Stránka 2 z 4
Napsal: 24 led 2010, 16:46
od maros261177
Dnes ráno -20 na šup (Orlen PL+VIF)
Napsal: 24 led 2010, 16:51
od borelli
-18°C. Start na 8 pokus (+ 5x kurvování), pak vyletělo z výfuku něco, co připomínalo jaderný hřib... Asi dožhavení v (_!_) tlaky jsem kontroloval na podzim (21-23)...
Napsal: 24 led 2010, 16:57
od Richi
Boban píše:Zatím bez problému v - 13C na jedno nažhavení a skoro na drc, sice se to motoru moc nelíbí, chvíli mi nadávají ventily ale pak se u to umoudří
Chlapi, měl bych jen takový dotaz, kolik km vydrží žhavičky, mám 143tis a jsou ještě původní. Před zimou jsem se chtěl na ně podívat ale znáte to až zítra a zase zítra atd. Někdo mi říkal že se časem rozpadnou a vydapdají do válce

Sice jsem už vyměnil motor kvůli tlakování chladící soustavy, ale když měl ten starý motor na tachometru cca. 400k km, tak jsem neměl s žhavením a startováním žádné problémy.
Nafta Benzina nebo Shell a problemy nemám ani teď.
Jedině snad, že je kosa jako svině a vůbec se mi nechce vylejzat.

Napsal: 24 led 2010, 17:00
od koco
borelli píše:-18°C. Start na 8 pokus (+ 5x kurvování), pak vyletělo z výfuku něco, co připomínalo jaderný hřib... Asi dožhavení v (_!_) tlaky jsem kontroloval na podzim (21-23)...
ak je to to auto v podpise tak asi nemá 160tis. km alebo bude niekde chyba, tlaky 21-23bar je na hranici smrti toho motoru.
Napsal: 24 led 2010, 18:15
od Ren'as
Richi píše:Boban píše:Zatím bez problému v - 13C na jedno nažhavení a skoro na drc, sice se to motoru moc nelíbí, chvíli mi nadávají ventily ale pak se u to umoudří
Chlapi, měl bych jen takový dotaz, kolik km vydrží žhavičky, mám 143tis a jsou ještě původní. Před zimou jsem se chtěl na ně podívat ale znáte to až zítra a zase zítra atd. Někdo mi říkal že se časem rozpadnou a vydapdají do válce

Sice jsem už vyměnil motor kvůli tlakování chladící soustavy, ale když měl ten starý motor na tachometru cca. 400k km, tak jsem neměl s žhavením a startováním žádné problémy.
Nafta Benzina nebo Shell a problemy nemám ani teď.
Jedině snad, že je kosa jako svině a vůbec se mi nechce vylejzat.

audi 100 2td a WV 1.6td jeden nafta šel a druhý benzína a zmrzla nafta- asi to bude i o filtru.
Bez problémů
Napsal: 24 led 2010, 18:41
od Richard Šurek
Při mínus 17 °C na drcnutí , po pár vteřinách ustálený chod . Doba žhavení je přímo uměrná velikosti mrazu , možná proto , že je nové čidlo teploty chladící kapaliny .
Nafta Shell , Benzina a Makro .
Loni jsem dával Liqui-Moly - zimní přísadu , ovšem zima byla mírná , letos nedávám nic , i tak jsou starty bezvadné .
Mně by zajímalo jakou používáte přídsadu do nafty , nejenom zimní , ale vůbec celoroční . L-M vyrábí různé čistící a desinfekční , na zlepšení startu a na zlepšení zrychlení , čert se v tom vyzná .
Máte nějakou dobrou zkušenost ?
Naftě zdar a TDi zvláště

