Stránka 2 z 3

Napsal: 16 říj 2015, 17:51
od m.a.r.e.k
original olej do serva vw group je G 004 000 M2

Napsal: 16 říj 2015, 19:31
od matesfox
když jste ten olej vyměnili šlo vám lehčeji otáčet volantem ?

Napsal: 16 říj 2015, 19:33
od m.a.r.e.k
ja osobne som zmenu nespozoroval

Napsal: 16 říj 2015, 19:46
od dawo
Pánové, já jsem ozivoval 5 let staré téma. Origo olej mám koupen ten G 004... Ale zajímá mě to jak starý olej vypustit, viz můj poslední příspěvek na první straně ;)

Napsal: 16 říj 2015, 21:19
od slovacek.milos
si to vypust jak chceš v podstatě cokoliv povolíš tak ti olej vyteče, až nic nepoteče utáhni a nalej nový,

jestli máš nějaké totál úchylné představy vylít olej do poslední kapky, proplachovat a podobně

tak u hydraulických soustav se třeba mění v náplni 85 litrů 25 nového a to stačí ;)

Napsal: 17 říj 2015, 00:13
od dawo
Uchylne představy nemám, jen se ptám abych nevypustil deci což by ztracelo smysl. Ale díky, víceméně je to odpověď na moji otázku :)

Napsal: 17 říj 2015, 08:27
od slovacek.milos
dawo píše:Uchylne představy nemám, jen se ptám abych nevypustil deci což by ztracelo smysl. Ale díky, víceméně je to odpověď na moji otázku :)
přes půl litra ti toho vyteče, co tam je za zásadu tak doplníš kapalinu nastartuješ a nesmíš točit dřív než bude nádobka na max, pak točíš max L max P a doplnuješ

Napsal: 17 říj 2015, 09:45
od NOVON
Miloš: Po nalití nového oleje se PRVNĚ TOČÍ Z REJDU DO REJDU BEZ NASTARTOVANÉHO MOTORU,PAK DOLEJEŠ,NASTARTUJEŠ A ZASE Z REJDU DO REJDU!! Pane mistr..

Napsal: 17 říj 2015, 09:51
od NOVON
dawo: Já to dělám tak,že koupím 2 litry nového oleje,jedním to propláchnu a druhým naplním..
Odpojím vratku z nádobky,dám do petflašky,ucpu vstup vratky do nádobky a za nastartovaného motoru nalévám do nádobky a točím volantem..Nejlépe to dělat ve dvou..Jeden nalévá,druhý startuje chcípe a točí volantem..

Napsal: 17 říj 2015, 10:03
od dawo
NOVON:
To je docela chytré a dost důkladné, mám nakoupený jen litr. Ale díky z tip :)

Napsal: 17 říj 2015, 10:34
od Boban
také přemýšlím o výměně oleje v servu ale u O II FC je to všechno jinak než u O I, jaký je postup u výměny oleje v servu O II a jaký olej tam dát ? v servisech to nějak neřeší a tvrdí ty samé hovadiny jako je doživotní náplně atd. samé chytré keci zvláště v autorizákách.

Napsal: 17 říj 2015, 11:24
od slovacek.milos
NOVON píše:Miloš: Po nalití nového oleje se PRVNĚ TOČÍ Z REJDU DO REJDU BEZ NASTARTOVANÉHO MOTORU,PAK DOLEJEŠ,NASTARTUJEŠ A ZASE Z REJDU DO REJDU!! Pane mistr..
to jo já beru repasky z uherského hradiště a musím se řídit příbalovým letákem abych neztratil záruku volantem se točí až po startu ;)

Napsal: 17 říj 2015, 11:28
od slovacek.milos
Boban píše:také přemýšlím o výměně oleje v servu ale u O II FC je to všechno jinak než u O I, jaký je postup u výměny oleje v servu O II a jaký olej tam dát ? v servisech to nějak neřeší a tvrdí ty samé hovadiny jako je doživotní náplně atd. samé chytré keci zvláště v autorizákách.
tak oni ti tam netvrdí hovadiny ani nemelou chytré kecy, případně nemelou komu se co zdá,

jen jsou vzdělaní a ví co předepisuje výrobce

Napsal: 17 říj 2015, 14:53
od NOVON
No výrobce vozu zajímá 5 let a 200 tis.km,toť vše..Kdysi jsem to zkoumal a např. výrobce řízení ZF předepisuje výměnu oleje každých 5 let nebo 70 tis.km..Má to logiku už z toho pohledu,že oleje mají dobu skladovatelnosti,v uzavřených obalech 5 let..Nebo myslíte,že v řízení vydrží olej déle a zachová si současně ty vlastnosti co má mít??

Napsal: 17 říj 2015, 15:04
od NOVON
dawo píše:NOVON:
To je docela chytré a dost důkladné, mám nakoupený jen litr. Ale díky z tip :)
Ale bacha je to frkot,litr tím prolítne jako nic.A pokud to chceš mít "eňoňuňo",tak vymontuj nádobku a poropláchni ji v technickým benzínu. :-)