kolik hodina prace v servisu?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Cena za hodinu je nastavena dle jednoduchých kritérií....Je servis postaven z hypotéky...ano../úspěšnost prodeje vozů...špatná/nároky majitelů na výšku rentability...vysoká/kvalita mechaniků dle jejich ohodnocení ...špatná..atd. -tak do tohoto servisu bych si auto nedal ,tam bude hodinová práce vysoká....Ale je pravda, že toto zrovna není odvětví z nejlukrativnějších....Není nad malý servis ve vlastních prostorách,kde jsou přiměřeně dobře placeni mechanici a vlastník a mistr v jedné osobě je sám kvalitní mechanik....A servis nemusí splňovat representační nároky ,té které firmy....I když utáhnout servis jen na opravách ,bez prodeje dílů,nebo vozů je sen....
nepropadat panice...
Koukám, že debata se rozjela. Nejsem si zcela jist co je pod pojmem ochota mechanika ? Za druhé když ti vadí, že vyměňujou olej za 4 hodiny, tak proč si ho nevyměníš sám ??? Za třetí není Mercedes jako Mercedes, těch 35000 bych bral taky, ale tomu se zdaleka ani nepřibližuju. A to že je v Mercedesu hodina za 1500 s tím nikdo nic neudělá. Já si nestěžuju. Mimochodem jsem dělal v soukromém sektoru taky.
když je to funglovka firemní auto? hhgyba píše:Koukám, že debata se rozjela. Nejsem si zcela jist co je pod pojmem ochota mechanika ? Za druhé když ti vadí, že vyměňujou olej za 4 hodiny, tak proč si ho nevyměníš sám ??? Za třetí není Mercedes jako Mercedes, těch 35000 bych bral taky, ale tomu se zdaleka ani nepřibližuju. A to že je v Mercedesu hodina za 1500 s tím nikdo nic neudělá. Já si nestěžuju. Mimochodem jsem dělal v soukromém sektoru taky.
motor odešel po 58000 a vostal sem viset na Senci ve Slovensku, takhle to bylo aspoň v záruce, myslím si že kdybych ten olej vyměnil sám, tak bych to ještě teď platit

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu... 

nepropadat panice...
náš zákazník, náš pánjericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu...

o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

náš zákazník, náš pánjericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu...

o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. (ztvrdlý a rozdrbaný) a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu

GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 

To je ještě dobrý,horší jsou ti co již dopředu jsou přesvědčení že je chcete okrást a nebo zvláštní sorta zákazníků je co přijedou se šrotem a začnou že maj technickou ještě na rok a potom to zruší,tak ať to moc nestojí.dhfool píše:No, protože si o tom přečetl na internetu...a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...

před těma přímo prchám(oprav třeba alternátor ať drží jen rok)

Jo, ten kdo nabádá k fušeřině , ten je nebezpečný..a nejvíc "bolí" nespravedlnost ....Taky jsem poslal doprdele zákazníka/ jako učedník/ , který lhal a pěkně jsem to odsral..od mistra..Ale nepoučil jsem se a dokonce jsou zákazníci /dnes nemám šéfa/,které se snažím slušnou formou navést k tomu ,aby jeli jinam....a kolikrát jsem překvapen ,jak dlouho jim to trvá.. 

nepropadat panice...
Tak tohle by se v Mercedesu nestalo !!!Golf-GT píše:náš zákazník, náš pánjericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu...![]()
o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. (ztvrdlý a rozdrbaný) a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu

Jenže pokud je to slušná forma?někteří jsou jako vši,při opravě šetři at to není drahý,já ti to potom budu chodit reklamovatjericho-3 píše:Jo, ten kdo nabádá k fušeřině , ten je nebezpečný..a nejvíc "bolí" nespravedlnost ....Taky jsem poslal doprdele zákazníka/ jako učedník/ , který lhal a pěkně jsem to odsral..od mistra..Ale nepoučil jsem se a dokonce jsou zákazníci /dnes nemám šéfa/,které se snažím slušnou formou navést k tomu ,aby jeli jinam....a kolikrát jsem překvapen ,jak dlouho jim to trvá..

Za dobrotu,na žebrotu

to asi ne, ale v ZD jogyba píše:Tak tohle by se v Mercedesu nestalo !!!Golf-GT píše:náš zákazník, náš pánjericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu...![]()
o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. (ztvrdlý a rozdrbaný) a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu


GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? 
