Stránka 2 z 2

Napsal: 19 lis 2006, 13:06
od Kubrt
Ano, jsme u jádra věci -stanovit stav a zvážit cenu materiálu, práce (žhavičky, filtry,..)a jestli má pak cenu do toho natlačit peníze a úsilí a trápit auto i sebe. A ty starty! motor neví kudy kam, zastavit nebo běžet? Na tři nebo čtyři či dva válce(čekáš kdy co rupne)? Nemluvím o enormním opotřebení. El.ohřev není pro mne řešení, pokud musím přes víkend stát mimo elektriku. A to musím. Já to tedy řeším potupně ale té radosti! Odložím velký diesel přes tuhou zimu a jezdím s malým benzíňákem, s kterým jsem nikdy ani nezapad! Štve mě to jak sviňa, ale je to efektivní(nikoho nenavádím)

Napsal: 22 lis 2006, 19:48
od michalpistulka
jo viděl jsem taky to topný těleso určitě to pořídím, je to fakt pohoda a ušetříš i baterku. Známej to má v unu 1,3 a říkal že pohoda