Montáž FMIC do Golf IV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

quote="rege245"

ad 1 - je treba vnimat nekolik veci, jedna je rozdil objemu IC a druha rozdil teplot na vystupu IC. U FRS nepozoruju po vymene jakykoliv "lag"

ad 2 - nemeril jsem na brzde pouhou vymenu IC, jen IC s cipem, ale jeste pred tim, po lehkych upravach na puvodnim IC (privod a odvod vzduchu do podbehu), se mi subjektivne zdalo, ze to vic tahne a mirne klesla spotreba, tzn. bude to mit asi nejaky vliv na prubeh krivky toc. momentu
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

zaja.cz píše:... na tomto gollfu IV se moc neřezalo:Jen výztuha
Kdyz na ty fotky koukam, tak bych rek, ze se rezalo do vyztuhy docela dost, protoze prisel o polovinu profilu, ale kdyz to jinak nejde tak nic proti samozrejme :D ;)
albi-g
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 zář 2010, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od albi-g »

nazdarek chlapy mam golf iv 1.9tdi a mimo jine jsem na nem delal i IC a bylo mi receno ze se musi podle vseho udelat novy soft takze se musi udelat mapa do jednotky na Miru :) a to bez stolice nejde.PROTOZE JSEM POSADIL VETSÍ HRIBEK :D
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

kvoli vymene IC nemusis robit novy soft...
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
albi-g
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 02 zář 2010, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od albi-g »

to asi ne ale kvoly turbu jo dal jsem na 81kw z96kw a ted resim cerpadlo
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

jak se vlastně dává ten FMIC? Vývody na spodní straně a nebo na horní straně? Nebo je to fuk?

Bylo mi řečeno, že vstup a výstup do FMIC by měl být na spodní straně. Pak jsem se zeptal jednoho kluka, kterej na ibize má stup a výstup na horní straně, proč to má naopak, a byl jsem označen za internetového teoretika, byť jsem se jen ptal :D

Jak to teda je?
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

zaja.cz píše:Chlapi, ještě přemýšlím zda tam vrazit ten 140 mm nebo 180mm.
Nemá to někdo z vás na Golfu IV?
ja mám a docela pracný.. a učinost stejná..jak 140mm řekl bych,trošku se musela řezat výstuha od spoda + narazník lituji že sem nevzal 140... ;) ale i tak tam není místo (LOL) Obrázek
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

140mm výztuha netknutá.
Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

JohnnyBOSS píše:jak se vlastně dává ten FMIC? Vývody na spodní straně a nebo na horní straně? Nebo je to fuk?

Bylo mi řečeno, že vstup a výstup do FMIC by měl být na spodní straně. Pak jsem se zeptal jednoho kluka, kterej na ibize má stup a výstup na horní straně, proč to má naopak, a byl jsem označen za internetového teoretika, byť jsem se jen ptal :D

Jak to teda je?
Výstup dole , aby se tam nedělal rezervuár oleje , kterej by to v zatáčce posléze sežralo.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

a platí to i u benzínu? on má prej totiž 300ps v benzínu. Jinak díky za odpověď :)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

JohnnyBOSS píše:a platí to i u benzínu? on má prej totiž 300ps v benzínu. Jinak díky za odpověď :)
Tak to je fajn , jak budeš mět 200ps ta ho migneš ;)

PS . je to o oleju z turba a odvětrání motoru , ne o palivu.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

Já budu mít jen 190, když dá bůh (čti TDI FUN) :D

Tož dik, jdu machrovat s tim, že má blbě FMIC :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

toby66kw píše:
JohnnyBOSS píše:jak se vlastně dává ten FMIC? Vývody na spodní straně a nebo na horní straně? Nebo je to fuk?

Bylo mi řečeno, že vstup a výstup do FMIC by měl být na spodní straně. Pak jsem se zeptal jednoho kluka, kterej na ibize má stup a výstup na horní straně, proč to má naopak, a byl jsem označen za internetového teoretika, byť jsem se jen ptal :D

Jak to teda je?
Výstup dole , aby se tam nedělal rezervuár oleje , kterej by to v zatáčce posléze sežralo.
Vždyt plno nových aut to takhle má :D výstupy nahoře Peugeot ,opel :?
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

to jsou tzv. kurvítka, aby to auto nevydrželo moc dlouho :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

JohnnyBOSS píše:to jsou tzv. kurvítka, aby to auto nevydrželo moc dlouho :D
(LOL) (LOL)
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“