Ochrana hnaciho agregatu (Octavia 1U)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
otvor tam od tovarne nieje. Niektory specialisti tam flexkou vyrezuju stvorcovu dieru na vypust oleja. Ale ked vyrez dieru tak ti je uz ten kryt naprd, pretoze ho oslabis a ako napotvoru tam naberes jlinu, bordel a 3este ktomu aj kamen co ti narobi paseku. Dalej u TDI si stou dierou moznoze este ako tak pomozes ale napr u 20V turbo ti je ajtak k nicomu pretoze k olejovemu filtru ajtak pazuri nestrcis takze musi ist dole. Je to proste ciganske riesenie. A ten olej zase nemenis kazdy den a aj ked by hej tak si uz zvyknes.
Mám ho taky a jen co bude pěkně, tak hona Bořana hodím... Jen přemýšlím, že ho fakt rozřežu jak psal Huml a oddělával bych jen část... A za další tam ty nýtovací matice dávat nebudu, bo stejně nemám kleště a nic k tomu už dokupovat nebudu.
Raději na nápravnici navařím matičky a k nim to normál šroubnu....
Raději na nápravnici navařím matičky a k nim to normál šroubnu....
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbaza ... 06545.html
Myslím, že řezat do toho otvor na vypouštění oleje je zbytečné. Odsávačka to zvládne lépe.
Myslím, že řezat do toho otvor na vypouštění oleje je zbytečné. Odsávačka to zvládne lépe.
Thopr píše:Mám ho taky a jen co bude pěkně, tak hona Bořana hodím... Jen přemýšlím, že ho fakt rozřežu jak psal Huml a oddělával bych jen část... A za další tam ty nýtovací matice dávat nebudu, bo stejně nemám kleště a nic k tomu už dokupovat nebudu.
Raději na nápravnici navařím matičky a k nim to normál šroubnu....
Ale do skeletu na uchytenie tych T drziakov tie nitovacie matice radsej daj. Zvarat totiz matku do nosnika je hrozne neprakticke.
1, nieje tam moc dobry pristup
2, bude ti to zbytocne hrdzaviet
Ale do napravnice je lepsie osustruzit 3ks 10mm matic a prevrtat 16.5mm diery a privarit ich tam. Je to istota ze sa nepretoci. Inac tie uska nemusis povolovat pri demontazi / montazi dekla.
To bude cinak nie origo. Vsimni si tie otvori na originale su mensie a niesu pomocovane.Bugs.Bunny píše:http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbaza ... 06545.html
Myslím, že řezat do toho otvor na vypouštění oleje je zbytečné. Odsávačka to zvládne lépe.
Na M10?Deivid píše:Nýtovací kleště na matice mám,kdyby někdo chtěl zanýtovat.Zlínsko
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ako som slubil prikladam podrobny postup (fotoserial) montaze na auto. Je to druhy prispevok hned na zaciatku vlakna. Takze sa prekliknite na prvu stranu tohto vlakna, alebo kliknite na: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... fad#414159
Díky
Tak, právě jsem si také dodělal kryt.
kryt, Tdržáky a 3ks zadních držáčků krytu,
7x nýtovací matice (Ferona Staré Město u UH) cs . Jsou hladké, po dotažení se ani nehly
5x M5*30
2x M5*50
9x podložka
1x stp silver
zananýtování matic u servisáka, udělali jsme to rovnou na dvou autech - sháněli jsme pěkně dlouho nýtovací kleště Smile
kryt, Tdržáky a 3ks zadních držáčků krytu,
7x nýtovací matice (Ferona Staré Město u UH) cs . Jsou hladké, po dotažení se ani nehly
5x M5*30
2x M5*50
9x podložka
1x stp silver
zananýtování matic u servisáka, udělali jsme to rovnou na dvou autech - sháněli jsme pěkně dlouho nýtovací kleště Smile
Naposledy upravil(a) xshreck dne 11 pro 2013, 22:38, celkem upraveno 1 x.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Mám z OB autodíly ten čínský, oddělal jsem tu příčku, namontova samostatně a kryt je daleko lehčí. Ale,ta příčka se dotýká všech hadic na chladičovce !!!!! To je vody,serva a klimy . Je potřeba ji vypodložit. Jinak na krytu mám koberec a příčka přišroubovaná přes gumový selentbloky a je to daleko tišší.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené