
červená nafta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33708
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
Odpovědi: 0
kdysi jsem měl nabídku na 2000litrů lto tak jsem se o to trochu zajímal , a jestli si dobře vybavuju , tak lto má o běco větší výhřevnost , tehdy jsem měl P 405 1,9D a dost lidí mě varovalo před poškozením hlavy , nicméně u přímého vstřiku bych se toho už nebál, ale určitě bych to nelil do comonrailu
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33708
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
na cr ti klidně odejde čerpadlo ve 14O na kvaliní naftu a repasovanívydrží daleko déle, taky se serou vstřiky,supermuf0090 píše:kdysi jsem měl nabídku na 2000litrů lto tak jsem se o to trochu zajímal , a jestli si dobře vybavuju , tak lto má o běco větší výhřevnost , tehdy jsem měl P 405 1,9D a dost lidí mě varovalo před poškozením hlavy , nicméně u přímého vstřiku bych se toho už nebál, ale určitě bych to nelil do comonrailu
cr jede na tu červenou normálně je to jen taková internetová teorie že stary D jede a pro CR je to nebezpečí

Re: červená nafta
a ty nový motory s PC to poznají jakslovacek.milos píše:..Jinak je to vlastně odpad ale starý motory bez pc to ani nepoznaj.Sám jsem na to jezdil skoro 1,5 roku když jsem měl toledo 92 obyč ropák bez turba a všechno ok. Do novýho bych to necpal...

Zasírá to pal. soustavu a na filtru to poznáš co ti to tam udělá po čase. Zasírá to i trysky..Čerpadlo furt honí předvstřik..Je to olej a bez těch přísad to fakt nejede a dělá to bordel..Naše firma aby ušetřila,tak nám to vozej do phm a my to tankujem do manů...I když dolejváme adetiva tak přez tu zimu to stejně tune a dělá neplechu. Mám D 20 comonraila a už mám během dvou a půl let druhé vsřiky a repas čerpadla.Je to prostě do kotle nebo do zetoru..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33708
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
těžko debatovat je tohovíc druhú vypadá to jak nafta i jako olej, já má nyní tunu a je to spíš olej, už jsem z toho byl neštastný ale s metylesterem to jede ok a nic nezasírá samotné mi to zadrbalo trysky během jedné nádrže miiloš
Každopádně je to načervenalí a smrdí to jako nafta a když to leješ,tak je namodralá. Je to na každém jestli na to bude jezdit.Já po skušenostech ani náhodou.To už si rovnou mužu koupit frytovací olej na smaženíslovacek.milos píše:nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
těžko debatovat je tohovíc druhú vypadá to jak nafta i jako olej, já má nyní tunu a je to spíš olej, už jsem z toho byl neštastný ale s metylesterem to jede ok a nic nezasírá samotné mi to zadrbalo trysky během jedné nádrže miiloš

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
Odpovědi: 0
ja jsem nepsal , ze na ni state diesely jedou a CR ne. , zminoval jsem akorat to , ze LTO ma vetsi vyhrevnost , tudiz i vysi teplotu , coz muze byt pro standartni diesel s neprimym vstrikem nebezpecne dale jsem citoval ,ze s ni mohou mit problem comonraily , ktere jsou dosti choulostive na kvalitu paliva a zpusob zachazeni . jinak moje zkusenost s tuzemskou naftou je takova ze napr. u mondea 2.0 TDCi je uspech kdyz v čr vydrzej vstřiky 120 tis km , u aut napr. z belgie jsou ve 180.000 jeste ve slusny kondicislovacek.milos píše:na cr ti klidně odejde čerpadlo ve 14O na kvaliní naftu a repasovanívydrží daleko déle, taky se serou vstřiky,supermuf0090 píše:kdysi jsem měl nabídku na 2000litrů lto tak jsem se o to trochu zajímal , a jestli si dobře vybavuju , tak lto má o běco větší výhřevnost , tehdy jsem měl P 405 1,9D a dost lidí mě varovalo před poškozením hlavy , nicméně u přímého vstřiku bych se toho už nebál, ale určitě bych to nelil do comonrailu
cr jede na tu červenou normálně je to jen taková internetová teorie že stary D jede a pro CR je to nebezpečímiloš


Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33708
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
mmaros261177 píše:Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
to nesmíš psát perkins, palubní počítač a cr vstřik to bys totálně vyřadil z činnosti internetové teoretiky

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 291
- Registrován: 04 črc 2009, 14:33
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
Re: červená nafta
Zasírá to pal. soustavu a na filtru to poznáš co ti to tam udělá po čase. Zasírá to i trysky..Čerpadlo furt honí předvstřik..Je to olej a bez těch přísad to fakt nejede a dělá to bordel..Naše firma aby ušetřila,tak nám to vozej do phm a my to tankujem do manů...I když dolejváme adetiva tak přez tu zimu to stejně tune a dělá neplechu. Mám D 20 comonraila a už mám během dvou a půl let druhé vsřiky a repas čerpadla.Je to prostě do kotle nebo do zetoru..[/quote]PavlikLN píše:a ty nový motory s PC to poznají jakslovacek.milos píše:..Jinak je to vlastně odpad ale starý motory bez pc to ani nepoznaj.Sám jsem na to jezdil skoro 1,5 roku když jsem měl toledo 92 obyč ropák bez turba a všechno ok. Do novýho bych to necpal...miloš
jen ty D20 jsou celý nemocný.mam kartu benzina menily mi 5 vstřikovaču u 4leteho auta.na servis jezdím jen do Manu.v zime mi taky tuhla pač tam nemam predehrev.
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Škoda Felicia combi 1.3MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 589
- Registrován: 22 srp 2009, 20:53
- Bydliště: Praha 9
Odpovědi: 0
pochybuju o tom že červená nafta bude mít kvality nafty, kterou koupíš příkladně u Benziny leda že by ji ještě před přidáním směsi červeného barviva a značkovací látky obohatily aditivy navíc motorová nafta určená pro koncového uživatele podléhá určitým normánmaros261177 píše:Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
Ok... ako by som nič nepovedal...slovacek.milos píše:mmaros261177 píše:Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
to nesmíš psát perkins, palubní počítač a cr vstřik to bys totálně vyřadil z činnosti internetové teoretikymiloš

Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása