá na změnu k lepšímu. Moc díky za rychlé a kvalitní rady ;)
723 676797

VW Passat Variant HIGHLINE 1.9TDi PD 96kw AVF
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

jj, to je v poho.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“