

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jelikož prodávaš všechny jmenované komponenty tak tomu věřím, ovšem kurva z čeho to dělají, já mám 81.kw TDI 2004 a spojka je původní-neklouže, turbo je už vyměněno, setrvačník je podle mě také původní.Ladas píše:spolehlivost vyšší než 2,0 16V ale i tak dost vysoká klasické problémy typu odcházející turba,dvouhmotové setrvačníky,vstřiky,oběhané vačky,kabeláže a podobně...
To jsi mě přesně vystihl, když jdu se známýma na pivo, tak se mě všichni ptají, kdy prodám tu starou kurvu Octavii I, vesměs všichni mají A6 3.0TDI nebo Volva S60, pokažde jím říkám, že kupovat A6 3.0 TDI s 200.tis km za 380.tis Kč je moc peněz za šrot a čekat, kdy se co vysere..Ladas píše:hádej co mám za auto a nejni to tím že bych neměl na jiné...
(co si koupit jiného je pro mě velká neznámá)
Kamarádi jsou trubky, neboť si kupují staré vrány a spolehají, že Audi je zárukou tuty kvality, je to koncern VW tak jsou komponenty podobné či shodné na všech vozech, nepřeju jim ať se jim to začne srát a to neumějí vyměnit ani žhavící svíčky či vzd.filtr.turbo kamna power píše:to jako měníš auto jen kvůli kamarádům? jestli jsi spokojený se stávajícím autem a jestli nesplesnivělo za ty roky, tak bych si ho nechal, kup si na něj třeba větší trysky a nějaký fešný kola, ať máš změnu a neřeš
... a seš si jist, že to je ještě VOLVO?jear ewing píše:Ještě jsem uvažoval o tomto Volvu http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... 60/8128484, mám ale obavy z servisu u nás v Asii, je pouze autorizovaný servis (850,-Kč/hod) a neznám nikoho kdo ty Volva dělá, nebo má diagnostiku, náhrádní díly téměř žádné, sehnat na to turbo, vstřikovače velký problém!
A další Volvo http://www.carnext.cz/nabidka-vozu/page ... D=26930533 ovšem hodně slaboučký motůrek 93.Kw/300 nm 1500.kg, jen mě zaráží jak jsou ty Volva levné??