uprava motoru škoda 110L
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já osobně,jelikož 3 krát uložená klika moc toho nesnese,moc hlavu nesnižoval,ale již jste tady o tom mluvili,stačí R.ko vačka a koníky/jinak to nemá cenu/,zvážit písty s ojnicemi na max.2gramy/já to dělal na nulu/,jelikož jsem sehnal vrchové písty průměr 74mm/aby obsah nepřekročil 1250ccm a mohl být seriový blok/,po převrtání dole na vložkách zbyde slabá stěna/jde do bloku/ ale vůbec není problém..Stačí u edru zvednout trysky o 10,vzdušníky se měnit nemusí..spasovat sání s hlavou,výfuk z ERka a dával jsem větší ventily z octávie/8mm/..ssací..Jelikož jsem měl auto na normální provoz,tak se to osvědčilo,mělo velice kultivovaný chod,chytalo na škub a spotřeba byla perfektní...akorát na normální sériovou převodovku se motor přetáčel /z kopce/,tak jsem tam aplikoval převodovku ze škody 120 a bylo to lepší...Jelikož jsem setrvák moc nestáčel,motor byl hrozný tahoun,ale moc se netočil...a já mám tuto charakteristiku rád..kopce to bylo moje..Měl jsem to v kasli /nové/Š 1100 MB a plašil jsem komunistické luxusní vozy... 
nepropadat panice...
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
moj mmt konfigurace je:
130 motor po total GO - hlava -0,8mm, setrvačník-750g, vačka 248°, leštěné sání, polosynt vevnitř a jak to zajedem tak se prestryskuje karbec zatím mám jen 500km
foto
http://s702.photobucket.com/albums/ww27 ... m/Veverka/
autorovi se omlouvám ze vesrání
130 motor po total GO - hlava -0,8mm, setrvačník-750g, vačka 248°, leštěné sání, polosynt vevnitř a jak to zajedem tak se prestryskuje karbec zatím mám jen 500km
foto
http://s702.photobucket.com/albums/ww27 ... m/Veverka/
autorovi se omlouvám ze vesrání
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ten slabší spodek je u ostré vačky normálníSmoke píše:kamoš si před pár lety nechával upravit stávajicí vačku v brusírně, tak jak chtěl, vyšlo ho to na 2tis. v otáčkách supr,ale spodek to zcela ztratilo
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
c žádné vesrání:D podporuju tohle:D jenže na to asi nemám takové zkušenosti a hlavně finance:(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
dawe se hlavně zapoměl zminit že měl v Erku turbo
jinak zde : http://www.eplanet.sk/kniha/skoda-100/1 ... voj-plsek/
jinak zde : http://www.eplanet.sk/kniha/skoda-100/1 ... voj-plsek/
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Když žádný vsírání, tak bych rád podotknul, že žigul motor je na ladění lepčí. Dokonce i v Metalexu si to uvědomili, ale to asi nebude postup, kterym by se Misa.89 chtěl ubírat.
http://skodamedia.webnode.cz/products/s ... -bastard-/
http://skodamedia.webnode.cz/products/s ... -bastard-/
Oct asv 2000, DieselPower
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
kravina, když už dávat jinej motor, tak rozhodně ne za žigulaPája 19 píše:Když žádný vsírání, tak bych rád podotknul, že žigul motor je na ladění lepčí. Dokonce i v Metalexu si to uvědomili, ale to asi nebude postup, kterym by se Misa.89 chtěl ubírat.
http://skodamedia.webnode.cz/products/s ... -bastard-/
myslím že třeba vw 1.8 16V KR je lepší volba jinak motor škoda ohv sice není výplod moderní techniky, ale je tu dost lidí co se jím zabývají/zabývali, protože to byl nejrozšířenější motor v československu, tak je na něj k sehnání mnoho dílů i know-how... btw. favorit kit car měl s óhávéčkem výkon přes 150 koní
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
takže jsem rozhodnutej, snížim hlavu o cca 0.8mm, odlechčim o 800 g setrvák a dám ostrou vačku, už mám jednu snad sehnanou ale nvm z čeho, potom ještě teda ty vahadla a nějak doseřídit karbec, protože se mi seká druhá komora...
