Stránka 2 z 3
Napsal: 16 říj 2015, 17:51
od m.a.r.e.k
original olej do serva vw group je G 004 000 M2
Napsal: 16 říj 2015, 19:31
od matesfox
když jste ten olej vyměnili šlo vám lehčeji otáčet volantem ?
Napsal: 16 říj 2015, 19:33
od m.a.r.e.k
ja osobne som zmenu nespozoroval
Napsal: 16 říj 2015, 19:46
od dawo
Pánové, já jsem ozivoval 5 let staré téma. Origo olej mám koupen ten G 004... Ale zajímá mě to jak starý olej vypustit, viz můj poslední příspěvek na první straně

Napsal: 16 říj 2015, 21:19
od slovacek.milos
si to vypust jak chceš v podstatě cokoliv povolíš tak ti olej vyteče, až nic nepoteče utáhni a nalej nový,
jestli máš nějaké totál úchylné představy vylít olej do poslední kapky, proplachovat a podobně
tak u hydraulických soustav se třeba mění v náplni 85 litrů 25 nového a to stačí

Napsal: 17 říj 2015, 00:13
od dawo
Uchylne představy nemám, jen se ptám abych nevypustil deci což by ztracelo smysl. Ale díky, víceméně je to odpověď na moji otázku

Napsal: 17 říj 2015, 08:27
od slovacek.milos
dawo píše:Uchylne představy nemám, jen se ptám abych nevypustil deci což by ztracelo smysl. Ale díky, víceméně je to odpověď na moji otázku

přes půl litra ti toho vyteče, co tam je za zásadu tak doplníš kapalinu nastartuješ a nesmíš točit dřív než bude nádobka na max, pak točíš max L max P a doplnuješ
Napsal: 17 říj 2015, 09:45
od NOVON
Miloš: Po nalití nového oleje se PRVNĚ TOČÍ Z REJDU DO REJDU BEZ NASTARTOVANÉHO MOTORU,PAK DOLEJEŠ,NASTARTUJEŠ A ZASE Z REJDU DO REJDU!! Pane mistr..
Napsal: 17 říj 2015, 09:51
od NOVON
dawo: Já to dělám tak,že koupím 2 litry nového oleje,jedním to propláchnu a druhým naplním..
Odpojím vratku z nádobky,dám do petflašky,ucpu vstup vratky do nádobky a za nastartovaného motoru nalévám do nádobky a točím volantem..Nejlépe to dělat ve dvou..Jeden nalévá,druhý startuje chcípe a točí volantem..
Napsal: 17 říj 2015, 10:03
od dawo
NOVON:
To je docela chytré a dost důkladné, mám nakoupený jen litr. Ale díky z tip

Napsal: 17 říj 2015, 10:34
od Boban
také přemýšlím o výměně oleje v servu ale u O II FC je to všechno jinak než u O I, jaký je postup u výměny oleje v servu O II a jaký olej tam dát ? v servisech to nějak neřeší a tvrdí ty samé hovadiny jako je doživotní náplně atd. samé chytré keci zvláště v autorizákách.
Napsal: 17 říj 2015, 11:24
od slovacek.milos
NOVON píše:Miloš: Po nalití nového oleje se PRVNĚ TOČÍ Z REJDU DO REJDU BEZ NASTARTOVANÉHO MOTORU,PAK DOLEJEŠ,NASTARTUJEŠ A ZASE Z REJDU DO REJDU!! Pane mistr..
to jo já beru repasky z uherského hradiště a musím se řídit příbalovým letákem abych neztratil záruku volantem se točí až po startu

Napsal: 17 říj 2015, 11:28
od slovacek.milos
Boban píše:také přemýšlím o výměně oleje v servu ale u O II FC je to všechno jinak než u O I, jaký je postup u výměny oleje v servu O II a jaký olej tam dát ? v servisech to nějak neřeší a tvrdí ty samé hovadiny jako je doživotní náplně atd. samé chytré keci zvláště v autorizákách.
tak oni ti tam netvrdí hovadiny ani nemelou chytré kecy, případně nemelou komu se co zdá,
jen jsou vzdělaní a ví co předepisuje výrobce
Napsal: 17 říj 2015, 14:53
od NOVON
No výrobce vozu zajímá 5 let a 200 tis.km,toť vše..Kdysi jsem to zkoumal a např. výrobce řízení ZF předepisuje výměnu oleje každých 5 let nebo 70 tis.km..Má to logiku už z toho pohledu,že oleje mají dobu skladovatelnosti,v uzavřených obalech 5 let..Nebo myslíte,že v řízení vydrží olej déle a zachová si současně ty vlastnosti co má mít??
Napsal: 17 říj 2015, 15:04
od NOVON
dawo píše:NOVON:
To je docela chytré a dost důkladné, mám nakoupený jen litr. Ale díky z tip

Ale bacha je to frkot,litr tím prolítne jako nic.A pokud to chceš mít "eňoňuňo",tak vymontuj nádobku a poropláchni ji v technickým benzínu.
