Ochrana hnaciho agregatu (Octavia 1U)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Registrován: 23 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od elit »

Co výměna oleje. Možná jsi tam měl nechat otvor na šroub.
VW Passat 3C 2008 BMP
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

otvor tam od tovarne nieje. Niektory specialisti tam flexkou vyrezuju stvorcovu dieru na vypust oleja. Ale ked vyrez dieru tak ti je uz ten kryt naprd, pretoze ho oslabis a ako napotvoru tam naberes jlinu, bordel a 3este ktomu aj kamen co ti narobi paseku. Dalej u TDI si stou dierou moznoze este ako tak pomozes ale napr u 20V turbo ti je ajtak k nicomu pretoze k olejovemu filtru ajtak pazuri nestrcis takze musi ist dole. Je to proste ciganske riesenie. A ten olej zase nemenis kazdy den a aj ked by hej tak si uz zvyknes.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Mám ho taky a jen co bude pěkně, tak hona Bořana hodím... Jen přemýšlím, že ho fakt rozřežu jak psal Huml a oddělával bych jen část... A za další tam ty nýtovací matice dávat nebudu, bo stejně nemám kleště a nic k tomu už dokupovat nebudu.
Raději na nápravnici navařím matičky a k nim to normál šroubnu....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbaza ... 06545.html

Myslím, že řezat do toho otvor na vypouštění oleje je zbytečné. Odsávačka to zvládne lépe. ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Thopr píše:Mám ho taky a jen co bude pěkně, tak hona Bořana hodím... Jen přemýšlím, že ho fakt rozřežu jak psal Huml a oddělával bych jen část... A za další tam ty nýtovací matice dávat nebudu, bo stejně nemám kleště a nic k tomu už dokupovat nebudu.
Raději na nápravnici navařím matičky a k nim to normál šroubnu....


Ale do skeletu na uchytenie tych T drziakov tie nitovacie matice radsej daj. Zvarat totiz matku do nosnika je hrozne neprakticke.
1, nieje tam moc dobry pristup
2, bude ti to zbytocne hrdzaviet

Ale do napravnice je lepsie osustruzit 3ks 10mm matic a prevrtat 16.5mm diery a privarit ich tam. Je to istota ze sa nepretoci. Inac tie uska nemusis povolovat pri demontazi / montazi dekla.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Bugs.Bunny píše:http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbaza ... 06545.html

Myslím, že řezat do toho otvor na vypouštění oleje je zbytečné. Odsávačka to zvládne lépe. ;)
To bude cinak nie origo. Vsimni si tie otvori na originale su mensie a niesu pomocovane.
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Deivid »

Nýtovací kleště na matice mám,kdyby někdo chtěl zanýtovat.Zlínsko
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Deivid píše:Nýtovací kleště na matice mám,kdyby někdo chtěl zanýtovat.Zlínsko
Na M10?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1314
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

já jsem si tam tu díru na olej vyřízl, hezky oválnou, zpevnil jsem jí tím, že jsem ji vzal lemovacíma kleštěna, takže víčko je pěkně schované, žádnej problém
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ako som slubil prikladam podrobny postup (fotoserial) montaze na auto. Je to druhy prispevok hned na zaciatku vlakna. Takze sa prekliknite na prvu stranu tohto vlakna, alebo kliknite na: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... fad#414159
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Díky

Příspěvek od xshreck »

Tak, právě jsem si také dodělal kryt.


kryt, Tdržáky a 3ks zadních držáčků krytu,

7x nýtovací matice (Ferona Staré Město u UH) cs . Jsou hladké, po dotažení se ani nehly
5x M5*30
2x M5*50
9x podložka
1x stp silver

zananýtování matic u servisáka, udělali jsme to rovnou na dvou autech - sháněli jsme pěkně dlouho nýtovací kleště Smile
Naposledy upravil(a) xshreck dne 11 pro 2013, 22:38, celkem upraveno 1 x.
LUIGI124
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 22 led 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: zlín

Příspěvek od LUIGI124 »

nýtovací kleště na matice + matice neni problem

ruční M5-M10
pneumaticke i M12

kdyby nekdo v okoli zlina potreboval
Jay&Jay
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 11 pro 2013, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jay&Jay »

Někdo kdo byl měl nytovaci kleště v Brně ? :D
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5178
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Mám z OB autodíly ten čínský, oddělal jsem tu příčku, namontova samostatně a kryt je daleko lehčí. Ale,ta příčka se dotýká všech hadic na chladičovce !!!!! To je vody,serva a klimy . Je potřeba ji vypodložit. Jinak na krytu mám koberec a příčka přišroubovaná přes gumový selentbloky a je to daleko tišší.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Dáváte tam hliníkový nebo ocelový nýtovací matice M10 ? Budu je nýtovat ručně a jak je známo hliník s oceli se spolu dost kamarádí a pak nejdou povolit. Jdou ocelový roznýtovat růčo ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“