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
- JimBoo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25 dub 2006, 11:10
- Bydliště: Štatl
- Kontaktovat uživatele:
a jakej je na vačce flek? podle toho by to šlo identifikovat
SEAT Toledo 01' AGR+sprint 764, EGR off, sw updated, ATD spojka
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
ŠKODA Rapid 130 85' updated
Pojištění nejen vozidel
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
ale on ma 110L. 160 metalex bylo scela jine auto.co se tyce celkove konstrukce jak karoserie tak podvozku.to jsi tu pak mohl vytahnout i skodu 1000 mb/B5 tam davali dokonce 2,0 l ohc skoda.nebo 110R MI 2000.tam soudruzi dali 2,0l turbo cca 260ps. .osobne bych se priklanel k motoru favorit.da se na to sehnat mraky zavodnich dilu.Pája 19 píše:Když žádný vsírání, tak bych rád podotknul, že žigul motor je na ladění lepčí. Dokonce i v Metalexu si to uvědomili, ale to asi nebude postup, kterym by se Misa.89 chtěl ubírat.
http://skodamedia.webnode.cz/products/s ... -bastard-/
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
A ono hlavně když k tomu dáš odlehčenej setrvák tak ti to na volnoběh pod dvatisíce bude chcípat,takže jedeš pořád nahoře...ROBIG píše:ten slabší spodek je u ostré vačky normálníSmoke píše:kamoš si před pár lety nechával upravit stávajicí vačku v brusírně, tak jak chtěl, vyšlo ho to na 2tis. v otáčkách supr,ale spodek to zcela ztratilo
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
marena tdi píše:ale on ma 110L. 160 metalex bylo scela jine auto.co se tyce celkove konstrukce jak karoserie tak podvozku.to jsi tu pak mohl vytahnout i skodu 1000 mb/B5 tam davali dokonce 2,0 l ohc skoda.nebo 110R MI 2000.tam soudruzi dali 2,0l turbo cca 260ps. .osobne bych se priklanel k motoru favorit.da se na to sehnat mraky zavodnich dilu.Pája 19 píše:Když žádný vsírání, tak bych rád podotknul, že žigul motor je na ladění lepčí. Dokonce i v Metalexu si to uvědomili, ale to asi nebude postup, kterym by se Misa.89 chtěl ubírat.
http://skodamedia.webnode.cz/products/s ... -bastard-/
Asi máte recht, faforit motor by byl rozumná volba. Myslim, že by jel stejně dobře, jako ta 110tka s úpravama. Ladit nižší obsah(1100ccm), aby ses dostal na výkon vyššího(1300ccm) obsahu je podle mě škoda peněz a práce.
Oct asv 2000, DieselPower
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
to te musim trochu vyvest s omylu.ja mel T-pisty tvrdou kliku i s ojnicema.setrvacnik + remenice odlehcena na max.8mi kanalova hlava se 40 webrama.vacka 300/300 .cely komplet klikovy mechanismus prevazen. motor sel do 7000 t/ot bez jedineho problemu. volnobeh 900 ot/min.motor zadna cukatura.prevodovka byla po g.o.zadny problem nemela.taky ta sranda nestala 10 000 tkč.váha píše:A ono hlavně když k tomu dáš odlehčenej setrvák tak ti to na volnoběh pod dvatisíce bude chcípat,takže jedeš pořád nahoře...ROBIG píše:ten slabší spodek je u ostré vačky normálníSmoke píše:kamoš si před pár lety nechával upravit stávajicí vačku v brusírně, tak jak chtěl, vyšlo ho to na 2tis. v otáčkách supr,ale spodek to zcela ztratiloMěli jsme s kámošema rapida,výkon cca 100koni,ale problém byl že převodovka věčně v hajzlu a za dobu co jsme ho měli dva motory KO,ale jezdilo to pěkně,na to že to byl pojízdná rakev a teď už bych do toho nesednul
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps