na AFN 98 by to asi nešlo co???Ladas píše:co to máš za rok?
Různé váhy vzduchu = různé výkony ? Moje zkušenost :
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Achjaj, pripominas mi mna 2 a pol roka dozadu.... kuzla s vahami
Treba si uvedomit ze kazda vaha ma inu napatovu charakteristiku ktora by mala cca. dodrziavat hodnoty predpisane v mapach RJ, od ktorych sa pocita prietok vzduchu... to ze Bosch dava vyssie hodnoty naspodu (pri prietoku do 150 kg/h) ako Pierburg pekne vidno z nasledujucich obrazkov:


Zaroven vidno potencial mierneho narastu spickoveho vykonu s pouzitim Pierburg (pri vyssom prietoku dava mierne vyssie hodnoty)...
Treba si uvedomit ze kazda vaha ma inu napatovu charakteristiku ktora by mala cca. dodrziavat hodnoty predpisane v mapach RJ, od ktorych sa pocita prietok vzduchu... to ze Bosch dava vyssie hodnoty naspodu (pri prietoku do 150 kg/h) ako Pierburg pekne vidno z nasledujucich obrazkov:


Zaroven vidno potencial mierneho narastu spickoveho vykonu s pouzitim Pierburg (pri vyssom prietoku dava mierne vyssie hodnoty)...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
he
, ve stejnou chvíli ... pročítal jsem si ty témata a něco jsem si zjišťoval už před pár měsícema, dokonce někde mam i nějakej plánek na úpravu toho odporu(resp. pův. použití Bosch místo Pierburg) - Oktáf psal, že to zkoušel, ale nic moc - je to přes nějakej tranzistor, takže ten taky něco sežere a o to míň se přiblížíš k 5V ... trošku mě překvapilo, že se někdo divil mýmu logu, kde starej Pierburg dával i 1190mg/R, že s novym toho nedosahuje...(samosebou záleží na turbu,atd.), tak i z toho důvodu řešim různý alternativy... nejde mi o zvýšení krouťáku v nízkejch ot., tam motor nedusim, ale právě o stoupání výkonu po 3tis.ot. ... teď už mam po 3 letech (min. - muj nájezd) ten Pierburg pomalu před smrtí a v nízkejch ot. moc velkou změnu nepozoruju, naopak po 3tis. ot. to šplhá o dost líněji a když "se motor špatně nadechne"
, tak už to občas hází "mininouzák" - řj nezapíše, ale ani k těm třem tis.ot. se jí nechce ...
jo a na kolik tak vyjde MAF off? To asi taky každej dělá tak trochu po svym, co? Když je to pak vázaný na MAP ... a tam je to se směsí ok?
Čekal jsem spíš, že to bude vázaný na požadovanou hodnotu(nebo to s ní rovnou bude počítat jako se skutečnou, ale je pravda, že asi hlavně pro volnoběh by to nebylo to pravý)... EGR off mam(i když amatérsky jen záslepka, ovládání jsem nechal bejt), takže uvažuju i o úpravě map, ale v mym případě se musí pájet 
... já už přemejšlel i nad tak kutilskejma nápadama jako zvýšení vodivosti toho senzoru
, ale nevim jakejch až dosahuje teplot a co by řikal na vodivej Ag lak, protože Sn má nižší bod tání a za vyšších teplot tim pádem asi i větší odpor... víte někdo, z jakýho mat. je ten senzor a co by na to řikal, případně jestli je to úplná blbost? Proč? Díky
jo a na kolik tak vyjde MAF off? To asi taky každej dělá tak trochu po svym, co? Když je to pak vázaný na MAP ... a tam je to se směsí ok?
... já už přemejšlel i nad tak kutilskejma nápadama jako zvýšení vodivosti toho senzoru
Naposledy upravil(a) FandaTDI dne 19 led 2010, 21:44, celkem upraveno 2 x.
To máš pravdu, ale Laďas zas psal, že ta váha ...032 047 u několika 1.9tek funguje ok a jezděj líp ... tak se kluci dohodněte ...Dushky888 píše:o.k., takze vaha origos pre 1.9TDI a z hladiska zivotnosti asi zn.Pierburg
edit: nějaký porovnání tý křivky u různejch Boschů nemáte? Přece nemaj všechny stejnou křivku průběhu ... no možná ten počáteční "oblouk" bude pro Bosche charakteristickej, ale spíš jestli třeba ta 032 047 nebude ke konci mít blíž k těm 5V podobně jako ten Pierburg ...
No jde o to že někdo řešíte starýho Pierburga a novější provedení od Bosche jiný zase novější verzi a v ní různé výrobce a to je jak hodinky a holinky sice se obojí natahuje ale každá věc je na něco jinýho záleží na roku a SW v řj a nezbývá než zkoušet a hledat já jezdím 047 a to pro to že dává dost i ve vysokých otáčkách podotýkám že mám velké sání a filtrbox z 96Kw u někoho to může být jinak jo a jak se někdo ptal na to AFN tak 032 je lepší ale musíš mít už verzi s Boschem jinak zapomeň jen na "výměnu" 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ale jestli nejdeš pod 850 při tahu tak se nejni čeho obávat pierburg je vpodstatě nesmrtelnej 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
záleží i na průchodnosti výfuku B5 ce občas ucpe fousama zevnitř obvykle po zničení katalyzátoru...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
no na vejfuk (ani kat) jsem nešahal, ale už na něj mam taky nějakou dobu spadeno (před 2 rokama na technický mě vytkli horší stav, ale děravej pořád ještě určitě nikde neni) ... přemejšlim, jestli probouchnout ten kat nebo ne ... ale asi s nim dojezdim, jak je ... ještě jsem se nedokopal ani k výměně promáčklý vany a to už nějakou dobu všechno vč.krytu pod motor mam a už jsem s tim nalítal něco přes 30tkm a to se tam vleze 3,5-3,6l oleje místo 3,8l
ale to je jiný téma 
Pokud mas v aute original starej Pierburk , tak na zamenu jinej vahy zapomen, nepobere ti to soft, viz. ty krivky na grafu, je to vyskousený a fakt to nejede, jen okolo 3000ot se to chytne, ma jinou charakteristiku. Taky existuje u rotacky vahu v softu odstranit. Ladas , ta vaha co tam mas stej 2,5TDI, tak je s R5 nebo V6, s vecka ne?FandaTDI píše:no na vejfuk (ani kat) jsem nešahal, ale už na něj mam taky nějakou dobu spadeno (před 2 rokama na technický mě vytkli horší stav, ale děravej pořád ještě určitě nikde neni) ... přemejšlim, jestli probouchnout ten kat nebo ne ... ale asi s nim dojezdim, jak je ... ještě jsem se nedokopal ani k výměně promáčklý vany a to už nějakou dobu všechno vč.krytu pod motor mam a už jsem s tim nalítal něco přes 30tkm a to se tam vleze 3,5-3,6l oleje místo 3,8lale to je jiný téma