Stránka 2 z 3

Napsal: 27 čer 2010, 22:10
od Huml
vyměnit šrouby a zabrousit vstřik do sedla

Napsal: 27 čer 2010, 22:15
od Zdeněk M
holy píše:jak?
Zafrezovat dosedacku pro vstrik, místo zavitu v hlavě M6, bud das vložku, nebo sedmicku sroub, spis zadelat tu vložku do hlavy. Mi to řesily vymenou motoru.

Napsal: 27 čer 2010, 22:20
od holy
Tak novej motor mi nikdo nedá a u jetýho to může bejt to samý.
Mám najeto 118 000, budou mi dělat rozvody, tak by se to dalo při té příležitosti zkouknout, ne?

Napsal: 27 čer 2010, 22:36
od Huml
nejdřív je dobrý to nalogovat, dá se to poznat na VAGu jestli to těma vstřikama

Napsal: 27 čer 2010, 22:40
od holy
To je ten kanál 13, jak tu někdo psal?

Napsal: 27 čer 2010, 22:47
od Zdeněk M
holy píše:To je ten kanál 13, jak tu někdo psal?
Ve vagu je to kanal asi 19 , ukazuje to odchylku od delky sepnutí, už nevím, da se tim odhalit vadný spojení, kabel ke vstriku.

problem vyriesil dieselpower

Napsal: 29 čer 2010, 09:41
od pixie
Zavada sa potvrdila - fukalo to okolo vstreku. Chalani v chomutove mi zabrusili vstrek a teraz to slape ako hodinky. Trvalo to sice dlho ale vysledok sa dostavil.

Dakujem Jaro za logovanie!

Napsal: 29 čer 2010, 18:21
od holy
můžeš mi dát kontakt na tu chomutovskou firmu? Mám to 40km za barákem. Kolik to koštovalo? Jak dlouho to dělali?

Napsal: 29 čer 2010, 19:24
od 12skvarka
Huml píše:nejdřív je dobrý to nalogovat, dá se to poznat na VAGu jestli to těma vstřikama
taky by mě zajímalo na jaký kanály kromě 13 se podívat?

Napsal: 29 čer 2010, 20:10
od Huml
:)

kontakt

Napsal: 30 čer 2010, 13:21
od pixie
Robili mi to priamo v dielni dieselpower - http://race.dieselpower.cz/O-Firme/kontakty.php

Platil som 15.000 CZK, v cene bolo aj vycistenie trysiek, oprava teplych startov a chipovanie.

Robili na tom od 10 rano do 9 vecer

Napsal: 26 lis 2010, 18:39
od kolbaba
Ahoj chlapi, po doporučení z Mladá Boleslavy jsem nechal vyměnit dvojhmotný setrvák. Když už, tak i komplet spojku, aby byl pokoj.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnily dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.

Napsal: 26 lis 2010, 18:40
od kolbaba
Ahoj chlapi, po doporučení z Mladá Boleslavy jsem nechal vyměnit dvojhmotný setrvák. Když už, tak i komplet spojku, aby byl pokoj.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnili dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.

Napsal: 26 lis 2010, 19:22
od misoVW
nalogovat vstreky ;)

Napsal: 26 lis 2010, 22:22
od Huml
kolbaba píše:Ahoj chlapi, po doporučení z Mladá Boleslavy jsem nechal vyměnit dvojhmotný setrvák. Když už, tak i komplet spojku, aby byl pokoj.
Pak došlo na kontrolu ramen, která byla v pohodě a nakonec chlapi vyměnili dva kulové čepy. Na prachy se raději neptejte. Mechanici auto projeli a konstatovali, že je problém vyřešen. Jel jsem ho projet sám a po úplném zahřátí se problém s vybrací opět projevil. Úplně stejně před výměnou setrváku. Normálně jsem šel do kolen. Jakmile motor točím nad 2100 otáček je to v pohodě, ale od spodu vybruje jak blázen. Je to mezi 1800-2100 ot., pak se to uklidní a jede to jak střela. Už nevím co mám dělat.
no už když si psal, že ti budou měnit setrvák, bylo mi jasný, že jsem ještě napíšeš ;) , prostě ti podle mě fouká pod vstřikama, každopádně by bylo možná dobrý, aby když to teda bylo 100% tím setrvákem a ono nebylo, tak ať si ho vemou z5, každopádně ty foukající vstřiky jdou zjistit VAGem ;)