Re: Bez problémů
Napsal: 24 led 2010, 19:15
od alfik
U nas vcera -19,bateria pomalsie toci,prisadu nepouzivam,auto nabehane cca 310 tis. Chytilo na 5-6 otacku. Chvilku sa hadali valce,ale po asi 5 sekundach sa dohodli.
Napsal: 24 led 2010, 19:57
od Andy-CZ
2.0 MPI bez žhavení:) na poprvé a běžel krásně jemně a tiše jak v létě:-))
Re: Bez problémů
Napsal: 24 led 2010, 20:12
od laumar
Richard Šurek píše:Mně by zajímalo jakou používáte přídsadu do nafty , nejenom zimní , ale vůbec celoroční . L-M vyrábí různé čistící a desinfekční , na zlepšení startu a na zlepšení zrychlení , čert se v tom vyzná .
Máte nějakou dobrou zkušenost ?
Naftě zdar a TDi zvláště

Ja pouzivam len VIF zimny a letny. Zatial som spokojny

Napsal: 24 led 2010, 20:15
od jurki888
mozem potvrdit
Napsal: 24 led 2010, 20:28
od slovacek.milos
Andy-CZ píše:2.0 MPI bez žhavení:) na poprvé a běžel krásně jemně a tiše jak v létě:-))
a jakou tam leje naftu power

miloš
Napsal: 25 led 2010, 01:21
od Andy-CZ
slovacek.milos píše:Andy-CZ píše:2.0 MPI bez žhavení:) na poprvé a běžel krásně jemně a tiše jak v létě:-))
a jakou tam leje naftu power

miloš
ne já si dělal srandu...je to benzínová fabie 2.0 MPI a je tam omv carrera 95:)
Napsal: 25 led 2010, 04:49
od Kuba
1) Cca - 12 pod nulou : VW BORA 1,9 PD TDI 180.000 km, krátce žhavím a pak natvrdo chytne bez prblémů a má rovnoměrnbý chod, zatim nejlepší start v zimě, který jsem u dieselu kdy měl.
2) Přítelkynina Š OCTAVIA 1,9 TDI , rotačka, 66 kW, 135.000 km, chytne natvrdo, ale točí dýl, tak 2-3 vteřiny, další 1-2 vteřiny se to chvilku hádá, znatelně tvrdší chod za studena v krutejch mraźech než 1,9 PD.
3) Moje Š OCTAVIA ročník 1962 (ANO!!), benzin, 1221 ccm, 45 PS, najeto cca 90.000 km...včera jsem to zkoušel, předtim ručně napoumpoval pum pičkou spadlej benzín do karbesu.........Starter točil neochotně, a pomalu zatuhlej motor, ani ťuk, i když to mám supr seštelovaný.....do sání sem pak fouknul připravenej sprej (STARTHILFE..nějáká těkavá látka ) a motor čapnul...ale jet se s tim nedalo tak 2-3 minuty se to dusilo, musel běžet na vonoběh nejprv

....udělal sem pak kolečko u nás ve čtvrti.....všechno tuhý...kvalty tam skoro nešly (a to tam mám origo viskózní olej)... ale motor se zahřál skoro stejně rychle jako u dieselu.... Zadní náhon a motor ve předu, k tomu úzký gumy jako u ŠKODY 1203 ("tzv. žiletky" ) to se na sněhu klouzalo jak sáňe, ale bavilo mě to .......Lidi na mě - v tom mrazu i sněhu tady...koukali jako na blázna

Napsal: 25 led 2010, 07:29
od slovacek.milos
Andy-CZ píše:slovacek.milos píše:Andy-CZ píše:2.0 MPI bez žhavení:) na poprvé a běžel krásně jemně a tiše jak v létě:-))
a jakou tam leje naftu power

miloš
ne já si dělal srandu
já taky
mně zas padá nafta dotlačím balonkem a v poho chytne kdybych měl v pořádku ventil na nádrži tak na drb miloš
Napsal: 25 led 2010, 07:42
od dibarbora
Ked uz kolega nacal aj historicke vozidla, tak moj rekord bol so skodou 105 rv. 1983 v zime roku 2007 -20 stupnov. Starteru sa tiez moc nechcelo, ale motoru stacilo snad pol otacky aby zacal kaslat a na druhe nastartovanie uz vrcal.