olej v servořízení - výměna

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

original olej do serva vw group je G 004 000 M2
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

když jste ten olej vyměnili šlo vám lehčeji otáčet volantem ?
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

ja osobne som zmenu nespozoroval
dawo
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 12 srp 2012, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník/Olomouc

Příspěvek od dawo »

Pánové, já jsem ozivoval 5 let staré téma. Origo olej mám koupen ten G 004... Ale zajímá mě to jak starý olej vypustit, viz můj poslední příspěvek na první straně ;)
OI 1.9 TDI AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

si to vypust jak chceš v podstatě cokoliv povolíš tak ti olej vyteče, až nic nepoteče utáhni a nalej nový,

jestli máš nějaké totál úchylné představy vylít olej do poslední kapky, proplachovat a podobně

tak u hydraulických soustav se třeba mění v náplni 85 litrů 25 nového a to stačí ;)
dawo
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 12 srp 2012, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník/Olomouc

Příspěvek od dawo »

Uchylne představy nemám, jen se ptám abych nevypustil deci což by ztracelo smysl. Ale díky, víceméně je to odpověď na moji otázku :)
OI 1.9 TDI AHF
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dawo píše:Uchylne představy nemám, jen se ptám abych nevypustil deci což by ztracelo smysl. Ale díky, víceméně je to odpověď na moji otázku :)
přes půl litra ti toho vyteče, co tam je za zásadu tak doplníš kapalinu nastartuješ a nesmíš točit dřív než bude nádobka na max, pak točíš max L max P a doplnuješ
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Miloš: Po nalití nového oleje se PRVNĚ TOČÍ Z REJDU DO REJDU BEZ NASTARTOVANÉHO MOTORU,PAK DOLEJEŠ,NASTARTUJEŠ A ZASE Z REJDU DO REJDU!! Pane mistr..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

dawo: Já to dělám tak,že koupím 2 litry nového oleje,jedním to propláchnu a druhým naplním..
Odpojím vratku z nádobky,dám do petflašky,ucpu vstup vratky do nádobky a za nastartovaného motoru nalévám do nádobky a točím volantem..Nejlépe to dělat ve dvou..Jeden nalévá,druhý startuje chcípe a točí volantem..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
dawo
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 12 srp 2012, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeseník/Olomouc

Příspěvek od dawo »

NOVON:
To je docela chytré a dost důkladné, mám nakoupený jen litr. Ale díky z tip :)
OI 1.9 TDI AHF
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

také přemýšlím o výměně oleje v servu ale u O II FC je to všechno jinak než u O I, jaký je postup u výměny oleje v servu O II a jaký olej tam dát ? v servisech to nějak neřeší a tvrdí ty samé hovadiny jako je doživotní náplně atd. samé chytré keci zvláště v autorizákách.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

NOVON píše:Miloš: Po nalití nového oleje se PRVNĚ TOČÍ Z REJDU DO REJDU BEZ NASTARTOVANÉHO MOTORU,PAK DOLEJEŠ,NASTARTUJEŠ A ZASE Z REJDU DO REJDU!! Pane mistr..
to jo já beru repasky z uherského hradiště a musím se řídit příbalovým letákem abych neztratil záruku volantem se točí až po startu ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Boban píše:také přemýšlím o výměně oleje v servu ale u O II FC je to všechno jinak než u O I, jaký je postup u výměny oleje v servu O II a jaký olej tam dát ? v servisech to nějak neřeší a tvrdí ty samé hovadiny jako je doživotní náplně atd. samé chytré keci zvláště v autorizákách.
tak oni ti tam netvrdí hovadiny ani nemelou chytré kecy, případně nemelou komu se co zdá,

jen jsou vzdělaní a ví co předepisuje výrobce
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No výrobce vozu zajímá 5 let a 200 tis.km,toť vše..Kdysi jsem to zkoumal a např. výrobce řízení ZF předepisuje výměnu oleje každých 5 let nebo 70 tis.km..Má to logiku už z toho pohledu,že oleje mají dobu skladovatelnosti,v uzavřených obalech 5 let..Nebo myslíte,že v řízení vydrží olej déle a zachová si současně ty vlastnosti co má mít??
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

dawo píše:NOVON:
To je docela chytré a dost důkladné, mám nakoupený jen litr. Ale díky z tip :)
Ale bacha je to frkot,litr tím prolítne jako nic.A pokud to chceš mít "eňoňuňo",tak vymontuj nádobku a poropláchni ji v technickým benzínu. :-)
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“