Nechodí přídavné topení VW sharan 1999
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
To bude sejtko kolem svíčky asi za 300Kč.Už to tu bylo milionkrát probíraný.Hledat,hledat,hledat 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Dobrý den chtěl sem se zeptat. Mam Galaxy s přídavným topením. Koupil sem nove sítko přes žhavicí svíčku zamontoval a z výfuku se hustě bíle kouří. Nevím jestli chytnul (nemám možnost porovnat se zvukem fungujícího topení). Je slyšet spalovací dmychadlo (stejny zvuk jako když to zkouším přes akční členy na VAGU, takové hvízdání) Dočetl sem se zde ješte o nějakém ventilatoru a nevím jestli to není právě to dmychadlo...Mohlo by to být způsobeno žhavicí svíčkou? Zkoušel sem ji na 12V baterii z auta a rozžhaví se. Jenže na ní je napsáno 8V, je mozné aby se při osmi voltech nerozžhavila? A napsalo mi to závadu 01409 opakované přerušení hoření sporadicky i když sem vyměnil to sítko. Jinak dávkovací pumpa funguje. Děkuji za každou radudaniel.987 píše:Když odpojíš čidlo a propojíš konektor, tak musí topení po nastartování
chytnout. Sleduj jestli bude dělat tyto odezvy:
1 krátké profouknutí vzduchem
2 žhavení (to nepoznáš) asi 10 vteřin
3 pomalý náběh naft. čerp. a ventilátoru topení
4 hoří
Pokud není žádná odezva bude problém v přívodu proudu D+, 30 nebo 15
(čidlo) případně kostra. Jinak je problém přímo v topení.
Jestli jen kouří a nechytne tak ti poradím kde je chyba.
Když je vše v pořádku, téměř vůbec nekouří. Jak začne hulit, blíží se problém.
Měl sem celé to těleso rozdělané a všechno sem vyčistil...výfuk sem čistil jako prvnítrojka píše:Vyzkoušej to bez výfuku. Bufík se při špatném hoření zanáší sazemi, pokud se to zlepší je třeba ho vyčistit a to i těleso. Částečně pomůže i spuštění na benzín ale vždy bez "laufu"(snížíš odpor proudícíhovzduchu)

Měl sem celé to těleso rozdělané a všechno sem vyčistil...výfuk sem čistil jako první
A do žhavicí svíčky se mi jít nechce když nevím jestli to dělá na 100%. Napadlo mě ještě ucpaně potrubí s naftou, ale to by to zas tak nehulilo. Budu ještě dumat a uvidim. Diky za reakci[/quote]
Ahoj mám ten samej problém,vše jsem vyčistil a stále mi to píše tu samou závadu jak tobě..Přšel jsi nakonec na to čím to bylo? Děkuji za radu

Ahoj mám ten samej problém,vše jsem vyčistil a stále mi to píše tu samou závadu jak tobě..Přšel jsi nakonec na to čím to bylo? Děkuji za radu
ORAKOR
neviem ci jej spravilo dobre 12 V ked je na 8V. to som este neskusal hmmmkikin píše:Dobrý den chtěl sem se zeptat. Mam Galaxy s přídavným topením. Koupil sem nove sítko přes žhavicí svíčku zamontoval a z výfuku se hustě bíle kouří. Nevím jestli chytnul (nemám možnost porovnat se zvukem fungujícího topení). Je slyšet spalovací dmychadlo (stejny zvuk jako když to zkouším přes akční členy na VAGU, takové hvízdání) Dočetl sem se zde ješte o nějakém ventilatoru a nevím jestli to není právě to dmychadlo...Mohlo by to být způsobeno žhavicí svíčkou? Zkoušel sem ji na 12V baterii z auta a rozžhaví se. Jenže na ní je napsáno 8V, je mozné aby se při osmi voltech nerozžhavila? A napsalo mi to závadu 01409 opakované přerušení hoření sporadicky i když sem vyměnil to sítko. Jinak dávkovací pumpa funguje. Děkuji za každou radudaniel.987 píše:Když odpojíš čidlo a propojíš konektor, tak musí topení po nastartování
chytnout. Sleduj jestli bude dělat tyto odezvy:
1 krátké profouknutí vzduchem
2 žhavení (to nepoznáš) asi 10 vteřin
3 pomalý náběh naft. čerp. a ventilátoru topení
4 hoří
Pokud není žádná odezva bude problém v přívodu proudu D+, 30 nebo 15
(čidlo) případně kostra. Jinak je problém přímo v topení.
Jestli jen kouří a nechytne tak ti poradím kde je chyba.
Když je vše v pořádku, téměř vůbec nekouří. Jak začne hulit, blíží se problém.
Dobry den. Znamy ma forda galaxi a nejde mu pridavne topeni vyzkouseli jsme vymenit cidlo teploty(to co je u steracu), vymenili jsme i svicku a porad nic, kdyz to pripojime na Vag tak to nic neukaze. Po nastartovani topeni ani neskytne. Ted to zkousime jeste cele rozdelat a mrknout jestli tam neni neco, ale jinak uz nam dochazi pomalu napady cim by to mohlo byt. Nenaslo by se tu nejake schematko na zapojeni konektoru do topeni? Ze bych si zkusil jestli treba cele topeni neni mrtve. Dik za pripadny rady
aky je to rocnik ? aky typ kurenia ? skusali ste diagnostiku akcnych clenov ? ci ide vetrak a podavacie cerpadlo ?Bucta píše:Dobry den. Znamy ma forda galaxi a nejde mu pridavne topeni vyzkouseli jsme vymenit cidlo teploty(to co je u steracu), vymenili jsme i svicku a porad nic, kdyz to pripojime na Vag tak to nic neukaze. Po nastartovani topeni ani neskytne. Ted to zkousime jeste cele rozdelat a mrknout jestli tam neni neco, ale jinak uz nam dochazi pomalu napady cim by to mohlo byt. Nenaslo by se tu nejake schematko na zapojeni konektoru do topeni? Ze bych si zkusil jestli treba cele topeni neni mrtve. Dik za pripadny rady
už se mi taky stalo, že jsem muselmít nastartovanej motor a pak jsem se spojil. Nevim proč, ale bylo to takpitrisek píše:A co to může být když se s topením vůbec nespojím vagem ? Galaxi 02

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

