Stránka 2 z 3

Napsal: 09 srp 2010, 17:41
od turbo kamna power
mám s tím motorem zkušenost z OII 4x4, má najeto okolo 140tis. km a turbo i setrvačník zpívají poslední píseň :( jinak docela bezproblémovej motor, spotřeba dobrá a na to že to moc nejede to docela jede ;) vadí mi teda velikej hluk toho motoru, ale možná by tomu pomohl normální olej, ten longlive asi nebude žádnej zázrak, možná by potom taky neodcházelo to turbo

Napsal: 09 srp 2010, 17:43
od jear ewing
Tomas.cz píše:Určitě chipovat, počítej tak 150koní a jedem :)
Nad tím také uvažuji, lenoch to sice není, ale pojede to stejně jako moje 81.kw ASV..

Napsal: 09 srp 2010, 17:58
od jear ewing
Ladas píše:spolehlivost vyšší než 2,0 16V ale i tak dost vysoká klasické problémy typu odcházející turba,dvouhmotové setrvačníky,vstřiky,oběhané vačky,kabeláže a podobně...
Jelikož prodávaš všechny jmenované komponenty tak tomu věřím, ovšem kurva z čeho to dělají, já mám 81.kw TDI 2004 a spojka je původní-neklouže, turbo je už vyměněno, setrvačník je podle mě také původní.
Chci vyměnit Octavu 2004 81.kw za Octavu 2007 II 77.kw (80.tis km-objektivní stav), 2.0 TDI jsem zavrhl vzhledem k tomu jak to tady proklínají, dokonce jsem četl u inzerátu (tady na foru u 2.0 TDI) super stav 90.tis km, vyměněno turbo, servačník, hlava a k tomu dodatek klasické závady tohoto motoru.. (crazy)

Napsal: 09 srp 2010, 18:01
od Ladas
hádej co mám za auto a nejni to tím že bych neměl na jiné...

(co si koupit jiného je pro mě velká neznámá)

Napsal: 09 srp 2010, 18:08
od jear ewing
Ladas píše:hádej co mám za auto a nejni to tím že bych neměl na jiné...

(co si koupit jiného je pro mě velká neznámá)
To jsi mě přesně vystihl, když jdu se známýma na pivo, tak se mě všichni ptají, kdy prodám tu starou kurvu Octavii I, vesměs všichni mají A6 3.0TDI nebo Volva S60, pokažde jím říkám, že kupovat A6 3.0 TDI s 200.tis km za 380.tis Kč je moc peněz za šrot a čekat, kdy se co vysere..
Díval jsem prodávaš jeden vstřik na 3.0 TDI za 5000,-Kč (a to je asi dobrá cena), když se to sejde se spojkou, turbem možná i diferenciálem tak jsi na 100.tis Kč a uvažuješ jestli to nepojistit a zapálit..

Napsal: 09 srp 2010, 19:15
od Ladas
no a to si nepřej vědět co to stojí vstřik na starou verzi A6 3,0 a že se serou :P

Napsal: 09 srp 2010, 19:49
od jear ewing
Každopádně vozy už se nedělají jako před léty, na prvním místě u automobilek je zisk, bohužel to nezměníme :(

Uvažuji o tomto http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/8148047, po komentáři od Ladase jsem trochu na pochybách, že je to bíla mi moc nevadí, dám ocranné lišty do laku a jinej nárazník, ten standartní je příšerný, mlhovky z V3S (crazy)

Ještě jsem uvažoval o tomto Volvu http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... 60/8128484, mám ale obavy z servisu u nás v Asii, je pouze autorizovaný servis (850,-Kč/hod) a neznám nikoho kdo ty Volva dělá, nebo má diagnostiku, náhrádní díly téměř žádné, sehnat na to turbo, vstřikovače velký problém!
A další Volvo http://www.carnext.cz/nabidka-vozu/page ... D=26930533 ovšem hodně slaboučký motůrek 93.Kw/300 nm 1500.kg, jen mě zaráží jak jsou ty Volva levné??

