Stránka 2 z 6
Napsal: 21 čer 2010, 18:05
od fabiátor
Jammal píše:Říkám, že byl celkově čtvrtý a to asi ze 40 našlápnutých aut tak to asi Justy nebude nudlo

Má Subaru Impreza STi...upravené sání, turbo, soft....jede to fakt pekelně, proto sem valil oči, když se ho ta dýmovnice tak držela

To STi asi nebude auto do prace ze ?

x
Napsal: 21 čer 2010, 18:45
od Kulisek
jak nekdo psal v primem smeru je to vyrovnany souboj,ale na kopci by to bylo jasny no a taky ridic muze byt na baterky

Re: x
Napsal: 21 čer 2010, 19:25
od Branislav Farkaš
Kulisek píše:jak nekdo psal v primem smeru je to vyrovnany souboj,ale na kopci by to bylo jasny no a taky ridic muze byt na baterky

Asi si nečítal môj príspevok, tu sú posledné preteky, omylom mi tam napísali značku auta Delta2, je to moja Ibiza
http://www.kk-sporttiming.com/vysledky/ ... olutne.pdf
Napsal: 21 čer 2010, 19:35
od Jayson
Všechno je to jenom o penězích.
Napsal: 21 čer 2010, 19:52
od Zbyšek TDI
turbo kamna power píše:je sice pravda, že TDI má potenciál, zvlášť v lehké kastli, ale zase ne všechny silnice vedou rovně jako na sprintu a 4x4 je 4x4 a jízdní vlastnosti jsou někde jinde a taky se s tím víc vyblbneš, s naftovou ibkou vjedeš do zatáčky, zatočíš a těžkej předek jede rovně... (ale taky bych bral ibku TDI, STIčko bych neuživil

)
Jen doplním auto bylo na testu a rozložení váhy bez zadních sedaček je 60/50% předek zadek takže to tak drastické v zatáčkách nebude

Napsal: 21 čer 2010, 20:22
od jajic
Zbyšek TDI píše:turbo kamna power píše:je sice pravda, že TDI má potenciál, zvlášť v lehké kastli, ale zase ne všechny silnice vedou rovně jako na sprintu a 4x4 je 4x4 a jízdní vlastnosti jsou někde jinde a taky se s tím víc vyblbneš, s naftovou ibkou vjedeš do zatáčky, zatočíš a těžkej předek jede rovně... (ale taky bych bral ibku TDI, STIčko bych neuživil

)
Jen doplním auto bylo na testu a rozložení váhy bez zadních sedaček je 60/50% předek zadek takže to tak drastické v zatáčkách nebude

takže celek je 110%?

Napsal: 22 čer 2010, 09:41
od Jammal
Tak jen pro upřesnění, šofér Subaru (můj bratr) dal excelentní výkon. Jel to poprvé, neměl žádné spešl úpravy oproti konkurenci a skončil celkově čtvrtý, takže místo keců o řidiči na baterky spíš klobouk dolů

Toto měl být chvalospěv na tu dobře odladěnou Ibizu (všechna čest), že se dokáže vyrovnat Subaru, které je už z výroby stavěné jako závoďák. Jinak pro ty kdo to pořád nepobrali...CELKOVĚ ČTVRTÝ

...znamená, že za sebou nechal kotel dalších upravených aut. Prostě dobrý závod a TDi mě tu rozhodně nezklamali

Napsal: 22 čer 2010, 10:04
od Martines
Kdyby přijel pajin se svojí Octavii, tak by byl určitě lepší

Napsal: 22 čer 2010, 12:25
od Jayson
kdyby kdyby furt..kdyby přijel Aleš z R32motors tak pajinovi taky dá..
Napsal: 22 čer 2010, 15:56
od Dasty
Jak můžeš srovnávat Pajinovu octu a R32 Golfa 2

x
Napsal: 22 čer 2010, 16:53
od Kulisek
Psal jsem ze muze a ne ze je ridic na baterky.Jo a to Subaru ma predpoklad s dobrym mistem tak k tomu proste neni co rict proste Subaru,ale ta ibiza na to ze je to F2 tak gratuluji hodne pekny vykon.
TO Zbysek : to rozlozeni vahy jsis vymyslel 60/50

)) i kdybys to vazil s plnou nadrzi tak se nedostanes na 60/40 mam ibizu 5dver a ta je vzadu tezsi nez ta tva 3dv tak vim co je lehky zadek

Napsal: 22 čer 2010, 18:44
od marena tdi
Martines píše:Kdyby přijel pajin se svojí Octavii, tak by byl určitě lepší

neres PAJINA proc jsi nejel TY?
Napsal: 22 čer 2010, 19:18
od puci
Všetko je to o šoférovi, mám kamoša ktorý jazdí MSR v Rally so seriovou Improu WRX (akurát štelovak podvozok má na nej)a na začiatku sezony ho zaradili do najvyššej kategorie A8, kde sú len WRC. Asi si chlapci hned na začiatku nasrali do gati, to mu mohli rovno dať medailu.
Re: x
Napsal: 22 čer 2010, 20:14
od Zbyšek TDI
Kulisek píše:Psal jsem ze muze a ne ze je ridic na baterky.Jo a to Subaru ma predpoklad s dobrym mistem tak k tomu proste neni co rict proste Subaru,ale ta ibiza na to ze je to F2 tak gratuluji hodne pekny vykon.
TO Zbysek : to rozlozeni vahy jsis vymyslel 60/50

)) i kdybys to vazil s plnou nadrzi tak se nedostanes na 60/40 mam ibizu 5dver a ta je vzadu tezsi nez ta tva 3dv tak vim co je lehky zadek

nebudu se s nikým hádat až výjde oficiálně performace test tak se můžeš kouknout na hodnoty

navíc Iba 3dveře se asi moc neliší od 5dveří

x
Napsal: 24 čer 2010, 20:40
od Kulisek
Taky se nechci hadat,ale auto jako vahovy celek je 100% a z celku nejde aby predek vazil 60% a zadek 50% logicky

.Jinak 3dv. jsem zjistoval je trochu tezsi dle TP,ale nejsem si jist.Schvalne to skusim zvazit predek a zadek,ale ..... no uvidime
