a este nieco sak to by znamenalo ze tie sadze co sa usadia na vrtulke by to hned rozhasili to vyvazenie neni to tak?az take citlive to zase neni ver mijano1 píše:ano to mas pravdu ale iba vtedy ak sa montuju nove vrtulky a nie ked tam mas stare tie su uz vyvazene ale samozrejme ich treba dat presne tak ako boli , nechces mi tvrdit ze sa to vyvazuje v 10000 otackach a vtedy to brusia?Fantik píše:Lepší foto jsem nenašel:
Rozobrate turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
http://www.turba.sk/servis/vyvazovanie-turba.htm tu sa pozri ako sa to robi a vyvazia sa vrtulky pekne proti sebe a vonku s turba a potom sa to poskladajano1 píše:a co vyvazujes pneumatiky ??????Fantik píše:Roztočí se to a pak ti to ukáže kde je se má ubrat pak se to roztočí znovu aby se zjistilo jesli je to OK.
sak v pohode len nech tu nikto netvrdi ze to nejde doma rozobrat a vymenit pozdra ked nemenis vrtulky a osku tak to staci poskladat presne oproti sebe a nic sa nestaneFantik píše:Byla to reakce na tohle: nechces mi tvrdit ze sa to vyvazuje v 10000 otackach a vtedy to brusia?
Já u toho vyvyžování nebyl jen jsem u Andreho viděl tu mašinu a hodně zjednodušeně to napsal, třeba se k tomu vyjádří ti co to vyvyžují.
to urcite ale iba ked menis nejaku cast co rotuje to znamena totor a vrtulky ale sak to je jedno ja som uz vymenil xx ax lozisiek a vzdy to bolo dobre a turbo ide do dnesFantik píše:Mě Andre tvrdil že po rozebrání a složení tam vždy nevývaha vznikne, jak velká bych nechal na někom kdo to má změřené takhle se tu mužem jen dohadovat.
no tak tragický to není, všeobecně co si všímám, pokud to turbo nemá na sání tu matku broušenou jaksi víc vydrží a pak ani rozdělání a složení, když zachovám polohy není až takovej problém, takový turbo jsem rozdělal, složil, nevyvažoval a bez problémů tlačí 1,5 baru (130k) a už kolikrát praskla hadice a pořád drží, neplatí to všeobecně, ale jde to, jinak tímto nijak vyvažování nezpochybňuji, dokonce nový turba je dobrý převážit, protože půlka z nich je vyvážených blbě, zvlášť když se po nich chce, aby tlačily víc než jsou zvyknutýorigoš píše:Nenech se vysmát, stačí jenom povolit matku co drží vrtulku a znovu přitahnout a vyvážení je pryč. Pokud mi nevěříš, tak to zkus a uvidíš, že to neujede ani jeden km.
tak tak pan HUML vie o com hovoriHuml píše:no tak tragický to není, všeobecně co si všímám, pokud to turbo nemá na sání tu matku broušenou jaksi víc vydrží a pak ani rozdělání a složení, když zachovám polohy není až takovej problém, takový turbo jsem rozdělal, složil, nevyvažoval a bez problémů tlačí 1,5 baru (130k) a už kolikrát praskla hadice a pořád drží, neplatí to všeobecně, ale jde to, jinak tímto nijak vyvažování nezpochybňuji, dokonce nový turba je dobrý převážit, protože půlka z nich je vyvážených blbě, zvlášť když se po nich chce, aby tlačily víc než jsou zvyknutýorigoš píše:Nenech se vysmát, stačí jenom povolit matku co drží vrtulku a znovu přitahnout a vyvážení je pryč. Pokud mi nevěříš, tak to zkus a uvidíš, že to neujede ani jeden km.
Souhlasím, taky jsem to pořádně neviděl vyvažovat, ale co jsem kupoval ložiska a těsnění od firmy, co repasuje turba, tak řikali, že to bez vyvážení taky chodí a těch 50 -70 tisíc to najede bez problémů. A turbo co jsme tak repasovali doma už má asi 90 tis a pohoda. A co jsem tak slyšel, tak se rotor vyvažuje nějak venku a pak se to stejně musí montovat do toho tělěsa nebo jak mi to říkali. Tak nevím, neviděl jsem a uplně neznám, ale zkušenost mám zatím takovou, byl to teda starší obtok, s VBčkem zkušenost nemámHuml píše:no tak tragický to není, všeobecně co si všímám, pokud to turbo nemá na sání tu matku broušenou jaksi víc vydrží a pak ani rozdělání a složení, když zachovám polohy není až takovej problém, takový turbo jsem rozdělal, složil, nevyvažoval a bez problémů tlačí 1,5 baru (130k) a už kolikrát praskla hadice a pořád drží, neplatí to všeobecně, ale jde to, jinak tímto nijak vyvažování nezpochybňuji, dokonce nový turba je dobrý převážit, protože půlka z nich je vyvážených blbě, zvlášť když se po nich chce, aby tlačily víc než jsou zvyknutýorigoš píše:Nenech se vysmát, stačí jenom povolit matku co drží vrtulku a znovu přitahnout a vyvážení je pryč. Pokud mi nevěříš, tak to zkus a uvidíš, že to neujede ani jeden km.
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
já mám pečlivě vyváženo, ubroušený mezi lopatkama vidím poprvé, vždy to bylo jen u matky

ono na tom bude záležet. pokud to rozebereš a složíš není to moc rozhozený, olej ložiskách to vykompenzuje.

ono na tom bude záležet. pokud to rozebereš a složíš není to moc rozhozený, olej ložiskách to vykompenzuje.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
nějakou dobu spolupracuji s Olegem v turbopower a už jsem viděl pár turbín vyvažovat , už jen pouhé povolení a utáhnutí matičky kolikrát rozhodí vyvážení až na několikanásobek tolerance , při demontáži - montáži stačí maličko nečistoty pod kompresorovou vrtulku nebo axiální kroužky a máš to totál rozhozený , jen by mě zajímalo kde chceš do toho sehnat díly
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD

