hahaha,tak to by si tomu automatu nasucho dal...... Sa stale divim,bolo tu tolko toho popisaneho....George62 píše:Nešahej na to nebo už to nedáš do provozu.Chtěl jsem to dělat taky,ale kamarád z vw mě od toho odradil.Musí se to vypouštět zvednuté za běhu a přeřazovat abys vypustil všechny komory.Nejhorší je ale znovu naplnit.Náplň je prý doživotní.Mám 130000km a pohoda.
Potrebujes nove tesnenie,filter,6ltr oleja...
Ked mas motor a prevodovku zohriatu na prac.teplotu .coz mu zodpoveda minim.pol hodka jazdy. daj auto na zdvihak,v klude vypni motor a vypusti z prevodovky olej.Su tam dva sroby,ked sa netrafis,nevadi,odkrut druhy. Pokial ho tam mas dost-oleja myslim,vytecie Ti tak asi 5,5ltr. poptom odkrut vsetky srobky na vani a daj ju dole.tesnenie zahod a vanu poriadne vycisti aj s magnetmi.
Vymen na prevodovke stary filter za novy.
Daj nove tesnenie a nahod naspäť olej.vanu.Vsimni si ktory je napustaci srob , je tam taky plastovy vyvod do vane...
Ked mas vsetko zapojene,cez napustak natlac sprickou zo 3ltr oleja,niekto v aute na zdvihaku nech nastartuje a zaradi D.Kolesa sa zacnu pomaly krutit a ty pomaly doplnas olej,az pokial Ti nebude stale vytekat.Nech kamos hore v aute este poradi R,D a ked uz nebude prevodovka olej chciet,tak ma dost a zakrutis srob.A to je vsetko