Stránka 2 z 3

Napsal: 13 čer 2010, 11:33
od jericho-3
Cena za hodinu je nastavena dle jednoduchých kritérií....Je servis postaven z hypotéky...ano../úspěšnost prodeje vozů...špatná/nároky majitelů na výšku rentability...vysoká/kvalita mechaniků dle jejich ohodnocení ...špatná..atd. -tak do tohoto servisu bych si auto nedal ,tam bude hodinová práce vysoká....Ale je pravda, že toto zrovna není odvětví z nejlukrativnějších....Není nad malý servis ve vlastních prostorách,kde jsou přiměřeně dobře placeni mechanici a vlastník a mistr v jedné osobě je sám kvalitní mechanik....A servis nemusí splňovat representační nároky ,té které firmy....I když utáhnout servis jen na opravách ,bez prodeje dílů,nebo vozů je sen....

Napsal: 13 čer 2010, 11:36
od Petráš
gyba píše:A proč by měli bejt ochotný ? Víš kolik ty mechanici v Mercedesu berou ? Tak se zdrž připomínek o ochotě a rychlosti.
chudáčci ukřivděný,at to jdou zkusit na soukromo,potom se naučí chovat (LOL)

Napsal: 13 čer 2010, 14:22
od gyba
Koukám, že debata se rozjela. Nejsem si zcela jist co je pod pojmem ochota mechanika ? Za druhé když ti vadí, že vyměňujou olej za 4 hodiny, tak proč si ho nevyměníš sám ??? Za třetí není Mercedes jako Mercedes, těch 35000 bych bral taky, ale tomu se zdaleka ani nepřibližuju. A to že je v Mercedesu hodina za 1500 s tím nikdo nic neudělá. Já si nestěžuju. Mimochodem jsem dělal v soukromém sektoru taky.

Napsal: 13 čer 2010, 16:14
od Golf-GT
gyba píše:Koukám, že debata se rozjela. Nejsem si zcela jist co je pod pojmem ochota mechanika ? Za druhé když ti vadí, že vyměňujou olej za 4 hodiny, tak proč si ho nevyměníš sám ??? Za třetí není Mercedes jako Mercedes, těch 35000 bych bral taky, ale tomu se zdaleka ani nepřibližuju. A to že je v Mercedesu hodina za 1500 s tím nikdo nic neudělá. Já si nestěžuju. Mimochodem jsem dělal v soukromém sektoru taky.
když je to funglovka firemní auto? hh
motor odešel po 58000 a vostal sem viset na Senci ve Slovensku, takhle to bylo aspoň v záruce, myslím si že kdybych ten olej vyměnil sám, tak bych to ještě teď platit :)

Napsal: 13 čer 2010, 21:30
od jericho-3
Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu... :D

Napsal: 13 čer 2010, 22:54
od dhfool
a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...
No, protože si o tom přečetl na internetu... :)

Napsal: 13 čer 2010, 23:09
od jericho-3
To by ani tak nevadilo,kdyby to byla pravda,ta jeho závada...ušetřilo by to práci a když by platil...Ale když jeho kámoš franta s tím měl tohle ,tak já to mám určitě taky..... :)

Napsal: 13 čer 2010, 23:24
od dhfool
jj pravda. Naštěstí takových zákazníku moc nemám... :)

Napsal: 14 čer 2010, 15:40
od Golf-GT
jericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu... :D
náš zákazník, náš pán (LOL)

o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu (offtopic)

Napsal: 14 čer 2010, 15:41
od Golf-GT
jericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu... :D
náš zákazník, náš pán (LOL)

o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. (ztvrdlý a rozdrbaný) a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu (offtopic)

Napsal: 14 čer 2010, 17:47
od Petráš
dhfool píše:
a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...
No, protože si o tom přečetl na internetu... :)
To je ještě dobrý,horší jsou ti co již dopředu jsou přesvědčení že je chcete okrást a nebo zvláštní sorta zákazníků je co přijedou se šrotem a začnou že maj technickou ještě na rok a potom to zruší,tak ať to moc nestojí. (LOL)
před těma přímo prchám(oprav třeba alternátor ať drží jen rok) :x

Napsal: 14 čer 2010, 21:39
od jericho-3
Jo, ten kdo nabádá k fušeřině , ten je nebezpečný..a nejvíc "bolí" nespravedlnost ....Taky jsem poslal doprdele zákazníka/ jako učedník/ , který lhal a pěkně jsem to odsral..od mistra..Ale nepoučil jsem se a dokonce jsou zákazníci /dnes nemám šéfa/,které se snažím slušnou formou navést k tomu ,aby jeli jinam....a kolikrát jsem překvapen ,jak dlouho jim to trvá.. :)

Napsal: 15 čer 2010, 00:01
od gyba
Golf-GT píše:
jericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu... :D
náš zákazník, náš pán (LOL)

o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. (ztvrdlý a rozdrbaný) a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu (offtopic)
Tak tohle by se v Mercedesu nestalo !!! :D

Napsal: 15 čer 2010, 17:04
od Petráš
jericho-3 píše:Jo, ten kdo nabádá k fušeřině , ten je nebezpečný..a nejvíc "bolí" nespravedlnost ....Taky jsem poslal doprdele zákazníka/ jako učedník/ , který lhal a pěkně jsem to odsral..od mistra..Ale nepoučil jsem se a dokonce jsou zákazníci /dnes nemám šéfa/,které se snažím slušnou formou navést k tomu ,aby jeli jinam....a kolikrát jsem překvapen ,jak dlouho jim to trvá.. :)
Jenže pokud je to slušná forma?někteří jsou jako vši,při opravě šetři at to není drahý,já ti to potom budu chodit reklamovat :x nedávno jsem takhle dělal stařičkou Astru,k závěru jsem přestal počítat,hlavně ať se to už nevrátí.
Za dobrotu,na žebrotu :)

Napsal: 15 čer 2010, 17:09
od Golf-GT
gyba píše:
Golf-GT píše:
jericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu... :D
náš zákazník, náš pán (LOL)

o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. (ztvrdlý a rozdrbaný) a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu (offtopic)
Tak tohle by se v Mercedesu nestalo !!! :D
to asi ne, ale v ZD jo :( dalo by se říct rodinnej podnik, ještě že se vracím svářet autobusy :) dobrej kolektiv spolupracovníků je k nezaplacení