Stránka 2 z 2

Napsal: 17 čer 2010, 20:14
od slovacek.milos
origoš píše:Pak je to malý tlak. Na tom monovstřku bývá regulátor tlaku, kde může být problém. Membrána, pružinka atd. Vyčistit, poladit.

nebo prostě změřit tlakoměrem,paktlakoměr s ventilem a zavřít zda bude držet, at se něco vyloučí

Napsal: 17 čer 2010, 20:19
od slovacek.milos
a cotřeba začít u ventilů O.4 sací O.5 výfuk a kompresní tlak 9-l3 atm miloš

Napsal: 17 čer 2010, 21:38
od Tomas.cz
Má to najeto 71tis a motor šlapal jak hodiny tohle se stalo v jednom dni kdy to děda vytáhnul z garáže (noteeth)
Prostě když motor krmíš jinak než přes vstřik tak běží pěkně cca 10sec než to málo paliva spotřebuje a zdechne.

Jak bude čas tak na to vlítnu, snad příští tejden.

Napsal: 01 srp 2010, 16:28
od Tomas.cz
Jsem to zapoměl napsat, byla v jednom místě prasklá palivová hadice ještě co vede v nádrži od čerpadla nahoru na to víko, takže se ztrácel tlak.
A ještě je čerpadlo uvnitř nějakýho gumovýho obalu v tom plastovým kyblíku tak guma byla nasračku zpuchřelá.

Napsal: 06 srp 2010, 13:32
od albert22
Myslím, že by to chtělo na hodinku odpojit baterku a pak to zkusit znova. Co takle čidlo ploha klikovky?

Napsal: 06 srp 2010, 19:43
od alfik
albert22 píše:Myslím, že by to chtělo na hodinku odpojit baterku a pak to zkusit znova. Co takle čidlo ploha klikovky?
Citas dobre? Pise,ze pri externom krmeni motor bezi...

Napsal: 08 srp 2010, 12:17
od Tomas.cz
Dneska běží už normálně :)

Napsal: 08 srp 2010, 20:42
od jericho-3
A co mu k tomu pomohlo..?

Napsal: 08 srp 2010, 21:31
od Tomas.cz
V jednom místě prasklá palivová hadice ještě co vede v nádrži od čerpadla nahoru na to víko, takže se ztrácel tlak.

Napsal: 09 srp 2010, 16:29
od jericho-3
Jak prosté....ale najdi to... :)

Napsal: 10 srp 2010, 07:27
od albert22
Omlouvám se, nějak jsem měl potíže s porozuměním textu.

Napsal: 10 srp 2010, 13:51
od jericho-3
Tlak utíká mezi čerpadlem v nádrži a víkem na nádrži...je to spojeno palivovou hadičkou ...,která je patrně prasklá a část paliva utíká zpět do nádrže...Tzn. že venku není nic poznat, jen má vstřik slabý tlak paliva...