Napsal: 06 úno 2010, 09:16
Nepoznají nic. PD si chrochtaj jak od pumpy. Už pár desítek tkm... 

já vímnogis píše:Nepoznají nic. PD si chrochtaj jak od pumpy. Už pár desítek tkm...
na cr ti klidně odejde čerpadlo ve 14O na kvaliní naftu a repasovanívydrží daleko déle, taky se serou vstřiky,supermuf0090 píše:kdysi jsem měl nabídku na 2000litrů lto tak jsem se o to trochu zajímal , a jestli si dobře vybavuju , tak lto má o běco větší výhřevnost , tehdy jsem měl P 405 1,9D a dost lidí mě varovalo před poškozením hlavy , nicméně u přímého vstřiku bych se toho už nebál, ale určitě bych to nelil do comonrailu
a ty nový motory s PC to poznají jakslovacek.milos píše:..Jinak je to vlastně odpad ale starý motory bez pc to ani nepoznaj.Sám jsem na to jezdil skoro 1,5 roku když jsem měl toledo 92 obyč ropák bez turba a všechno ok. Do novýho bych to necpal...
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
Jen se na to potej u někoho kdo to zná.Nejlépe jezeďáci.nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
Každopádně je to načervenalí a smrdí to jako nafta a když to leješ,tak je namodralá. Je to na každém jestli na to bude jezdit.Já po skušenostech ani náhodou.To už si rovnou mužu koupit frytovací olej na smaženíslovacek.milos píše:nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
těžko debatovat je tohovíc druhú vypadá to jak nafta i jako olej, já má nyní tunu a je to spíš olej, už jsem z toho byl neštastný ale s metylesterem to jede ok a nic nezasírá samotné mi to zadrbalo trysky během jedné nádrže miiloš
Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
ja jsem nepsal , ze na ni state diesely jedou a CR ne. , zminoval jsem akorat to , ze LTO ma vetsi vyhrevnost , tudiz i vysi teplotu , coz muze byt pro standartni diesel s neprimym vstrikem nebezpecne dale jsem citoval ,ze s ni mohou mit problem comonraily , ktere jsou dosti choulostive na kvalitu paliva a zpusob zachazeni . jinak moje zkusenost s tuzemskou naftou je takova ze napr. u mondea 2.0 TDCi je uspech kdyz v čr vydrzej vstřiky 120 tis km , u aut napr. z belgie jsou ve 180.000 jeste ve slusny kondicislovacek.milos píše:na cr ti klidně odejde čerpadlo ve 14O na kvaliní naftu a repasovanívydrží daleko déle, taky se serou vstřiky,supermuf0090 píše:kdysi jsem měl nabídku na 2000litrů lto tak jsem se o to trochu zajímal , a jestli si dobře vybavuju , tak lto má o běco větší výhřevnost , tehdy jsem měl P 405 1,9D a dost lidí mě varovalo před poškozením hlavy , nicméně u přímého vstřiku bych se toho už nebál, ale určitě bych to nelil do comonrailu
cr jede na tu červenou normálně je to jen taková internetová teorie že stary D jede a pro CR je to nebezpečímiloš
mmaros261177 píše:Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
Zasírá to pal. soustavu a na filtru to poznáš co ti to tam udělá po čase. Zasírá to i trysky..Čerpadlo furt honí předvstřik..Je to olej a bez těch přísad to fakt nejede a dělá to bordel..Naše firma aby ušetřila,tak nám to vozej do phm a my to tankujem do manů...I když dolejváme adetiva tak přez tu zimu to stejně tune a dělá neplechu. Mám D 20 comonraila a už mám během dvou a půl let druhé vsřiky a repas čerpadla.Je to prostě do kotle nebo do zetoru..[/quote]PavlikLN píše:a ty nový motory s PC to poznají jakslovacek.milos píše:..Jinak je to vlastně odpad ale starý motory bez pc to ani nepoznaj.Sám jsem na to jezdil skoro 1,5 roku když jsem měl toledo 92 obyč ropák bez turba a všechno ok. Do novýho bych to necpal...miloš
pochybuju o tom že červená nafta bude mít kvality nafty, kterou koupíš příkladně u Benziny leda že by ji ještě před přidáním směsi červeného barviva a značkovací látky obohatily aditivy navíc motorová nafta určená pro koncového uživatele podléhá určitým normánmaros261177 píše:Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
Ok... ako by som nič nepovedal...slovacek.milos píše:mmaros261177 píše:Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta...
to nesmíš psát perkins, palubní počítač a cr vstřik to bys totálně vyřadil z činnosti internetové teoretikymiloš