Jak sem čistil sání... fotky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

to je teda síla, ty fotky... :o

já měnil asi před 2mi měsíci sání, dával jsem z PD 96kW, a to původní nebylo zdaleka tak zasviněný jako tohle, i když dost oleje tam bylo...jinak s předchozím sáním najeto přes 200tkm...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Martix> K tem matickam - pocital jsi je pri nasypavani / vysypavani?
Ja mam z podobnych akci strach, aby se nejaka nekde neprilepila a casem neodlepila. (crazy)
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

No myslím že motor jde chípnout i jinak než klíčkem, třeba manuálně ručně podržet tu uzavírací klapku v EGR ventilu... Ale podle mého průzku šlo skutečně velké množství oleje z toho vyústění odvětrání, protože od něja začíná byt trubka zaolejovaná a to docela fest. U mě by mohlo být příčinou taky prasklé potrubí od ventilu odvětrání klikovky, tím se jednak přisává falešnej vzduch a poruší se podtlak, který ten odvětrávací ventil zavírá při zvyšujícím se podtlaku v saní. Myslím si tedy, že mě to přisávalo odvětrání v jednom kuse, místo aby to ten ventil otevíralo jen v nízkách a volnoběžných otáčkách. Proto se dostalo do sání tolik oleje... Možná sem si to jen blbě vysvětlil, ale protože sem zkoumal i tu funkci regulačního ventilu odvětrání klikovky, myslím si že by to tak mohlo být. Funguji na principu podtlaku, pokud je za ventilem směrem k saní podtlak vysoký, bventil se zavře, popřípadě pouští málo, pokud nizký, prpouští olejové výpary do sání. Opravte mě někdo, pokud sem to napsal blbě, anebo sem to špatně pochopil.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Jinak matičky sem nepočítal, pak sem tam hodil ještě jednu velikou a ta taky ještě trochu pomohla s většíma kusama... Ale taky mám strach, aby tam třeba nezůstal ještěkus saze, kterej by se utrhl... Vždycky když už sem si mysle, že to je opravdu čisté, vypadl ještě velikej kus. Ale teď sem s kvalitou čištění toho sání spokojenej. Když tak udělám ještě fotky toho sání, jak to vypadá po tom vypálení.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Takže vyčištěné sání vypadá takhle
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14463
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Vypadaá to pěkně, ale neumaž si stůl (:
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

To je právě tak čisté, že sem si to dovolil dát i na stůl (LOL)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Tak jsem to všechno poskládal dokupy, nastartoval a auto jezdí, tak snad se žádný saze neurvaly... A pokud ano, tak to s motorem nic neudělalo. Doufám že dalších 200.000 km na to nebudu muset šahat.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Takže abych ohodnotil výsledek své práce: když to bylo zanešené, jezdilo to stejně :)
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

Matrix píše:Takže abych ohodnotil výsledek své práce: když to bylo zanešené, jezdilo to stejně :)
jojo byla to zbytečná práce, sám jsem to taky letos dělal u Passata a bez efektu.
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Teď sem ještě menil ten těsnící "O" kroužek co je mezi EGR a sacím potrubím, páč sem ho před tím zrovna neměl, tak sem udělal fotku, jak to zase vypadá po najetí 1.000 km (wallbash)
Naposledy upravil(a) Matrix dne 02 pro 2006, 14:25, celkem upraveno 1 x.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Tak tady jsou ty fotečky, je vidět že už se tam udělal slabý olejový film, takže destrukce sání začíná nanovo (wallbash). Jen prostě nechápu, proč je to mastné. Když sem to měl otevřené při asi 200.000 km, tak tam sice pár sazí bylo, ale byly úplně suché, i EGR ventil, ale teď je to mastné. Mohla by na to mít vliv změna oleje ? Pokud se do toho před tím lil olej 5W-40, neboly syntetický a já teď dávám 10W-40 ??? Že by polosyntetika třeba produkovala více výparů ??? Anebo to bude, jak již zde někdo napsal sáknoucí gufero někde na turbu. Ale olej to zase nežere, sice mezi výměnou něco ubyde, ale tak nepatrně, že je to stále v míře.

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

zadna zmena?no treba to napocitali na prumer zaneseneho potrubi (LOL)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

dnes som aj ja cistil sani a prisiel som na lepsi system. sanie polozit do najakej vecsej misky zaliat odmastnovacom pockat asi hodinu a potom vydrhnut kefkou na flase. hnusna robota, ale super efekt.
Obrázek
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

To je pekne. Mozem Ti poslat aj moje? ;) :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“