Stránka 2 z 3
Napsal: 13 úno 2010, 14:39
od slany
Takže dnes som meral riadiaci vstrek a hodnota 108 takže ok....skusil som ho ale odpojiť, naštartoval a zmena absolutne žiadna či je alebo neni zapojený.
Skúšal som nastaviť aj predvstrek,skusil aj krajne polohy vľavo,vpravo, zmena uplne mizivá.akurat zvuk motora sa menil ale ťah nikde.
Od starého majitela som sa dozvedel že auto bolo čipované, ale vraj je tam už seriový soft.
Tak neviem či ozaj kupiť to čerpadlo alebo čo?..nerad by som ho kupil zbytočne.
A stale vyhadzuje chybu
Diagnostika vyhadzuje chybu RJ abs - 18265 signál zatížení-chybná odezva řj motoru
RJ motora - 550 regulace pocatku vstrikovani
Napsal: 13 úno 2010, 16:02
od wakko
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2042121
podla toho to vyzera na poskodenu hadicu medzi vzduchovym filtrom a turbom, tu kde je aj MAF.
Napsal: 13 úno 2010, 19:30
od slany
Mylíš tu krátku kde je vaha vzduchu?...a čo je to MAF???
Napsal: 13 úno 2010, 20:02
od slany
Ešte otázočka. dá sa skontrolovať nastavenie rozvodov bez toho aby som demontoval celý predok z auta?...ak ano ako presne?..dik
Napsal: 13 úno 2010, 20:03
od misoVW
zakladne nastavenie kanal 4, ´pozdeji´ nastavit na 0

Napsal: 13 úno 2010, 20:30
od deviltaz
Napsal: 13 úno 2010, 21:16
od urgi
deviltaz píše:slany píše:
Mylíš tu krátku kde je vaha vzduchu?...a čo je to MAF???
MAF, tusim je to snimac tlaku za turbom
chlapci
MAF je
Mass
Air
Flow
Mnozstvo
Vzduch
Prietok
takze je to vaha vzduchu
a en snimac za turbom v intercolleri je thrust sensor
co je okamzity tlak co dava turbo pre ECU
Napsal: 13 úno 2010, 21:45
od wakko
slany píše:Mylíš tu krátku kde je vaha vzduchu?...a čo je to MAF???
Uz to tu povedal urgi, ale ano, myslim ten kus plastu od airboxu (krabica so vzduchovym filtrom) k turbu. Je v tom vsadena aj vaha vzduchu, a chyba ktoru si napisal sa objavuje vtedy, ake je ten plast prasknuty, alebo je zle upevneny niekktory spoj...
Napsal: 14 úno 2010, 14:40
od slany
Chlapi da sa nejak odskušať činnosť taktovacieho ventilu na čerpadle..našiel som o tom par prispevkov ale boli len na pochopenie jeho činnosti..
Napsal: 19 úno 2010, 19:04
od slany
No takže mam to auto v servise, ktorý mi odporučili, že tam už tieto motory robili...dnes mi volali že rozvody boli skočené o 2 zuby na hlavnom rozvode...vravím si super-vyriešené!..pridem po auto, išiel som ho najprv vyskúšať a ide ešte horšie ako keď som ho tam doniesol!! ESP svieti už bez prestavky ale chyba 550 predvstrek už zmizla a neobjavuje sa..keď sa na mieste pridá a ubere motor nekludne skáče a až po cca 10sek sa ukludní...keď to ide nekludne vstreky na 2 valcoch ukazujú mínusové hodnoty....no neviem fakt
Napsal: 19 úno 2010, 19:50
od misoVW
mozno boli rozvody dobre a teraz su skocene

Napsal: 20 úno 2010, 01:22
od slany
misoVW píše:mozno boli rozvody dobre a teraz su skocene


dik to mi pomohlo

Napsal: 20 úno 2010, 06:26
od misoVW
A co ine som Ti mal napisat? V servise Ti hybali s rozvodmi a auto ide este horsie. V RJ motora ziadna chyba??? Ked svieti ESP tak tam nieco musi byt, aspon v RJ ESP. Nacitaj to este raz VAGom a daj sem vypis chyb. Podla tych logov sa to turbo riadne zasekuje. Odkial si?
Napsal: 20 úno 2010, 07:17
od wakko
RJ abs - 18265 signál zatížení-chybná odezva řj motoru - toto si uz vyriesil?
Napsal: 20 úno 2010, 09:47
od slany
wakko píše:RJ abs - 18265 signál zatížení-chybná odezva řj motoru - toto si uz vyriesil?
Nie toto vyriešené neni.táto závada ostala.....zmizla len chyba predvstreku 550...Takže rozvody by mali byť asi OK nie??