Zvlněné kotouce

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Už jsem se s tím setkal. Nové kotouč a po pár tisících km problém. Radil jsem reklamovat, ale človíček nechtěl čekat a chtěl je přetočit. Tím pádem se zbavil možnosti reklamovat, ale po přetočení už to neudělalo. Bylo to více případů. Já si myslím, že to před montáží dobře nevyčistl. Stačí smítko a kotouč hází a to je začátek konce. Nevylučuji ani nesourodost materiálu. Vyplatí se zkusit přesoustružit, protože šance, že se reklamace povede je dost malá.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Dushky888
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Odpovědi: 0
Registrován: 29 srp 2009, 09:48
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od Dushky888 »

slovacek.milos píše:zajímavé je že máš origo desky origo kotoruče ojeté, nic nekmitá

dáš novou sadu a třepe jak kráva hodíš tam ty taré kotouče a desky a je klid,

vyměníš jen desky a zas třepeš jak pako

viděl jsem čepy na vypadnutí, vytřískané ramena, vůle v ložisku že kolo lítalo, gumy byly sežrané za 3OOO km a při brzdění nic netřepalo,
(hm) miloš

to su tie zivotne, teda motoristicke paradoxi. To aby mal clovek na vsetko specialne skolenie a 3OO rokov praxe. Esteze mame toto forum :D
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33709
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

okut šmatlavého kona bylo taky umění před 3OO rokama ;) miloš
Dushky888
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Odpovědi: 0
Registrován: 29 srp 2009, 09:48
Bydliště: Michalovce

Příspěvek od Dushky888 »

slovacek.milos píše:okut šmatlavého kona bylo taky umění před 3OO rokama ;) miloš
asi tak....
Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 81kw ASV
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Dushky888 píše:mal som v ruke vyjadrenie fy FERODO kde sa tymto problemom dost detailne zaoberali. V kratkosti sa to pokusim napisat: ak jazdis na uz opotrebovanych kotucoch, ich axialnu volu (kolma na smer rotacie kotuca) zachytavaju a absorbuju vsetky cleny napravy (capy, silentbloky), cim v tychto clenoch vznika opotrebenie teda vola. Tento jazdeny a krivy kotuc sa teda relativne zda byt rovny, lebo vsetko okolo kotuca tuto nerovnost eliminuje...
Ak vymenis nove kotuce, ktore su rovne, sily vznikajuce pri brzdeni maju snahu rozkmitat kotuc a koleso, ale nakolko je axialna vola kotuca nulova, tieto sily sa prenesu na ostatne prvky napravy. Tieto prvky su uz aj s volou, takze to kmitanie nesposobuje zly kotuc, ale opotrebovanie ostatnych clenov napravy.
Vyrobcovia brzdovych kotucov preto odporucaju pri vymene brzd. kotucov menit vsetky prvky napravy.
Ja osobne som to tak urobil a je to v 100%-nom stave, dosticky aj kotuce FERODO Premium, dosky vydrzali 107 tis. KM, kotuc jazdim dalej...
Tak já jsem na přední nápravě vyměnil vše kromě ložisek kol (zároveň s brzdovými kotouči), výměna dle dílenské příručky, kotouče před nasazením důkladně odmaštěny. :?
Kotouče jsem dal Feroda a desky také Feroda, koupeny zde: http://www.cc-autodily.cz/. Vibrace z volantu se objevili po 5.tis km, zajížděl jsem jemým bržděním, na brzdě na křižovatce nestojím, používám ruční brzdu.. :?
Mám TDI 81.kw ASV
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 727
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

Furt si někdo stěžuje, že mu to při brzdění mlátí s volantem.
A už jste někdo zkusil ten rozbitý volant konečně vyměnit? (LOL)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33709
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Richi píše:Furt si někdo stěžuje, že mu to při brzdění mlátí s volantem.
A už jste někdo zkusil ten rozbitý volant konečně vyměnit? (LOL)
myslíš že zvlněné kotouče pořešíš výměnou volantové tyče? miloš
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Pokud vím tak i škodovka upozorňuje na to že při výměně kotoučů je třeba zkontrolovat vůly ložisek, když to neuděláš a ložisko má vůly tak ti pak jde kotouč šejdrem na destičku a je to oktázka pár kilometrů a budou kotouče znova házet.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33709
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

marquee píše:Pokud vím tak i škodovka upozorňuje na to že při výměně kotoučů je třeba zkontrolovat vůly ložisek, když to neuděláš a ložisko má vůly tak ti pak jde kotouč šejdrem na destičku a je to oktázka pár kilometrů a budou kotouče znova házet.
čkodovka doporučuje ale nikde jsem zatím nenašel jak se dá skontrolovat vůle ložiska 0.03 max 0.1 mm miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“