Napsal: 09 srp 2010, 20:23
od jear ewing
Ladas píše:no a to si nepřej vědět co to stojí vstřik na starou verzi A6 3,0 a že se serou :P
To budou asi ročníky 2005-2006, tydle přesně mají mojí pivní kamaradí :)

Napsal: 09 srp 2010, 20:46
od Ladas
jj to jsou povedený kousky (rofl)

Napsal: 09 srp 2010, 21:20
od turbo kamna power
to jako měníš auto jen kvůli kamarádům? jestli jsi spokojený se stávajícím autem a jestli nesplesnivělo za ty roky, tak bych si ho nechal, kup si na něj třeba větší trysky a nějaký fešný kola, ať máš změnu a neřeš ;)

Napsal: 09 srp 2010, 21:34
od jear ewing
turbo kamna power píše:to jako měníš auto jen kvůli kamarádům? jestli jsi spokojený se stávajícím autem a jestli nesplesnivělo za ty roky, tak bych si ho nechal, kup si na něj třeba větší trysky a nějaký fešný kola, ať máš změnu a neřeš ;)
Kamarádi jsou trubky, neboť si kupují staré vrány a spolehají, že Audi je zárukou tuty kvality, je to koncern VW tak jsou komponenty podobné či shodné na všech vozech, nepřeju jim ať se jim to začne srát a to neumějí vyměnit ani žhavící svíčky či vzd.filtr.
Auto chci prodat, neboť najedu 30-40.tis km za rok a někdy jsem i 100.km od domova, nemůžu si dovolit ani jeden den mít auto v servisu, natož řešit odtah(prozatím řešeno jen jednou) a to se u Octavii I po 200.tis km nějak opakuje, sice už jsem do toho hodně narval (podvozek vše vyměněno, včetně šroubů ramen, kola jsem si koupil také nová, ale potřebuji spolehlivé bezporuchové auto, nové ale nechci je tam za 3.roky ukrutnej propad v ceně.

Napsal: 09 srp 2010, 22:32
od jericho-3
Kolikrát si říkám,kolik lidí si koupí Audi jen kvůli tomu,aby si před ostatními zvedli sebevědomí a pak zruinují babičku a ostatní příbuzné,aby zaplatili servis..Osobně neznám nikoho, kdo koupil ojetou AUDI /po labuti/ s najetýmí kilometry,TDI nebo ne, a vzpomínali na ni s láskou....Auto má přeci normální člověk kvůli tomu,aby mu vydělávalo peníze, nebo aspon dovezlo, kam chce, nebo se pletu?

Napsal: 09 srp 2010, 22:37
od Tomas.cz
U garáže mi stojí jedna A4, majitel nemá peníze na opravu.
Tuhle tam byl, říkal že by jí prodal a koupil RS4, mu říkám vole k čemu chceš auto, když tohle ti dva měsíce stojí, jednak ho asi denně nepotřebuješ a jedna z čeho bys to chtěl živit.
Tak odfrknul se slovy: I kdybych s tím měl jet jen jednou měsíčně tak mi to stojí za to! (noteeth)

Napsal: 09 srp 2010, 22:57
od Slavkov
jear ewing píše:Ještě jsem uvažoval o tomto Volvu http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... 60/8128484, mám ale obavy z servisu u nás v Asii, je pouze autorizovaný servis (850,-Kč/hod) a neznám nikoho kdo ty Volva dělá, nebo má diagnostiku, náhrádní díly téměř žádné, sehnat na to turbo, vstřikovače velký problém!
A další Volvo http://www.carnext.cz/nabidka-vozu/page ... D=26930533 ovšem hodně slaboučký motůrek 93.Kw/300 nm 1500.kg, jen mě zaráží jak jsou ty Volva levné??
... a seš si jist, že to je ještě VOLVO? (noteeth)... aby to nebyl převlečenej Renault (rofl)

Napsal: 10 srp 2010, 06:00
od Ladas
2.4D nejni renault