Jdu se pochválit :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 546
- Registrován: 24 úno 2007, 09:22
- Bydliště: Zruč
pekny, akorad ho teda nesetris se seriovym IC. co teplota vzduchu, bude dost limitni ne ? ja mel pri 180hp 62°C s IC Sharan, uz to i docela kourilo. co ty ?Jammal píše:Jj, IC je seriový. Vliv to nemá žádný a při jízdě žádný problém nepociťuju, vidím jen protáhlé obličeje těch co předjíždímMarek77 píše:A potom to jakože docílí čeho? Že ta křivka výkonu vyleze plynuleji do vyšších otáček a nebude se tam tak kroutit? Je to asi jediná možnost, čím by to mohlo být - trysky a turbo to dělat nemohou.
IC máš sérii?To je jen pro profíky co kouknou na graf a vidí, ale v důsledku na autě není nic poznat
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Plnici tlak 1.4 co porad mate s tim seriovym IC?? Passat 96kw ma taky male IC a davaji tam nekteri mnohem vetsi plnici tlak turba. To jestli stiha IC je snad zalezitost kolik je tlak turba. Ja mel s tlakem 1bar 11mm hlava a pp764 na MAZE 150 koni. Softwer serie. A zkus mi jeste jednou rict kdo do koho porad prudi...toby66kw píše:175ps na VA turbu a seriovém IC , to nabrzdit já, tak je humbuk že sem se zbláznil![]()
Ale tak to má bejt tak je to správně
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
TDIfun píše:Plnici tlak 1.4 co porad mate s tim seriovym IC?? Passat 96kw ma taky male IC a davaji tam nekteri mnohem vetsi plnici tlak turba. To jestli stiha IC je snad zalezitost kolik je tlak turba. Ja mel s tlakem 1bar 11mm hlava a pp764 na MAZE 150 koni. Softwer serie. A zkus mi jeste jednou rict kdo do koho porad prudi...toby66kw píše:175ps na VA turbu a seriovém IC , to nabrzdit já, tak je humbuk že sem se zbláznil![]()
Ale tak to má bejt tak je to správně
Já tě neprudím

Jen píšu, coby kdyby a pak že je to tak fajn

PS. nic nezpochybnuji

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Já osobně mám zkušenost, že velikost IC výkon nahoře ovlivňuje dost podstatně. Na brzdě možná ne, tam motor jede pár sekund, ale když poletíš táhlý kopec a motor bude na plném plynu přes minutu, věř mi, že IC je alfa a omega výkonu. Množství vzduchu dopravované do válců je přímoúměrné nejen plnicímu tlaku, ale i velikosti turba. Takže pokud máš na motoru větší turbo a ještě k tomu vyšší tlak plnění, nemůže seriový IC stačit za všech okolností.
Proč asi má Sharan II AUY 85kW stejný IC jako 66kW a 81kW v modelech I, ale motor ASZ 96kW a BTB 110kW už je osazován mezichladičem, který je víc než dvakrát větší???
Proč asi má Sharan II AUY 85kW stejný IC jako 66kW a 81kW v modelech I, ale motor ASZ 96kW a BTB 110kW už je osazován mezichladičem, který je víc než dvakrát větší???

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
zalezi na ake brzde meras...Marek77 píše:Já osobně mám zkušenost, že velikost IC výkon nahoře ovlivňuje dost podstatně. Na brzdě možná ne, tam motor jede pár sekund, ale když poletíš táhlý kopec a motor bude na plném plynu přes minutu, věř mi, že IC je alfa a omega výkonu. Množství vzduchu dopravované do válců je přímoúměrné nejen plnicímu tlaku, ale i velikosti turba. Takže pokud máš na motoru větší turbo a ještě k tomu vyšší tlak plnění, nemůže seriový IC stačit za všech okolností.
Proč asi má Sharan II AUY 85kW stejný IC jako 66kW a 81kW v modelech I, ale motor ASZ 96kW a BTB 110kW už je osazován mezichladičem, který je víc než dvakrát větší???

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Upresnim Jozka - na akej brzde a s akym naporovym chladenim 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Hoši nejezdím cihla, na krk tomu šlápnu většinou jen při předjíždění, jinak jsem pijánko šofér (to Fun určo potrvrdí, že když jsme to projížděli mě musel tlačit do toho ať na to šlapu až na podlahu
) Takže IC na můj styl jízdy absoutně bez problémů. Prostě je to Passat, ten je na pohodu a ne jako Octa pro závodníky
Úpravy jsem dělal více méně z nutnosti, protože když jsem ho koupil, tak to skoro nejel...předchozí majitel vůbec nevěděl co to auto potřebuje a jen jezdil. Takže momentálně spokojenost 



Mercedes Benz C30 AMG
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
Origo a zatím drží úplně v pohoděMartin Kanňuch píše:To Jammal: Co tam mas za spojku?

Mercedes Benz C30 AMG
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM
Bývalé: VW Passat 1.9 TDi Variant, r.v. 98, AFN...kat off, erg off, turbo 96 kw, PP764, chip, 175HP, 410NM