Rozobrate turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

jano1 píše:
Fantik píše:Lepší foto jsem nenašel:

Obrázek
ano to mas pravdu ale iba vtedy ak sa montuju nove vrtulky a nie ked tam mas stare tie su uz vyvazene ale samozrejme ich treba dat presne tak ako boli , nechces mi tvrdit ze sa to vyvazuje v 10000 otackach a vtedy to brusia?
a este nieco sak to by znamenalo ze tie sadze co sa usadia na vrtulke by to hned rozhasili to vyvazenie neni to tak?az take citlive to zase neni ver mi
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Roztočí se to a pak ti to ukáže kde je se má ubrat pak se to roztočí znovu aby se zjistilo jesli je to OK.
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

Fantik píše:Roztočí se to a pak ti to ukáže kde je se má ubrat pak se to roztočí znovu aby se zjistilo jesli je to OK.
a co vyvazujes pneumatiky ?????? (LOL)
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

jano1 píše:
Fantik píše:Roztočí se to a pak ti to ukáže kde je se má ubrat pak se to roztočí znovu aby se zjistilo jesli je to OK.
a co vyvazujes pneumatiky ?????? (LOL)
http://www.turba.sk/servis/vyvazovanie-turba.htm tu sa pozri ako sa to robi a vyvazia sa vrtulky pekne proti sebe a vonku s turba a potom sa to posklada
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Byla to reakce na tohle: nechces mi tvrdit ze sa to vyvazuje v 10000 otackach a vtedy to brusia?

Já u toho vyvyžování nebyl jen jsem u Andreho viděl tu mašinu a hodně zjednodušeně to napsal, třeba se k tomu vyjádří ti co to vyvyžují. ;)
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

Fantik píše:Byla to reakce na tohle: nechces mi tvrdit ze sa to vyvazuje v 10000 otackach a vtedy to brusia?

Já u toho vyvyžování nebyl jen jsem u Andreho viděl tu mašinu a hodně zjednodušeně to napsal, třeba se k tomu vyjádří ti co to vyvyžují. ;)
sak v pohode len nech tu nikto netvrdi ze to nejde doma rozobrat a vymenit pozdra ked nemenis vrtulky a osku tak to staci poskladat presne oproti sebe a nic sa nestane
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Mě Andre tvrdil že po rozebrání a složení tam vždy nevývaha vznikne, jak velká bych nechal na někom kdo to má změřené takhle se tu mužem jen dohadovat. ;)
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

Fantik píše:Mě Andre tvrdil že po rozebrání a složení tam vždy nevývaha vznikne, jak velká bych nechal na někom kdo to má změřené takhle se tu mužem jen dohadovat. ;)
to urcite ale iba ked menis nejaku cast co rotuje to znamena totor a vrtulky ale sak to je jedno ja som uz vymenil xx ax lozisiek a vzdy to bolo dobre a turbo ide do dnes
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

origoš píše:Nenech se vysmát, stačí jenom povolit matku co drží vrtulku a znovu přitahnout a vyvážení je pryč. Pokud mi nevěříš, tak to zkus a uvidíš, že to neujede ani jeden km.
no tak tragický to není, všeobecně co si všímám, pokud to turbo nemá na sání tu matku broušenou jaksi víc vydrží a pak ani rozdělání a složení, když zachovám polohy není až takovej problém, takový turbo jsem rozdělal, složil, nevyvažoval a bez problémů tlačí 1,5 baru (130k) a už kolikrát praskla hadice a pořád drží, neplatí to všeobecně, ale jde to, jinak tímto nijak vyvažování nezpochybňuji, dokonce nový turba je dobrý převážit, protože půlka z nich je vyvážených blbě, zvlášť když se po nich chce, aby tlačily víc než jsou zvyknutý
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od jano1 »

Huml píše:
origoš píše:Nenech se vysmát, stačí jenom povolit matku co drží vrtulku a znovu přitahnout a vyvážení je pryč. Pokud mi nevěříš, tak to zkus a uvidíš, že to neujede ani jeden km.
no tak tragický to není, všeobecně co si všímám, pokud to turbo nemá na sání tu matku broušenou jaksi víc vydrží a pak ani rozdělání a složení, když zachovám polohy není až takovej problém, takový turbo jsem rozdělal, složil, nevyvažoval a bez problémů tlačí 1,5 baru (130k) a už kolikrát praskla hadice a pořád drží, neplatí to všeobecně, ale jde to, jinak tímto nijak vyvažování nezpochybňuji, dokonce nový turba je dobrý převážit, protože půlka z nich je vyvážených blbě, zvlášť když se po nich chce, aby tlačily víc než jsou zvyknutý
tak tak pan HUML vie o com hovori
jano1
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 19 říj 2009, 08:01
Odpovědi: 0

pravda o vyvazovani

Příspěvek od jano1 »

Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Huml píše:
origoš píše:Nenech se vysmát, stačí jenom povolit matku co drží vrtulku a znovu přitahnout a vyvážení je pryč. Pokud mi nevěříš, tak to zkus a uvidíš, že to neujede ani jeden km.
no tak tragický to není, všeobecně co si všímám, pokud to turbo nemá na sání tu matku broušenou jaksi víc vydrží a pak ani rozdělání a složení, když zachovám polohy není až takovej problém, takový turbo jsem rozdělal, složil, nevyvažoval a bez problémů tlačí 1,5 baru (130k) a už kolikrát praskla hadice a pořád drží, neplatí to všeobecně, ale jde to, jinak tímto nijak vyvažování nezpochybňuji, dokonce nový turba je dobrý převážit, protože půlka z nich je vyvážených blbě, zvlášť když se po nich chce, aby tlačily víc než jsou zvyknutý
Souhlasím, taky jsem to pořádně neviděl vyvažovat, ale co jsem kupoval ložiska a těsnění od firmy, co repasuje turba, tak řikali, že to bez vyvážení taky chodí a těch 50 -70 tisíc to najede bez problémů. A turbo co jsme tak repasovali doma už má asi 90 tis a pohoda. A co jsem tak slyšel, tak se rotor vyvažuje nějak venku a pak se to stejně musí montovat do toho tělěsa nebo jak mi to říkali. Tak nevím, neviděl jsem a uplně neznám, ale zkušenost mám zatím takovou, byl to teda starší obtok, s VBčkem zkušenost nemám :roll:
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já mám pečlivě vyváženo, ubroušený mezi lopatkama vidím poprvé, vždy to bylo jen u matky
Obrázek
ono na tom bude záležet. pokud to rozebereš a složíš není to moc rozhozený, olej ložiskách to vykompenzuje.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

nějakou dobu spolupracuji s Olegem v turbopower a už jsem viděl pár turbín vyvažovat , už jen pouhé povolení a utáhnutí matičky kolikrát rozhodí vyvážení až na několikanásobek tolerance , při demontáži - montáži stačí maličko nečistoty pod kompresorovou vrtulku nebo axiální kroužky a máš to totál rozhozený , jen by mě zajímalo kde chceš do toho sehnat díly
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Mna by zaujimalo v akej toleranci to vobec vyvazuju?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“