Jdu se pochválit :)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

mám tu samou konfiguraci akorát tech koníků je tam podle kpoweru "jen" 160 na brzdě sem nebyl protože mám 4x4. můj chiptuner řikal že na 180 koní se dostanu když tam dám 11mm hlavu čerpadla. nepánuješ taky větší hlavu?
96 tutbo + 764 + chip + EGR + KAT off
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Jammal píše:
Marek77 píše:A potom to jakože docílí čeho? Že ta křivka výkonu vyleze plynuleji do vyšších otáček a nebude se tam tak kroutit? Je to asi jediná možnost, čím by to mohlo být - trysky a turbo to dělat nemohou.

IC máš sérii?
Jj, IC je seriový. Vliv to nemá žádný a při jízdě žádný problém nepociťuju, vidím jen protáhlé obličeje těch co předjíždím :D To je jen pro profíky co kouknou na graf a vidí, ale v důsledku na autě není nic poznat ;)
pekny, akorad ho teda nesetris se seriovym IC. co teplota vzduchu, bude dost limitni ne ? ja mel pri 180hp 62°C s IC Sharan, uz to i docela kourilo. co ty ?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

175ps na VA turbu a seriovém IC , to nabrzdit já, tak je humbuk že sem se zbláznil (LOL)

Ale tak to má bejt tak je to správně ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

toby66kw píše:175ps na VA turbu a seriovém IC , to nabrzdit já, tak je humbuk že sem se zbláznil (LOL)

Ale tak to má bejt tak je to správně ;)
Plnici tlak 1.4 co porad mate s tim seriovym IC?? Passat 96kw ma taky male IC a davaji tam nekteri mnohem vetsi plnici tlak turba. To jestli stiha IC je snad zalezitost kolik je tlak turba. Ja mel s tlakem 1bar 11mm hlava a pp764 na MAZE 150 koni. Softwer serie. A zkus mi jeste jednou rict kdo do koho porad prudi...
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIfun píše:
toby66kw píše:175ps na VA turbu a seriovém IC , to nabrzdit já, tak je humbuk že sem se zbláznil (LOL)

Ale tak to má bejt tak je to správně ;)
Plnici tlak 1.4 co porad mate s tim seriovym IC?? Passat 96kw ma taky male IC a davaji tam nekteri mnohem vetsi plnici tlak turba. To jestli stiha IC je snad zalezitost kolik je tlak turba. Ja mel s tlakem 1bar 11mm hlava a pp764 na MAZE 150 koni. Softwer serie. A zkus mi jeste jednou rict kdo do koho porad prudi...

Já tě neprudím (noteeth)

Jen píšu, coby kdyby a pak že je to tak fajn ;) karle


PS. nic nezpochybnuji ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já osobně mám zkušenost, že velikost IC výkon nahoře ovlivňuje dost podstatně. Na brzdě možná ne, tam motor jede pár sekund, ale když poletíš táhlý kopec a motor bude na plném plynu přes minutu, věř mi, že IC je alfa a omega výkonu. Množství vzduchu dopravované do válců je přímoúměrné nejen plnicímu tlaku, ale i velikosti turba. Takže pokud máš na motoru větší turbo a ještě k tomu vyšší tlak plnění, nemůže seriový IC stačit za všech okolností.

Proč asi má Sharan II AUY 85kW stejný IC jako 66kW a 81kW v modelech I, ale motor ASZ 96kW a BTB 110kW už je osazován mezichladičem, který je víc než dvakrát větší??? :-D
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Marek77 píše:Já osobně mám zkušenost, že velikost IC výkon nahoře ovlivňuje dost podstatně. Na brzdě možná ne, tam motor jede pár sekund, ale když poletíš táhlý kopec a motor bude na plném plynu přes minutu, věř mi, že IC je alfa a omega výkonu. Množství vzduchu dopravované do válců je přímoúměrné nejen plnicímu tlaku, ale i velikosti turba. Takže pokud máš na motoru větší turbo a ještě k tomu vyšší tlak plnění, nemůže seriový IC stačit za všech okolností.

Proč asi má Sharan II AUY 85kW stejný IC jako 66kW a 81kW v modelech I, ale motor ASZ 96kW a BTB 110kW už je osazován mezichladičem, který je víc než dvakrát větší??? :-D
zalezi na ake brzde meras... :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Upresnim Jozka - na akej brzde a s akym naporovym chladenim (LOL)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Jammal
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 09 úno 2010, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jammal »

Hoši nejezdím cihla, na krk tomu šlápnu většinou jen při předjíždění, jinak jsem pijánko šofér (to Fun určo potrvrdí, že když jsme to projížděli mě musel tlačit do toho ať na to šlapu až na podlahu 8) ) Takže IC na můj styl jízdy absoutně bez problémů. Prostě je to Passat, ten je na pohodu a ne jako Octa pro závodníky ;) Úpravy jsem dělal více méně z nutnosti, protože když jsem ho koupil, tak to skoro nejel...předchozí majitel vůbec nevěděl co to auto potřebuje a jen jezdil. Takže momentálně spokojenost :)
Mercedes Benz C30 AMG
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

To Jammal: Co tam mas za spojku?
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Uživatelský avatar
Jammal
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Registrován: 09 úno 2010, 11:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jammal »

Martin Kanňuch píše:To Jammal: Co tam mas za spojku?
Origo a zatím drží úplně v pohodě :) To je asi kus od kusu...kámoš má pašáka s naměřeným krouťákem 380 NM a origo mu klouže.
Mercedes Benz C30 AMG
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“