Stránka 2 z 5

Napsal: 06 úno 2010, 09:16
od nogis
Nepoznají nic. PD si chrochtaj jak od pumpy. Už pár desítek tkm... ;)

Napsal: 06 úno 2010, 10:21
od slovacek.milos
nogis píše:Nepoznají nic. PD si chrochtaj jak od pumpy. Už pár desítek tkm... ;)
já vím ;) miloš

Napsal: 06 úno 2010, 10:34
od supermuf0090
kdysi jsem měl nabídku na 2000litrů lto tak jsem se o to trochu zajímal , a jestli si dobře vybavuju , tak lto má o běco větší výhřevnost , tehdy jsem měl P 405 1,9D a dost lidí mě varovalo před poškozením hlavy , nicméně u přímého vstřiku bych se toho už nebál, ale určitě bych to nelil do comonrailu

Napsal: 06 úno 2010, 11:58
od slovacek.milos
supermuf0090 píše:kdysi jsem měl nabídku na 2000litrů lto tak jsem se o to trochu zajímal , a jestli si dobře vybavuju , tak lto má o běco větší výhřevnost , tehdy jsem měl P 405 1,9D a dost lidí mě varovalo před poškozením hlavy , nicméně u přímého vstřiku bych se toho už nebál, ale určitě bych to nelil do comonrailu
na cr ti klidně odejde čerpadlo ve 14O na kvaliní naftu a repasovanívydrží daleko déle, taky se serou vstřiky,

cr jede na tu červenou normálně je to jen taková internetová teorie že stary D jede a pro CR je to nebezpečí ;) miloš

Re: červená nafta

Napsal: 06 úno 2010, 12:30
od PavlikLN
slovacek.milos píše:..Jinak je to vlastně odpad ale starý motory bez pc to ani nepoznaj.Sám jsem na to jezdil skoro 1,5 roku když jsem měl toledo 92 obyč ropák bez turba a všechno ok. Do novýho bych to necpal...
a ty nový motory s PC to poznají jak :? miloš[/quote]
Zasírá to pal. soustavu a na filtru to poznáš co ti to tam udělá po čase. Zasírá to i trysky..Čerpadlo furt honí předvstřik..Je to olej a bez těch přísad to fakt nejede a dělá to bordel..Naše firma aby ušetřila,tak nám to vozej do phm a my to tankujem do manů...I když dolejváme adetiva tak přez tu zimu to stejně tune a dělá neplechu. Mám D 20 comonraila a už mám během dvou a půl let druhé vsřiky a repas čerpadla.Je to prostě do kotle nebo do zetoru..

Napsal: 06 úno 2010, 13:02
od nogis
Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)

Napsal: 06 úno 2010, 13:19
od slovacek.milos
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)

těžko debatovat je tohovíc druhú vypadá to jak nafta i jako olej, já má nyní tunu a je to spíš olej, už jsem z toho byl neštastný ale s metylesterem to jede ok a nic nezasírá samotné mi to zadrbalo trysky během jedné nádrže miiloš

Napsal: 06 úno 2010, 13:21
od PavlikLN
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)
Jen se na to potej u někoho kdo to zná.Nejlépe jezeďáci. (LOL)

Napsal: 06 úno 2010, 13:27
od PavlikLN
slovacek.milos píše:
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)

těžko debatovat je tohovíc druhú vypadá to jak nafta i jako olej, já má nyní tunu a je to spíš olej, už jsem z toho byl neštastný ale s metylesterem to jede ok a nic nezasírá samotné mi to zadrbalo trysky během jedné nádrže miiloš
Každopádně je to načervenalí a smrdí to jako nafta a když to leješ,tak je namodralá. Je to na každém jestli na to bude jezdit.Já po skušenostech ani náhodou.To už si rovnou mužu koupit frytovací olej na smažení :o

Napsal: 06 úno 2010, 15:47
od maros261177
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)
Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!

