Stránka 2 z 3

Napsal: 29 čer 2010, 20:58
od chosepm
No pokud tam mělo bejt tohle miloši
a to asi myslí i Huml, tak to nebude fungovat jak má...
Obrázek

Napsal: 29 čer 2010, 21:00
od Huml
to se řešilo u Octy, ta má jinak řešenej držák filtru, u Fabie je ten odtok těsněnej tou vložkou
Obrázek

Napsal: 29 čer 2010, 21:21
od Dingo
Tak to tam přesně je, tedy mělo být. Jen tedy nechápu, proč se nerozsvítila, popř. nerozpípala signalizace oleje? Pokud bych tomu dobře rozuměl, tak životnost motoru je závislá na kousku umělé hmoty a v případě destrukce (například) je bez signalizace po motoru skoro hned.

Napsal: 29 čer 2010, 21:26
od Huml
kdybys prošlápl plyn přes 2000ot. tak by ti to ukázalo

Napsal: 01 črc 2010, 07:55
od skeletor
Huml píše:kdybys prošlápl plyn přes 2000ot. tak by ti to ukázalo
podle mě to že to nejede, nemá s olejovou vložkou nic společnýho. (crazy)

Napsal: 01 črc 2010, 09:23
od nogis
Taky je mi to divný. Píše, že se motor točí, takže nevidím důvod, proč by neměl chytit, i kdyby to vršek fakt nemazalo.

Napsal: 01 črc 2010, 11:42
od Zdeněk M
nogis píše:Taky je mi to divný. Píše, že se motor točí, takže nevidím důvod, proč by neměl chytit, i kdyby to vršek fakt nemazalo.
Treba se motor tocí tak, že vacka stojí, a vackove kolo se protací. Už sem to videl dvakrat co to po rozvodeh takhle kleklo. Zapomeli ten sroub utahnout. jednomu to udelali ve znackovým servisu, motor mu opravoli, dali mu tam novou hlavu a písty, druhymu to delal dobrej znamej dobrej mechanik :D :D Tam to vyřesili koupí jinýho motoru. ;)

Napsal: 01 črc 2010, 12:36
od Dingo
Takže to vypadá, že poslední příspěvek je nejblíže pravdě, dnes mi volal mechanik, že nejspíše díky malému tlaku oleje se protočilo vačkové kolo a odnesly to nějaké hydroštely, ale motor prý potkaný není. Takže jen čekám na verdikt ceny. Po převzetí auta napíšu přesný rozsah škod a příčinu. Zatím děkuji všem

Napsal: 01 črc 2010, 12:38
od nogis
to Zdenek M: On ale vačkový kolo nepovoloval, jen měnil olej, takže asi není důvod.

to Dingo: nevěřím tomu, že by v tomhle případě nezůstal otevřenej některej ventil.

Napsal: 01 črc 2010, 12:46
od Dingo
Taky se mi to nezdá, ale jelikož to bylo při volnoběhu, třeba to nic neudělalo. Stejně mi nezbývá, než mu věřit.

Napsal: 01 črc 2010, 12:52
od jericho-3
Co to je za kravinu ,že díky nemazání se protočilo vačkové kolo...buď se muselo něco přidřít...nebo jak to myslí?Že se protočilo na kuželu...?Tak to nebylo utáhlé , ale to by se při brzdění motorem protočilo stejně..mezi námi,když to někdo neutáhne ,tak se protočí už při startu..,a jestli to utáhl jen např. 25Nm tak to stačí...kužel je kužel...Jsem zvědav ,až se podrobně zeptáš ,jak to opravdu bylo...? A že se protočilo kolo a nepotkalo se to...ventily se schovali do zákrytu.... :D

Napsal: 01 črc 2010, 13:21
od nogis
je to celý blbost

Napsal: 01 črc 2010, 21:54
od Dingo
Tak záhada vyřešena a peněženka taktéž. Nemazalo to skoro vršek, takže se přidřela vačka a protočilo se vačkové kolo. Ventily to naštěstí neodnesly, jelikož hydroštely byly bez oleje sedlé, takže když dostaly ťukanec od pístů, měly kam popojet, jen to odnesly vyboulením. Mělo to i své pozitivum, jelikož mi prý dělal rozvody nějaký barbar a kdyby se nestalo toto, měl bych více starostí.Jak jsem převzal, tak prodávám. Po opravě a seřízení i čerpadla vůz jede jak zamlada.

Napsal: 01 črc 2010, 21:56
od Tomas.cz
Kolik to stálo? ;)

Napsal: 01 črc 2010, 22:06
od Dingo
Řekl si za práci a materiál 5800 a 1100 za olej s vložkou.