Teplota motoru neohřeje se

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Když mi nefungoval bufík, tak se mi motor ohřál tak do těch 100 km na provozní teplotu, ale je pravda, že když jsem si to potom brumlal v malých rychlostech, tak to chladlo a pěkně rychle - po výměně termostatu OK. Ale při otáčkách a záběru motoru to vylezlo normálně na 90°C. Minulý týden jsem jel bez bufíka, vypnul jsem ho schválně - jel jsem na rezervu, -15°C cesta Slatiňany - Chrast (cca 15 km) průměrná rychlost 50 km/hod a teplota v Chrasti 65°C (dle PC)
zejtra jeste zkusim vymenit baterku , ta co tam mam je tesne pred smrti , kdyz to odpojim od proudu , task se smazou chyby v bufiku , ale sazim na ty cidla
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Chyby se možná smažou, to tak úplně nevím. Ale ta čidla třeba můžou být jenom zanešená kamenem. Bylo by potřeba je vyčistit. Není to zase tak těžké. Nejprve toto než kupovat nová.
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Chyby se možná smažou, to tak úplně nevím. Ale ta čidla třeba můžou být jenom zanešená kamenem. Bylo by potřeba je vyčistit. Není to zase tak těžké. Nejprve toto než kupovat nová.
zkusim tu baterku , myslys , ze by se ty cidla zanesly , jezdim celorocne na g12
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Chyby se možná smažou, to tak úplně nevím. Ale ta čidla třeba můžou být jenom zanešená kamenem. Bylo by potřeba je vyčistit. Není to zase tak těžké. Nejprve toto než kupovat nová.
zkusim zitra zavolat tomu chlapikovi , co mi to pred 3 roky repasoval , je top autorizovanej servisak od eberspaecheru , tak se ho zeptam , co si o tom mysly
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Možné to je, možná to je přicpané v bufíku a nejde tam tolik vody, tudíž je v tomto okruhu teplejší a bufík vypíná. Zatím bych zkontroloval toto všechno. Až nakonec bych kupoval nové.
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

I v bufíku se může objevit bordel
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

No ale i tdi bez bufíku se za 10-15km ohřeje na provozku.
Co je jinýho v chlazení motoru s bufíkem,že se ti to neohřeje ani za 100km?Je to kravina,nemůže ti to přece v bufíku žrat naftu pořád když jedeš,termostat ti musí propouštět.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

Obi píše:No ale i tdi bez bufíku se za 10-15km ohřeje na provozku.
Co je jinýho v chlazení motoru s bufíkem,že se ti to neohřeje ani za 100km?Je to kravina,nemůže ti to přece v bufíku žrat naftu pořád když jedeš,termostat ti musí propouštět.
rozdil je v tom , ze mam o cca 4l vic vody , 2 topení a 6m trubek pod autem ;)
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Máš tam pomocné čerpadlo na oběh vody? Jastli jo, tak zkontroluj, jestli funguje.
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

supermuf0090 píše:
Obi píše:No ale i tdi bez bufíku se za 10-15km ohřeje na provozku.
Co je jinýho v chlazení motoru s bufíkem,že se ti to neohřeje ani za 100km?Je to kravina,nemůže ti to přece v bufíku žrat naftu pořád když jedeš,termostat ti musí propouštět.
rozdil je v tom , ze mam o cca 4l vic vody , 2 topení a 6m trubek pod autem ;)
No to je dost navíc,ale nic to nemění na tom,že se to přece musí ohřát na provozku i bez toho ne?
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Tyto auta pomocné čerpadlo nemají, jenom ve spolupráci s nezávislým topením. Ohřev vody v motoru, pokud je zima a vytápí to celý interiér, tak se to opravdu většinou neohřeje ani po těch 100 km. Výkon topení je prostě větší než má motor odpadní teplo. Nehledě na to, že trubky pod autem jsou jako další radiátor. Já jsem si je zaizoloval a je to znát.
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

No to by mělo být hodně dobře zaizolovaný.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Chyby se možná smažou, to tak úplně nevím. Ale ta čidla třeba můžou být jenom zanešená kamenem. Bylo by potřeba je vyčistit. Není to zase tak těžké. Nejprve toto než kupovat nová.
dneska jsem mluvil s chlapikem , kterej mi toho bufika davaůl pred 3 rokama do kupy a potvrdil mi tvoji teorii , takze ho asi po nedeli vyndam a hodim mu to tam , ma na to stolici , tak ho alespon cely vycisti a odskousi
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
bodyvlk
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 09 črc 2007, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od bodyvlk »

Tak pak napiš. Já teď dávám do kupy D5W. Ne svoje, ale mám jedno navíc.
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

bodyvlk píše:Tak pak napiš. Já teď dávám do kupy D5W. Ne svoje, ale mám jedno navíc.
uvydime , mozna mi to neda a mrknu do nej , ale spis mu to tam hodim buhvi v jakym stavu bude svicka ,sytko atd
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“