audi a6 2,7tdi-menil jste nekdo rozvody?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

Fantik píše::D

Obrázek

na oznaceni polohy kol je potreba si zakoupit barevne fixi..... (noteeth)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

to nechapu


mi nerikejte ze to nevydrzi 500 tis bez udrzby. u BMW asi ano ale u AUDI je to proste problem
Dejvidos
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 04 říj 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dejvidos »

To by mě taky zajimalo,kolik to ma nejeto,že na tom řešiš rozvody..
G3 variant GT TDi,Octavia Tdi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nepsaná pravda..zlatý řetěz, člověka přejde až když vidí , jak může být řetěz vytahaný, že skoro přeskakuje na zubech kol...Dělal jsem kdysi Vitaru V6 ,kdy vytahaný řetěz prošoupal víko rozvodů a při běhu řetěz přeskakoval...Napínák jsem sice dal nový,ale nic mu nebylo..Ale řetízek jako na motorové koloběžce byl vytahaný jako kšandy...A tahle obluda ,no potěš pámbu... :(
nepropadat panice...
Dejvidos
Přispěvovatel
Příspěvky: 206
Registrován: 04 říj 2008, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dejvidos »

Ja nedavno dělal kroužky na Almeře a řetizek jak novy a to měla lehce přes 300 tis,tak by mě zajimalo,jesti se u ty audiny,musi na nějakych kilometrech měnit a nebo až začne chrastit?? :?
G3 variant GT TDi,Octavia Tdi
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Keby to slo rozpojit ako na bicykli, to by bolo..... To je fakt ako navzdy
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Inu, jak říká Laďas... kdo si koupí opici, musí mít na banány (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

avatar píše:to nechapu


mi nerikejte ze to nevydrzi 500 tis bez udrzby. u BMW asi ano ale u AUDI je to proste problem
to bi ses divil jak se sypou BMW ty 5l , 4,2l a hlavne BMW116I , na BMW je dokonce ozubenej řetez, možna diky tomu se to nepotka, jinak na 116i jednou vymenis olej a pak delas rozvody :D do dalsí vymeny oleje se ten napínak posere, zrovna tak na teh 5l v X5 a spol. u Audi na teh 2,7 CR ty rejli drží, jen po 150000km zacnou po teplým startu chvily cvakat, to delaj ty napínaky.
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Nechápu, proč soudruh, kterej chtěl být zajímavej neudělal rovnou kolo na kolo a sere tam tisíc řetězů..P.S. strašný.ble.. fuj..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já vím už dávno,že od BMW jedině motorku..A je prostě vidět,že moderní technologie a kosmické materiály jsou houby platné...U novodobých hliníkových žvejkaček není divu ,že při rozpínání materiálu to musí něco odsrat...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

no prave bracha ma 528 a je to tichy jak psi kulky najeto to ma tak pul mega

takze mi to pride suprove
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

No... on hlavně 528 je R6, kdežto u V8 jsou to ty řetězy troššššilinku delší. :) .Taky řetězy do starších BMW nebo Mercedesů byly japonské, dneska to plácají z hlíny někde v Mexiku. 116i byla, pokud se nepletu, vyvíjená spolu s PSA - vítejte v globálním světě (crazy)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To vše je důsledek nejen firmy ale i politiky....plat dělníka snížit nejde,tak se musí jinou cestou...a to je kooperace ,/v nejhorším případě i s čínou/,nebo přesun závodu jinam...Anebo...a to je patrně náš případ- šetření,kde se dá....Ale až zmizí renomé...zmizí i firma....,koupí to indové... :(
nepropadat panice...
Kejdzus
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 27 kvě 2010, 16:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kejdzus »

na audině bych fakt asi rozvody neřešil. Na favoritu byl taky řetěž a klidně nalítal 300000 a to neměl ani dopínák,sice začal chrastit ale to ještě není na škodu
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

nenapsal sem proc ty rozvody budu menit,pri startu v motoru na par sekund jakoby zarachoti a pak uz je klid,auto ma udajne najeto asi 120 tisic.v audi servisu rekli ze to dela napinak ale majitel auta chce abych radeji vymenil vsechno i retezy.pristy tyden na to pujdu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“