Napsal: 06 úno 2010, 16:07
od supermuf0090
slovacek.milos píše:
supermuf0090 píše:kdysi jsem měl nabídku na 2000litrů lto tak jsem se o to trochu zajímal , a jestli si dobře vybavuju , tak lto má o běco větší výhřevnost , tehdy jsem měl P 405 1,9D a dost lidí mě varovalo před poškozením hlavy , nicméně u přímého vstřiku bych se toho už nebál, ale určitě bych to nelil do comonrailu
na cr ti klidně odejde čerpadlo ve 14O na kvaliní naftu a repasovanívydrží daleko déle, taky se serou vstřiky,

cr jede na tu červenou normálně je to jen taková internetová teorie že stary D jede a pro CR je to nebezpečí ;) miloš
ja jsem nepsal , ze na ni state diesely jedou a CR ne. , zminoval jsem akorat to , ze LTO ma vetsi vyhrevnost , tudiz i vysi teplotu , coz muze byt pro standartni diesel s neprimym vstrikem nebezpecne dale jsem citoval ,ze s ni mohou mit problem comonraily , ktere jsou dosti choulostive na kvalitu paliva a zpusob zachazeni . jinak moje zkusenost s tuzemskou naftou je takova ze napr. u mondea 2.0 TDCi je uspech kdyz v čr vydrzej vstřiky 120 tis km , u aut napr. z belgie jsou ve 180.000 jeste ve slusny kondici ;) , takze bych řekl , že u modernich motoru je kvalita paliva Dost podstatna vec a LTO bych si do comonrailu bez hromady aditiv rozhodne lejt netroufl ;)

Napsal: 06 úno 2010, 16:10
od slovacek.milos
maros261177 píše:
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)
Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!
m

to nesmíš psát perkins, palubní počítač a cr vstřik to bys totálně vyřadil z činnosti internetové teoretiky ;) miloš

Re: červená nafta

Napsal: 06 úno 2010, 16:21
od venouš
PavlikLN píše:
slovacek.milos píše:..Jinak je to vlastně odpad ale starý motory bez pc to ani nepoznaj.Sám jsem na to jezdil skoro 1,5 roku když jsem měl toledo 92 obyč ropák bez turba a všechno ok. Do novýho bych to necpal...
a ty nový motory s PC to poznají jak :? miloš
Zasírá to pal. soustavu a na filtru to poznáš co ti to tam udělá po čase. Zasírá to i trysky..Čerpadlo furt honí předvstřik..Je to olej a bez těch přísad to fakt nejede a dělá to bordel..Naše firma aby ušetřila,tak nám to vozej do phm a my to tankujem do manů...I když dolejváme adetiva tak přez tu zimu to stejně tune a dělá neplechu. Mám D 20 comonraila a už mám během dvou a půl let druhé vsřiky a repas čerpadla.Je to prostě do kotle nebo do zetoru..[/quote]
jen ty D20 jsou celý nemocný.mam kartu benzina menily mi 5 vstřikovaču u 4leteho auta.na servis jezdím jen do Manu.v zime mi taky tuhla pač tam nemam predehrev.

Napsal: 06 úno 2010, 16:48
od supermuf0090
maros261177 píše:
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)
Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!
pochybuju o tom že červená nafta bude mít kvality nafty, kterou koupíš příkladně u Benziny leda že by ji ještě před přidáním směsi červeného barviva a značkovací látky obohatily aditivy navíc motorová nafta určená pro koncového uživatele podléhá určitým normán

Napsal: 06 úno 2010, 19:35
od maros261177
slovacek.milos píše:
maros261177 píše:
nogis píše:Blbost, v -25 to na drc nastartovalo, filtr se mění stejně jako dřív, zvuk i výkon stejnej. Ale není to topný olej, ale nějaká obarvená nafta... ;)
Presne tak je to riadna nafta iba dofarbena aby sa dala zistiť pri kontrole či to niekto nezneužíva(dane), u nás to používajú všetky Poľnohospodárske družstva a pri terajších mrazoch cca -20 to štartovali v pohode... a nemajú určite ZETORY ale moderne traktory Massey Ferguson (motor Perkins common-rail) , Fastrac a John Deer a do nich by určite neliali Topny olej....!!!
m

to nesmíš psát perkins, palubní počítač a cr vstřik to bys totálně vyřadil z činnosti internetové teoretiky ;) miloš
Ok... ako by som nič nepovedal... ;)