držte mi palce.
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
To:
Už mně s Ro bolí hlava
Stale vsak neviem, kde mam prist, pred tyzdnom si slubil, ze sem das dnes foto a info, odkazujes ma na dalsiu stredu. Daj adresu, v utorok idem na konferenciu do Brna, skocim aj do Karvinej.
V kazdom pripade zabudni na ventily Pevekoil. Kazia meno vyrobcovi Peveko. Su absolutne nespolahlive, s cievkami, ktore po dlhsom pouzivani jednoducho zhoria a su nefunkcne, teplom sa jadra ventilov mierne zohnu a poskodia, ventily sa zasekavaju, nepomoze ani vymena cievok za cievky s vyssim napatim napr. namiesto 24V cievky na 28V. Taktiez neudrzia podtlak a je jedno na aky vysoky tlak su urcene. Je to lacny smejd, ktory mozno vydrzi v osobnych autach s relativne malym poctom motohodin. Za svojim tvrdenim si stojim a kludne ho obhajim i pred vyrobcom tychto ventilov, pripadne predajcom.
Vyrobca, resp.predajca na stranke uvadza i zapojenie:
http://www.ventilepflanzenoel.de/cs/pev ... ojeni.html
malokto to vsak berie do uvahy a zvycajne sa pouziva presne naopak, pretoze inak by jeho zapojenie do systemu nemalo zmysel.
Takze pokial stavias na spolahlivosti, tu je prvy bod moznych problemov. Preto som zvedavy na dalsie body.
Už mně s Ro bolí hlava
Stale vsak neviem, kde mam prist, pred tyzdnom si slubil, ze sem das dnes foto a info, odkazujes ma na dalsiu stredu. Daj adresu, v utorok idem na konferenciu do Brna, skocim aj do Karvinej.
V kazdom pripade zabudni na ventily Pevekoil. Kazia meno vyrobcovi Peveko. Su absolutne nespolahlive, s cievkami, ktore po dlhsom pouzivani jednoducho zhoria a su nefunkcne, teplom sa jadra ventilov mierne zohnu a poskodia, ventily sa zasekavaju, nepomoze ani vymena cievok za cievky s vyssim napatim napr. namiesto 24V cievky na 28V. Taktiez neudrzia podtlak a je jedno na aky vysoky tlak su urcene. Je to lacny smejd, ktory mozno vydrzi v osobnych autach s relativne malym poctom motohodin. Za svojim tvrdenim si stojim a kludne ho obhajim i pred vyrobcom tychto ventilov, pripadne predajcom.
Vyrobca, resp.predajca na stranke uvadza i zapojenie:
http://www.ventilepflanzenoel.de/cs/pev ... ojeni.html
malokto to vsak berie do uvahy a zvycajne sa pouziva presne naopak, pretoze inak by jeho zapojenie do systemu nemalo zmysel.
Takze pokial stavias na spolahlivosti, tu je prvy bod moznych problemov. Preto som zvedavy na dalsie body.
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
ještě jednou se omlouvám.
určitě se budeme muset sejít .
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 65
- Registrován: 11 led 2010, 19:38
- Bydliště: Karvina
jj
nemusíš do Karvine ..Ostrava-Zabřech 608432571 zavolej. jina alternativa misto Pevek ventylu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak dej link, nebo něco napiš, nebo založ téma, mě ty motory míjeli, no letos už mám druhý Cr spojízdněný přitažený na laně, musel jsem se dovibavit diagnostikou a přístroji,rasol píše:Ano, presneradluk píše:rasol
Predpokladam ze na konferenci v ramci Techagro 2010? Tusim dobre?
u jednoho CR mě čeká čistění filtru pevných částic je to prej mazec miloš

slovacek.milos píše:Dlho som nemal cas na zmenu stranky, teraz sa to konecne podarilo, aj ked nie na komplet. Uprave motorov pre mobilnu techniku sa uz venujem len sporadicky a preto to viac na stranke nerozvijam. Posledne cca 3 roky som robil len autoparky na zaklade odporucania starych zakaznikov. Dnes je to viac o motoroch pouzitych v energetike. Zaoberam sa prevazne motormi VOLVO PENTA, ktore maju vstrekovaci system:rasol píše:To Milos:
sem tam jsem na ty stránky vlezl a vidím nové, tak se ptám,
zval si nás na prezentačku Cr přestavy,
by mě zajímalo jestli i do toho děláš a co mě nejvíc zajímá filtr pevných částic, zda ho provoz na RO zničí nebo je schopen motor filtr normálně vypálit,
miloš
http://www.volvo.com/NR/rdonlyres/4A8C4 ... 200606.pdf
To, ci filter prevadzka na RO znici je zavisle od kvality prestavby. Skusku na to, ci by sa znicil filter pevnych castic si vie spravit kazdy sam - staci prilozit cisty papier k vyfuku a kto bude mat co i len naznaky nespaleneho oleja, teda papier bude mastny, moze si byt isty, ze filter by to nevydrzal.
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť
Milosi prepac, ale moj problem je absolutny deficit casu, preto nebudem zakladat novu temu. Mohlo by sa totiz stat, ze odpoviem az po tyzdni. Pokial mas nieco konkretne, preferujem osobne stretnutie. Casto chodievam smerom na Hannover cez CR, takze v okoli Brna ziaden problem.slovacek.milos píše:tak dej link, nebo něco napiš, nebo založ téma, mě ty motory míjeli, no letos už mám druhý Cr spojízdněný přitažený na laně, musel jsem se dovibavit diagnostikou a přístroji,rasol píše:Ano, presneradluk píše:rasol
Predpokladam ze na konferenci v ramci Techagro 2010? Tusim dobre?
u jednoho CR mě čeká čistění filtru pevných částic je to prej mazec miloš
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť
Re: ještě jednou se omlouvám.
Ano, ale najprv daj foto a info, pretoze som na stretnutiach, ktore k nicomu neviedli stratil uz dost casu a vypil hektolitre kavy.Už mně s Ro bolí hlava píše:určitě se budeme muset sejít .
Držím sa hesla: Nehádaj sa s blbcom, mohol by ťa pomýliť