já měnil asi před 2mi měsíci sání, dával jsem z PD 96kW, a to původní nebylo zdaleka tak zasviněný jako tohle, i když dost oleje tam bylo...jinak s předchozím sáním najeto přes 200tkm...
Jak sem čistil sání... fotky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to je teda síla, ty fotky...
já měnil asi před 2mi měsíci sání, dával jsem z PD 96kW, a to původní nebylo zdaleka tak zasviněný jako tohle, i když dost oleje tam bylo...jinak s předchozím sáním najeto přes 200tkm...
já měnil asi před 2mi měsíci sání, dával jsem z PD 96kW, a to původní nebylo zdaleka tak zasviněný jako tohle, i když dost oleje tam bylo...jinak s předchozím sáním najeto přes 200tkm...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

No myslím že motor jde chípnout i jinak než klíčkem, třeba manuálně ručně podržet tu uzavírací klapku v EGR ventilu... Ale podle mého průzku šlo skutečně velké množství oleje z toho vyústění odvětrání, protože od něja začíná byt trubka zaolejovaná a to docela fest. U mě by mohlo být příčinou taky prasklé potrubí od ventilu odvětrání klikovky, tím se jednak přisává falešnej vzduch a poruší se podtlak, který ten odvětrávací ventil zavírá při zvyšujícím se podtlaku v saní. Myslím si tedy, že mě to přisávalo odvětrání v jednom kuse, místo aby to ten ventil otevíralo jen v nízkách a volnoběžných otáčkách. Proto se dostalo do sání tolik oleje... Možná sem si to jen blbě vysvětlil, ale protože sem zkoumal i tu funkci regulačního ventilu odvětrání klikovky, myslím si že by to tak mohlo být. Funguji na principu podtlaku, pokud je za ventilem směrem k saní podtlak vysoký, bventil se zavře, popřípadě pouští málo, pokud nizký, prpouští olejové výpary do sání. Opravte mě někdo, pokud sem to napsal blbě, anebo sem to špatně pochopil.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Jinak matičky sem nepočítal, pak sem tam hodil ještě jednu velikou a ta taky ještě trochu pomohla s většíma kusama... Ale taky mám strach, aby tam třeba nezůstal ještěkus saze, kterej by se utrhl... Vždycky když už sem si mysle, že to je opravdu čisté, vypadl ještě velikej kus. Ale teď sem s kvalitou čištění toho sání spokojenej. Když tak udělám ještě fotky toho sání, jak to vypadá po tom vypálení.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Teď sem ještě menil ten těsnící "O" kroužek co je mezi EGR a sacím potrubím, páč sem ho před tím zrovna neměl, tak sem udělal fotku, jak to zase vypadá po najetí 1.000 km 
Naposledy upravil(a) Matrix dne 02 pro 2006, 14:25, celkem upraveno 1 x.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Tak tady jsou ty fotečky, je vidět že už se tam udělal slabý olejový film, takže destrukce sání začíná nanovo
. Jen prostě nechápu, proč je to mastné. Když sem to měl otevřené při asi 200.000 km, tak tam sice pár sazí bylo, ale byly úplně suché, i EGR ventil, ale teď je to mastné. Mohla by na to mít vliv změna oleje ? Pokud se do toho před tím lil olej 5W-40, neboly syntetický a já teď dávám 10W-40 ??? Že by polosyntetika třeba produkovala více výparů ??? Anebo to bude, jak již zde někdo napsal sáknoucí gufero někde na turbu. Ale olej to zase nežere, sice mezi výměnou něco ubyde, ale tak nepatrně, že je to stále v míře.






Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km

