2.5 Tdi AKN KO vačky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

No podla obrazku je sirka hupu na origo vacke vacsia.
Origo vacka ma oproti vahadlu presah cca 2mm na kazdu stranu.
Velka cast neorigo vaciek na presah podstatne mensi cca 1 mm na starnu.
Vsetky origo vacky com som kedy videl boli sirsie ako to co je na tych obrazkoch.
Az budes mat vacky vonku, vyfot detajlnejsie znaky na nich.
Zajtra nebudem mat cas ale mam v robote este zopar jazdenych origo vaciek. Ak chces, poslem ti foto ako vyzera origo vacka.
Jedine s cim sa da asi pomylit su prrave vacky FEDERAL MOGUL tie su tiez take siroke ako original.
Ale az vyberies vacky von podla znakov na nich zistis povod.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

Este raz som pozeral tie obrazky a vsimol som si este jednu vec.
Miesta na vacke medzi hupamy su na origo vackach neopracovane (je to odliatok) a na vacsine neorigo vackach je to opracovane (sustruzene)
Ty to mas tiez opracovane.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

kua kde si bol doteraz!? toto su slova odbornika :) diky moc ;) tak aspon viem prečo tam bol ten silikon na tesneniach...niekto sa v tom vrtak a hefol tam toto...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Takže tohle budou origo?

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

údajně je vydírání vaček způsobeno netěsností hydroštelu v hlavě, jeho vůlí, olej pak nejde na vahadlo přes tu dírku, ale tlačí se okolo hydroštelu a vahadlo je tak málo mazaný, proto je docela možný, že i po montáži nových vaček i origo tyto už nevydrží moc dlouho, řešení je od AMC použitím upravených hydroštelů a zatím to prý funguje
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

No ja som mal v motore 4 sady vaciek.
1x noname, 2x FEBI, 1 x FEERAL MOGUL (AE)
Nic ine som medzi tym neupravoval a vydrzali len tie FEDERAL MOGUL.
na zaciatku celej peripetie s vackami som vymenil olejove cerpadlo a pretlakove ventily.
Napriklad na FEBI vackach odisli stale len 1-3 hupy na jednej vacke. Tie zvysne boli nedotknute. Dal som dalsiu sadu a odisli ine hupy.
Tak som dal dole veka a nastartoval som. Kontroloval som aj ako to strieka na vacky. Ziadny vyditelny rozdiel ani pri zohriatom motore nebol.
Zo zufalstva som tam dal najlacnejsie co som vedel zohnat (FEDERAL MOGUL
Ten drzi doteraz.
:? :? :?
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Proto je lepší,má-li motor 250-300000 km,a jsou volné ventily a kloktají hydroštely,hlavu zahodit , protože každý hydroštel je vyhoněný jinak a co si budeme povídat i závity jsou načnuté..málokdo je šetří momenťákem a prostě je to hliník a ten to má za sebou....nechci nikomu upírat dobrou práci,ale oprava takové hlavy stojí za h.vno... :)
nepropadat panice...
RC51
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Registrován: 23 led 2006, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: PRESOV

Příspěvek od RC51 »

tie fotky od Tomas.cz su original vacky
Vacky robim vzdy momentakom.
Transporter T5 1,9TDI BRS,
AUDI A6 3.0TDI
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

takhle zní oficiální stanovisko, teď si nejsem jistej jestli AE nebo od AMC, nechci se o tom s nikým přít, vyzkoušený to nemám, právě zajimavý je, že se pokaždý ojedou jiný palce, což si myslím, že týto teorii nahrává
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

huml kde by som kupil tie upravene hydroštely?



/// aky je moment na tie vačky?

///vidim na tych zdvihatkach na bokoch take dierky, napada ma ze raz misoVW spominal ze tam maju byt nejake tyčky alebo čo, ze to vypadne a potom to nerobi dobrotu...čo poviete?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

nasiel som na KS motor zdvihatka a vahadla značky AE, celkom slusne ceny....
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Szakal metal
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

diky, napisal som im uvidim čo mi povedia a hlavne aká je cena :)
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Huml paráda, szakal metal ich má po 5,35Eur za kus :) Vies mi povedat v com je ich specialita? pripadne mozem ich kombinovat obyčajnými? diky
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

v ruce jsem je neměl, jedná se o úpravu horní části pro utěsnění v hlavě a zabránění ztrátě tlaku a úniku oleje okolo toho hydrostavu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“