Hodně lidí neví a nevědi to mnohdy ani servisy že na stabilizítor o průměru 19 mm se nedávají silentbloky 19 mm ale dává se správně 17 mm, na stabilizátor 21 mm se dávají silentbloky o vnitřnim průměru 19 mm a na stabilizátor o průměru 23 mm se dává 21 mm (některý výrobci 22 mm ). Dokonce druhovýroba to neví a vyrábí silentbloky o průměru 23 mm ale ty jsou na nic, právě protože na stabilizátor 23 mm patří silentblok 21 mm. 23 mm guma je tam trochu volná při zatížení, vrže a nebo to vydává rúzný zvuky.
Je jasný že montáž "menšího" silentbloku je často obtížná, je potřeba pořádně stlačit sponu a nebo dát o něco delší šroub ale jedině tak se člověk vyhne pozdějším potížím s "mlácení" a různym "vrzánim".
Vrzani
Moderátoři: šulda, Moderátoři
23 milimetrová guma v prvovýrobě asi ani není.alespoň ve škodovce jí nemaj...Kuba píše:Hodně lidí neví a nevědi to mnohdy ani servisy že na stabilizítor o průměru 19 mm se nedávají silentbloky 19 mm ale dává se správně 17 mm, na stabilizátor 21 mm se dávají silentbloky o vnitřnim průměru 19 mm a na stabilizátor o průměru 23 mm se dává 21 mm (některý výrobci 22 mm ). Dokonce druhovýroba to neví a vyrábí silentbloky o průměru 23 mm ale ty jsou na nic, právě protože na stabilizátor 23 mm patří silentblok 21 mm. 23 mm guma je tam trochu volná při zatížení, vrže a nebo to vydává rúzný zvuky.
Je jasný že montáž "menšího" silentbloku je často obtížná, je potřeba pořádně stlačit sponu a nebo dát o něco delší šroub ale jedině tak se člověk vyhne pozdějším potížím s "mlácení" a různym "vrzánim".
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
[quote="Kuba"]Hodně lidí neví a nevědi to mnohdy ani servisy že na stabilizítor o průměru 19 mm se nedávají silentbloky 19 mm ale dává se správně 17 mm, na stabilizátor 21 mm se dávají silentbloky o vnitřnim průměru 19 mm a na stabilizátor o průměru 23 mm se dává 21 mm (některý výrobci 22 mm ). Dokonce druhovýroba to neví a vyrábí silentbloky o průměru 23 mm ale ty jsou na nic, právě protože na stabilizátor 23 mm patří silentblok 21 mm. 23 mm guma je tam trochu volná při zatížení, vrže a nebo to vydává rúzný zvuky.
Je jasný že montáž "menšího" silentbloku je často obtížná, je potřeba pořádně stlačit sponu a nebo dát o něco delší šroub ale jedině tak se člověk vyhne pozdějším potížím s "mlácení" a různym "vrzánim".
Zas som o niečo múdrejši.
Je jasný že montáž "menšího" silentbloku je často obtížná, je potřeba pořádně stlačit sponu a nebo dát o něco delší šroub ale jedině tak se člověk vyhne pozdějším potížím s "mlácení" a různym "vrzánim".
Zas som o niečo múdrejši.

VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

Mne to robi len jedna strana.V servise mi ešte pred výmenom tlmičov povedal že to je horne uloženie tlmiča ta guma.Ale auto je po vymene prednych tlmičov+ostatny material k tomu potrebnymorose píše:pokud to vrza za sucha takto najdes snadno - lokalne namoc postupne cepa a silentbloky.
Suche kulaky ramen, nebo gumy stabilizatoru. Ja mel ty gumy tak opetrebeny ze tukaly do podlahy. Dal jsem FEBI a vrzou jak stara kara:)))

VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 
