Laický dotaz. Pokud to funguje i bez ní a lépe,k čemu tam je?BH motor píše:Akoze neprinesie. ked umoznis lahsiemu prietoku vzduchu. ale prejavi sa to az od vysokych prietokou
Odpojeni vahy vzduchu? jak?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Je tam kvuli EGR..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
m5668443578
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
More Power by me TDi Power
no já bych řek , že ne na pedálu , ale podle MAP takže podle teploty a tlaku vzduchu za ICm5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
takto to funguje ked sa vaha vypne mesiarskym sposobomm5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
m5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
To akoze motor bezi cely cas "natvrdo" podla slow mapy?
-
m5668443578
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
Ano, platí pouze u některých EDC16 (teplota je pouze korekčni veličina)1pavel píše:no já bych řek , že ne na pedálu , ale podle MAP takže podle teploty a tlaku vzduchu za ICm5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
More Power by me TDi Power
-
m5668443578
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 199
- Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
- Bydliště: Čelákovice
naznač okrajově druhý způsob, zajíma mě to.BH motor píše:takto to funguje ked sa vaha vypne mesiarskym sposobomm5668443578 píše:Po odstranění váhy vzduchu a úpravě obsahu paměti řídící jednotky dojde k tomu že množství vstřikovaného paliva nebude závislé od množství nasávaného vzduchu ale pouze na poloze plynového pedálu. Výsledek, motor pěkně reaguje na plyn, nevýhodou je černý kouř při akceleraci z důvodu nedostatku nasávaného vzduchu (závislé na úpravě obsahu řj.)
More Power by me TDi Power