červená nafta

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Nepoznají nic. PD si chrochtaj jak od pumpy. Už pár desítek tkm... ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nogis píše:Nepoznají nic. PD si chrochtaj jak od pumpy. Už pár desítek tkm... ;)
já vím ;) miloš
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

kdysi jsem měl nabídku na 2000litrů lto tak jsem se o to trochu zajímal , a jestli si dobře vybavuju , tak lto má o běco větší výhřevnost , tehdy jsem měl P 405 1,9D a dost lidí mě varovalo před poškozením hlavy , nicméně u přímého vstřiku bych se toho už nebál, ale určitě bych to nelil do comonrailu
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

supermuf0090 píše:kdysi jsem měl nabídku na 2000litrů lto tak jsem se o to trochu zajímal , a jestli si dobře vybavuju , tak lto má o běco větší výhřevnost , tehdy jsem měl P 405 1,9D a dost lidí mě varovalo před poškozením hlavy , nicméně u přímého vstřiku bych se toho už nebál, ale určitě bych to nelil do comonrailu
na cr ti klidně odejde čerpadlo ve 14O na kvaliní naftu a repasovanívydrží daleko déle, taky se serou vstřiky,

cr jede na tu červenou normálně je to jen taková internetová teorie že stary D jede a pro CR je to nebezpečí ;) miloš
PavlikLN
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2009, 20:07
Bydliště: Louny

Re: červená nafta

Příspěvek od PavlikLN »

slovacek.milos píše:..Jinak je to vlastně odpad ale starý motory bez pc to ani nepoznaj.Sám jsem na to jezdil skoro 1,5 roku když jsem měl toledo 92 obyč ropák bez turba a všechno ok. Do novýho bych to necpal...
a ty nový motory s PC to poznají jak :? miloš[/quote]
Zasírá to pal. soustavu a na filtru to poznáš co ti to tam udělá po čase. Zasírá to i trysky..Čerpadlo furt honí předvstřik..Je to olej a bez těch přísad to fakt nejede a dělá to bordel..Naše firma aby ušetřila,tak nám to vozej do phm a my to tankujem do manů...I když dolejváme adetiva tak přez tu zimu to stejně tune a dělá neplechu. Mám D 20 comonraila a už mám během dvou a půl let druhé vsřiky a repas čerpadla.Je to prostě do kotle nebo do zetoru..
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)

těžko debatovat je tohovíc druhú vypadá to jak nafta i jako olej, já má nyní tunu a je to spíš olej, už jsem z toho byl neštastný ale s metylesterem to jede ok a nic nezasírá samotné mi to zadrbalo trysky během jedné nádrže miiloš
PavlikLN
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2009, 20:07
Bydliště: Louny

Příspěvek od PavlikLN »

nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)
Jen se na to potej u někoho kdo to zná.Nejlépe jezeďáci. (LOL)
PavlikLN
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Odpovědi: 0
Registrován: 30 zář 2009, 20:07
Bydliště: Louny

Příspěvek od PavlikLN »

slovacek.milos píše:
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)

těžko debatovat je tohovíc druhú vypadá to jak nafta i jako olej, já má nyní tunu a je to spíš olej, už jsem z toho byl neštastný ale s metylesterem to jede ok a nic nezasírá samotné mi to zadrbalo trysky během jedné nádrže miiloš
Každopádně je to načervenalí a smrdí to jako nafta a když to leješ,tak je namodralá. Je to na každém jestli na to bude jezdit.Já po skušenostech ani náhodou.To už si rovnou mužu koupit frytovací olej na smažení :o
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)
Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

slovacek.milos píše:
supermuf0090 píše:kdysi jsem měl nabídku na 2000litrů lto tak jsem se o to trochu zajímal , a jestli si dobře vybavuju , tak lto má o běco větší výhřevnost , tehdy jsem měl P 405 1,9D a dost lidí mě varovalo před poškozením hlavy , nicméně u přímého vstřiku bych se toho už nebál, ale určitě bych to nelil do comonrailu
na cr ti klidně odejde čerpadlo ve 14O na kvaliní naftu a repasovanívydrží daleko déle, taky se serou vstřiky,

cr jede na tu červenou normálně je to jen taková internetová teorie že stary D jede a pro CR je to nebezpečí ;) miloš
ja jsem nepsal , ze na ni state diesely jedou a CR ne. , zminoval jsem akorat to , ze LTO ma vetsi vyhrevnost , tudiz i vysi teplotu , coz muze byt pro standartni diesel s neprimym vstrikem nebezpecne dale jsem citoval ,ze s ni mohou mit problem comonraily , ktere jsou dosti choulostive na kvalitu paliva a zpusob zachazeni . jinak moje zkusenost s tuzemskou naftou je takova ze napr. u mondea 2.0 TDCi je uspech kdyz v čr vydrzej vstřiky 120 tis km , u aut napr. z belgie jsou ve 180.000 jeste ve slusny kondici ;) , takze bych řekl , že u modernich motoru je kvalita paliva Dost podstatna vec a LTO bych si do comonrailu bez hromady aditiv rozhodne lejt netroufl ;)
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33708
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

maros261177 píše:
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)
Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!
m

to nesmíš psát perkins, palubní počítač a cr vstřik to bys totálně vyřadil z činnosti internetové teoretiky ;) miloš
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Odpovědi: 0
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: červená nafta

Příspěvek od venouš »

PavlikLN píše:
slovacek.milos píše:..Jinak je to vlastně odpad ale starý motory bez pc to ani nepoznaj.Sám jsem na to jezdil skoro 1,5 roku když jsem měl toledo 92 obyč ropák bez turba a všechno ok. Do novýho bych to necpal...
a ty nový motory s PC to poznají jak :? miloš
Zasírá to pal. soustavu a na filtru to poznáš co ti to tam udělá po čase. Zasírá to i trysky..Čerpadlo furt honí předvstřik..Je to olej a bez těch přísad to fakt nejede a dělá to bordel..Naše firma aby ušetřila,tak nám to vozej do phm a my to tankujem do manů...I když dolejváme adetiva tak přez tu zimu to stejně tune a dělá neplechu. Mám D 20 comonraila a už mám během dvou a půl let druhé vsřiky a repas čerpadla.Je to prostě do kotle nebo do zetoru..[/quote]
jen ty D20 jsou celý nemocný.mam kartu benzina menily mi 5 vstřikovaču u 4leteho auta.na servis jezdím jen do Manu.v zime mi taky tuhla pač tam nemam predehrev.
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

maros261177 píše:
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)
Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!
pochybuju o tom že červená nafta bude mít kvality nafty, kterou koupíš příkladně u Benziny leda že by ji ještě před přidáním směsi červeného barviva a značkovací látky obohatily aditivy navíc motorová nafta určená pro koncového uživatele podléhá určitým normán
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

slovacek.milos píše:
maros261177 píše:
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)
Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!
m

to nesmíš psát perkins, palubní počítač a cr vstřik to bys totálně vyřadil z činnosti internetové teoretiky ;) miloš
Ok... ako by som nič nepovedal... ;)
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“