Stránka 2 z 3
Napsal: 13 čer 2010, 11:33
od jericho-3
Cena za hodinu je nastavena dle jednoduchých kritérií....Je servis postaven z hypotéky...ano../úspěšnost prodeje vozů...špatná/nároky majitelů na výšku rentability...vysoká/kvalita mechaniků dle jejich ohodnocení ...špatná..atd. -tak do tohoto servisu bych si auto nedal ,tam bude hodinová práce vysoká....Ale je pravda, že toto zrovna není odvětví z nejlukrativnějších....Není nad malý servis ve vlastních prostorách,kde jsou přiměřeně dobře placeni mechanici a vlastník a mistr v jedné osobě je sám kvalitní mechanik....A servis nemusí splňovat representační nároky ,té které firmy....I když utáhnout servis jen na opravách ,bez prodeje dílů,nebo vozů je sen....
Napsal: 13 čer 2010, 11:36
od Petráš
gyba píše:A proč by měli bejt ochotný ? Víš kolik ty mechanici v Mercedesu berou ? Tak se zdrž připomínek o ochotě a rychlosti.
chudáčci ukřivděný,at to jdou zkusit na soukromo,potom se naučí chovat

Napsal: 13 čer 2010, 14:22
od gyba
Koukám, že debata se rozjela. Nejsem si zcela jist co je pod pojmem ochota mechanika ? Za druhé když ti vadí, že vyměňujou olej za 4 hodiny, tak proč si ho nevyměníš sám ??? Za třetí není Mercedes jako Mercedes, těch 35000 bych bral taky, ale tomu se zdaleka ani nepřibližuju. A to že je v Mercedesu hodina za 1500 s tím nikdo nic neudělá. Já si nestěžuju. Mimochodem jsem dělal v soukromém sektoru taky.
Napsal: 13 čer 2010, 16:14
od Golf-GT
gyba píše:Koukám, že debata se rozjela. Nejsem si zcela jist co je pod pojmem ochota mechanika ? Za druhé když ti vadí, že vyměňujou olej za 4 hodiny, tak proč si ho nevyměníš sám ??? Za třetí není Mercedes jako Mercedes, těch 35000 bych bral taky, ale tomu se zdaleka ani nepřibližuju. A to že je v Mercedesu hodina za 1500 s tím nikdo nic neudělá. Já si nestěžuju. Mimochodem jsem dělal v soukromém sektoru taky.
když je to funglovka firemní auto? hh
motor odešel po 58000 a vostal sem viset na Senci ve Slovensku, takhle to bylo aspoň v záruce, myslím si že kdybych ten olej vyměnil sám, tak bych to ještě teď platit

Napsal: 13 čer 2010, 21:30
od jericho-3
Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu...

Napsal: 13 čer 2010, 22:54
od dhfool
a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...
No, protože si o tom přečetl na internetu...

Napsal: 13 čer 2010, 23:09
od jericho-3
To by ani tak nevadilo,kdyby to byla pravda,ta jeho závada...ušetřilo by to práci a když by platil...Ale když jeho kámoš franta s tím měl tohle ,tak já to mám určitě taky.....

Napsal: 13 čer 2010, 23:24
od dhfool
jj pravda. Naštěstí takových zákazníku moc nemám...

Napsal: 14 čer 2010, 15:40
od Golf-GT
jericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu...

náš zákazník, náš pán
o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu

Napsal: 14 čer 2010, 15:41
od Golf-GT
jericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu...

náš zákazník, náš pán
o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. (ztvrdlý a rozdrbaný) a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu

Napsal: 14 čer 2010, 17:47
od Petráš
dhfool píše: a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...
No, protože si o tom přečetl na internetu...

To je ještě dobrý,horší jsou ti co již dopředu jsou přesvědčení že je chcete okrást a nebo zvláštní sorta zákazníků je co přijedou se šrotem a začnou že maj technickou ještě na rok a potom to zruší,tak ať to moc nestojí.
před těma přímo prchám(oprav třeba alternátor ať drží jen rok)

Napsal: 14 čer 2010, 21:39
od jericho-3
Jo, ten kdo nabádá k fušeřině , ten je nebezpečný..a nejvíc "bolí" nespravedlnost ....Taky jsem poslal doprdele zákazníka/ jako učedník/ , který lhal a pěkně jsem to odsral..od mistra..Ale nepoučil jsem se a dokonce jsou zákazníci /dnes nemám šéfa/,které se snažím slušnou formou navést k tomu ,aby jeli jinam....a kolikrát jsem překvapen ,jak dlouho jim to trvá..

Napsal: 15 čer 2010, 00:01
od gyba
Golf-GT píše:jericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu...

náš zákazník, náš pán
o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. (ztvrdlý a rozdrbaný) a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu

Tak tohle by se v Mercedesu nestalo !!!

Napsal: 15 čer 2010, 17:04
od Petráš
jericho-3 píše:Jo, ten kdo nabádá k fušeřině , ten je nebezpečný..a nejvíc "bolí" nespravedlnost ....Taky jsem poslal doprdele zákazníka/ jako učedník/ , který lhal a pěkně jsem to odsral..od mistra..Ale nepoučil jsem se a dokonce jsou zákazníci /dnes nemám šéfa/,které se snažím slušnou formou navést k tomu ,aby jeli jinam....a kolikrát jsem překvapen ,jak dlouho jim to trvá..

Jenže pokud je to slušná forma?někteří jsou jako vši,při opravě šetři at to není drahý,já ti to potom budu chodit reklamovat

nedávno jsem takhle dělal stařičkou Astru,k závěru jsem přestal počítat,hlavně ať se to už nevrátí.
Za dobrotu,na žebrotu

Napsal: 15 čer 2010, 17:09
od Golf-GT
gyba píše:Golf-GT píše:jericho-3 píše:Ochota znamená , že když v servisu přivolají mechanika, má se k zákazníkovi chovat vstřícně a slušně..Ale jak to bývá , kolikrát jsou mecháni otrávení ,šéfové neplatí , ale do toho je zákazníkovi hovno..Nikdy jsem nebyl zákazníkem v autoservisu ,ale třeba kdysi v elektroservisu..Je jasný ,že nejhorší je práce s lidmi..Jelikož je mezi lidmi hodně kreténů, je jich i mezi zákazníky vysoké procento a někdy ,když je špatný den,jsou někteří na bombu....Dneska všichni všechno ví ,každý rozumí od astronomie k navigaci parníků a mě osobně nejvíc nasere ten,který přijede s problémem a předem ví, o co jde...Ale lidská slušnost je začátek všech vztahů..a jak se říkávalo-zákazník má vždy pravdu...

náš zákazník, náš pán
o těch kreténech je to smutný, hlavně když je to příbuznej nejvyššího v podniku, děláš mu rozvody na traktoru a těsnění pod deklem je uplně K.O. (ztvrdlý a rozdrbaný) a on ho chce nechat ikdyž olej chčije hned po nastartování, tak si veme klíč, dekl praskne a svede to na tebe a ještě řekne že chtěl nový těsnění, no prostě z tebe udělá největšího kreténa a ikdyž máš svědky jak to bylo tak on má vždycky pravdu

Tak tohle by se v Mercedesu nestalo !!!

to asi ne, ale v ZD jo

dalo by se říct rodinnej podnik, ještě že se vracím svářet autobusy

dobrej kolektiv spolupracovníků je k nezaplacení