Stránka 2 z 2
Napsal: 18 říj 2012, 15:53
od Kip
Zdravím, došli jste někdo k nějákému závěru, řeším úplně stejný problém. Díky
Napsal: 18 říj 2012, 20:09
od geo
A v čem je problém? pokud je lambda 6 polová jedná se o širokopásmovou sondu a její měřění je zcela odlišné od skokové sondy.
Napsal: 21 říj 2012, 07:38
od Kip
problém je v tom, že jsem vše prošel podle DP naměřil hodnoty které tam mají být, prošel i vedení k ŘJ vše ok, ale závada pořád vyskakuje.
Napsal: 21 říj 2012, 08:15
od geo
sw je aktualní? tuhle sondu s multimetrem nemáš možnost změřit kolísání čerpacího napětí ani neuvidíš.
Napsal: 21 říj 2012, 21:10
od Pepa1
Je to jak píše geo - měřit dvoukanál. oscilem.
Ještě dotaz - píšeš, že chyby stále vyskakují.
Je to hned po zap. klíčku, nebo po startu, nebo třeba až po 30km?
Když to má nejnovější SW - nemohl by jsi ho prosím někam upnout?
Mám taky BFQ, ale 2003 s původním SW a tam právě z důvodu SW často odcházelo vyhřívání přední lambdy.
Napsal: 22 říj 2012, 13:47
od Kip
Jestli tam je aktualní soft to nevím, to auto jsme si ted dovezli domů, je to Octa 1,6 rv 01 1,6 75kW AVU motor, s tím že je asi špatná lambda. Postupoval jsem dle DP co se týče měření odporu topného članku atd. a vše je dle toho co tam udavají. Chyba se oběví chvíli po startu.
Napsal: 22 říj 2012, 17:44
od Pepa1
Kip píše:Jestli tam je aktualní soft to nevím, to auto jsme si ted dovezli domů, je to Octa 1,6 rv 01 1,6 75kW AVU motor, s tím že je asi špatná lambda. Postupoval jsem dle DP co se týče měření odporu topného članku atd. a vše je dle toho co tam udavají. Chyba se oběví chvíli po startu.
Ten dotaz ohledně SW byl na Power 156.
Napsal: 17 zář 2016, 09:29
od ROMIK
kevino píše:Power156 píše:jurosdi píše:Vysoké napetie by ale malo vyhadzovat chybu pod kódom 16 516. Čo Ti ukazuje readinnes kód??
Readinnes kód nevytvořím, vyhodí mě to na kanálu 34 sonda 1 ne ok. Vyhodí to závadu 16 514.
software v rij motora bol prehraty na najnovsiu verziu ?
Jaký je nejnovší soft pro octa 2003
06A 906 033 BG
Systém a/nebo verze: SIMOS33 1.6l 2V 00HS4600
Napsal: 16 srp 2018, 13:14
od romperstromper
Ahoj
Trochu to tady oživím.Včera se mi pod ruku dostla Octavia S motorem BFQ že chtějí vymenit sondu.Předem jsem si ji objednal ale zjistil jsem, že kabel od sondy u parohů vede k druhe sondě u katu.
Setkal jste se s tím nekdo?