Stránka 2 z 6

Napsal: 22 lis 2006, 19:31
od acer.one
já jsem tam teď měnil a dal do 66kW 10W40 General Motors a jezdím....:) no mechanik mi to doporučil, že polosyntetika je plně dostačující...

Napsal: 22 lis 2006, 19:34
od David-pv
Huml píše:Castrol nebrat :lebka:
Proč Castrol nebrat???

Napsal: 22 lis 2006, 20:36
od maros2611
bobG3 píše:Cena odráží kvalitu - Mercedesa za cenu Trabanta neseženeš, nezadře se Ti to, ale opotřebení (LOL) ......pokud najedeš 3 - 5000 ročně a nemáš načipováno (hm)
Dufam ze nie mam na nom uz 40000 km a kamos zhruba 120000km menime ho po 12000km a zda sa ze pohodka nedolievam do vimeni ani kvapku a auto ma nabehane 170000km

Napsal: 22 lis 2006, 20:51
od Huml
ať to nemusím psát víckrát, tak tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=30

Napsal: 22 lis 2006, 21:02
od David-pv
Huml píše:ať to nemusím psát víckrát, tak tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=30
V tom případě když je Magnatec 5W-40 v mojí Octavii takovou dobu podle servisky tak už musí motor podle tvých poznatků uvnitř vypadat katastrofálně. Já jsem ale četl na Castrol hromadu opačných recenzí jak naopak zbytky starého karbonu ještě rozpouští. Tak nevím... :roll:

Napsal: 22 lis 2006, 21:08
od Miri
ja davam MOTUL (NIE MOGUL)
davam to do Motoriek odjakziva (supersporty-okruhy)

MOTUL ma oleje pre VW so spec VW 505.01, 506 aj 507.00.
ale ja davam 505.01.

Co sa tyka motorsportu tak je na spici, preto verim aj pri TDI PD

Napsal: 22 lis 2006, 21:23
od Huml
David-pv píše:
Huml píše:ať to nemusím psát víckrát, tak tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=30
V tom případě když je Magnatec 5W-40 v mojí Octavii takovou dobu podle servisky tak už musí motor podle tvých poznatků uvnitř vypadat katastrofálně. Já jsem ale četl na Castrol hromadu opačných recenzí jak naopak zbytky starého karbonu ještě rozpouští. Tak nevím... :roll:
já ti jeho používání nevyvracím, je to prostě můj názor a tak katastrofální to třeba nebude, on diesel je na tom o dost líp než benzín.

Napsal: 22 lis 2006, 21:25
od David-pv
Huml píše:
David-pv píše:
Huml píše:ať to nemusím psát víckrát, tak tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 3&start=30
V tom případě když je Magnatec 5W-40 v mojí Octavii takovou dobu podle servisky tak už musí motor podle tvých poznatků uvnitř vypadat katastrofálně. Já jsem ale četl na Castrol hromadu opačných recenzí jak naopak zbytky starého karbonu ještě rozpouští. Tak nevím... :roll:
já ti jeho používání nevyvracím, je to prostě můj názor a tak katastrofální to třeba nebude, on diesel je na tom o dost líp než benzín.
Teď hlavně nevím jestli zůstat dál u Magnatecu, který maže motor Octavie už přes 100000 km nebo olej změnit: :?

Napsal: 22 lis 2006, 21:42
od yeager
A co tak Shell? O tom nikto nepise ani muk. Ja som rozmislal ci kupit Shell alebo Castrol Magnate, nakoniec som sa rozhodol pre Castrol, lebo mi vraveli, ze pri Shell "vela platim za meno" a ked kupim napriklad Castrol v tej istej cene ako je Shell tak Castrol bude kvalitnejsi. Ale podla toho co som cital tu a na www.oleje.cz tak na buduce asi kupim radsej Shell.

Napsal: 22 lis 2006, 23:04
od zdenace
Kvalitní je Mobil 1- vlastní zkušenost, hlavně se nedoporučuje to střídat.

Napsal: 22 lis 2006, 23:06
od zdenace
A taky není dobré tam dávat různé přípravky.

Napsal: 22 lis 2006, 23:37
od Batistuta
Ohledně přidávání přípravků (aditiv) do oleje nemáš pravdu,protože to je ten základní rozdíl,který dělá cenu toho oleje. Zatím co Mobil 1 ,Shell apod. tyto aditiva mají důkladně odzkoušená z testování a přesně namíchaná už při koupi,tak neznačkové oleje jako Divinol,Starline a bůh ví co,v sobě ty aditiva nemají,pokud ano,tak ošizená a bez vývoje,proto je takový rozdíl v ceně mezi kvalitou a kvantitou. Samozřejmě pak má smysl si přikoupit a dát do levného shit oleje nějaká aditiva,ale kolik a co tam dáváš se nedozvíš. Na druhou stranu,kvalitní oleje se projeví při provozu s určitým počtem kilometrů,zátěži,tuningu a tak podobně a proto jak již někdo napsal,pokud jezdíš 5 000 km za rok,netuníš a nedáváš tomu sodu,tak si kup olej,jakej chceš. Jinak příklad z praxe: BMW M3 při zátěži (na sprintech ;) ),jednou olej normál - cena 200,- /l a podruhé kvalitní 600,- /l ,tak byl rozdíl v teplotě oleje téměř 15 stupňů :) .

Napsal: 23 lis 2006, 17:11
od David-pv
zdenace píše:Kvalitní je Mobil 1- vlastní zkušenost, hlavně se nedoporučuje to střídat.
Od začátku jezdila moje Octavia AHF podle servisní knížky s olejem Shell a po změně majitele a tudíž i servisu posledních přes 100000 km s Castrol Magnatec 5W-40. Změnit další náplň na Mobil1?

Napsal: 23 lis 2006, 18:46
od Batistuta
Zůstaň u 5W-40 to je jasný,Mobil dobrá volba,ale jsou samozřejmě i další kvalitní oleje. Já osobně Castrol nerad,takže ho nepoužívám,já rád Mobil ;)

Napsal: 23 lis 2006, 18:54
od Pampaliny
No ja bych se teda zeptal, jaky olej do PD? Podle VW je to olej normy 505.01, ale treba u Mobil1 jsem olej teto specifikace nenasel.. Pouzivam Castrol 505.01 (5W40), ktery jak pisou, je delany pro PD motory.. Takze jaky olej teda do Passatu, resp. do PD? Je v tom docela zmatek.. V papirech mam tusim psano, ze muzu davat olej 505.00, ale kdyz uz dneska delaj i oleje 505.01, tak proc tam davat ten prvni?