Stránka 2 z 24
Napsal: 12 srp 2010, 22:35
od netopier
Dani34el píše:slovacek.milos píše:Dani34el píše:
jezdímě zde na sajrajty všeho druhu první diesel motor byl poháněn burákovým olejem,
tak pokud jezdíš na naftu to už bude nějaká přestavba to sem nepatří

jezdíme na pořádné palivo

miloš
První diesel
NIKDY nebyl poháněn burákovým olejem, ale petrolejem. Ani 3, 4, 5 diesel nikoliv.Typická volovina žádnym zdrojem nedoložená kterou opisuje jeden od druhýho.
Stejně to dopadne s ředidlem v naftě.Rostlinný olej ok, to sem patří, ale ředidlo? Naprosto jinej bod vzplanutí, jiná destilační křivka, agresivní vůči některým plastům....prostě to nemůže vylepšit výhřevnost a je to riziko.....doložené a fyzikálně odůvodněné pokusy s olejem, petrolejem ano, ale řeči typu: "Mě to jede líp" ...to je mýtus a mate hlupáky ještě víc.
a ako mi vysvetlis to, ze mi volala segra ktora prave soferovala auto, a pytala sa co som s tym urobil ze to ide lepsie?
nevedela o tom ze je tam prisada a zistila to.. to uz je riadne placebo ze?
Napsal: 13 srp 2010, 09:06
od slovacek.milos
[quote="Dani34el"
stím bezaromatikem to sem přitáhlo víc lidí i co to skoučeli s tahačem, bez toho by ani nejeli,
já to osobně dávám deci na nádrž i přesto že to může být totální hovadina, dá se říct že na sajrajty všeho druhu jezdím 7 let
pokud přestanu aditivovat začnou potíže se startem nebo s tahem, nebo trvalá ztráta výkonu, zasírá se i čerpadlo hlavně vršek,
to jsou mé zkušenosti
co se týče že první diesel jel na burákový olej to přitáhl radluk a já to jen papouškuji nikdy jsem to nikde nečet

miloš
Napsal: 13 srp 2010, 20:07
od oldaf
Dani34el- Plácáš nesmysly, první dieselův motor byl zkoušen na lněný a arašidový olej, v tý době žádná nafta nebyla.
Napsal: 13 srp 2010, 21:12
od slovacek.milos
oldaf píše:Dani34el- Plácáš nesmysly, první dieselův motor byl zkoušen na lněný a arašidový olej, v tý době žádná nafta nebyla.
plácá má pašíka PD přestavba na naftu, prej vše origo jak má být
složení stolitrů nafty,

pět litrů voda, 35 litrů biodložka, 4O litrů kerosin, l5 litrů nafta, pět litrů LTO,
pak se to ještě ředí podle čerpaček minerálními oleji nepodléhající dani
poctivé palivo je fakt jen v supermarketech

miloš

Napsal: 13 srp 2010, 21:35
od oldaf
http://veteran.auto.cz/osobnosti/rudolf ... -velkym-d/
Až v roce 1888 pochopil, že když lze stlačením vzduchu vyvinout teplo, mohlo by to navíc být ideální okysličovadlo povzbuzující prohoření i méně kvalitních paliv. Z dnešního pohledu je zajímavé, že Diesela v první chvíli nenapadla nafta, ale především odpadní zemědělské produkty a levné rostlinné oleje. Jeho první komerční motory běžely na olej z buráků, tedy podzemnice olejné.
Napsal: 14 srp 2010, 01:42
od Dani34el
Ale houby. První komerční diesely jezdily na burákový i jiný olej, ale první prototypy který vyvinul Rudolf Diesel nikoliv, ač se to tvrdí (=pořád dokola opisuje) i v odborný literatuře. To máte stejný jako se špenátem, i v odborných lékařských publikacích se ještě nedávno psalo, že špenát je bolhatý na železo a proti chudokrevnosti. Blbec to opisoval od blbce. A přitom ta chyba se stala už kolem roku 1930 kdy při analýze někdo omylem posunul desetinou čárku a ve skutečnosti má špenát ještě míň železa než čokoláda !
A BEZAROMATIK v palivu že "jede subjektivně líp" ? Moje babička si maže na kolena slepičí trus a říká že jí to pomáhá !
Vetšina dotázaných tvrdila, že drahý SUPER POWER SHELL PLUS jim snižuje spotřebu a auto jede líp.........pak TEST ukázal, že BENZINA má lepší palivo a levná ONO taky dobrý.....ale jim nevyvrátíte že to jelo líp !!!! http://www.wrobelondra.estranky.cz/stra ... ll-zklamal
Proč by fyzikálně mělo ředidlo BEZAROMATIK vylepšit výkon ? Zlepsuje snad výhřevnost ? Zlepšuje detonaci ??? Vždyd ani SUPER drahý benzín zlepšuje výkon ani ne o O,4 % což je nepostřehnutelný :
http://auto.idnes.cz/drazsi-benzin-toho ... 04M146Y02A
Napsal: 14 srp 2010, 01:44
od Dani34el
Ale houby. První komerční diesely jezdily na burákový i jiný olej, ale první prototypy který vyvinul Rudolf Diesel nikoliv, ač se to tvrdí (=pořád dokola opisuje) i v odborný literatuře. To máte stejný jako se špenátem, i v odborných lékařských publikacích se ještě nedávno psalo, že špenát je bolhatý na železo a proti chudokrevnosti. Blbec to opisoval od blbce. A každej kdo žral špenát řikal že mu pomáhá ! A přitom ta chyba se stala už kolem roku 1930 kdy
při analýze někdo omylem posunul desetinou čárku a ve skutečnosti má špenát ještě míň železa než čokoláda !
A BEZAROMATIK v palivu že "jede subjektivně líp" ? Moje babička si maže na kolena slepičí trus a říká že jí to pomáhá !
Vetšina dotázaných tvrdila, že drahý SUPER POWER SHELL PLUS jim snižuje spotřebu a auto jede líp.........pak TEST ukázal, že BENZINA má lepší palivo a levná ONO taky dobrý.....ale jim nevyvrátíte že to jelo líp !!!!
http://wrobelondra.estranky.cz/stranka/ ... ll-zklamal
Proč by fyzikálně mělo ředidlo BEZAROMATIK vylepšit výkon ? Zlepsuje snad výhřevnost ? Zlepšuje detonaci ??? Vždyd ani SUPER drahý benzín zlepšuje výkon ani ne o O,4 % což je nepostřehnutelný :
http://auto.idnes.cz/drazsi-benzin-toho ... 04M146Y02A
Napsal: 14 srp 2010, 06:38
od slovacek.milos
já bych to neřešil nějaké deci bezaromatiku vyjde na 8 korun do nádrže co u mě je 8O haléřů na sto kiláků, díru do nádrže v tomto poměru to neudělá,

miloš
Napsal: 14 srp 2010, 06:56
od fialamala
Dani34el píše:Přidávat nějáká ředidla, benzín nebo BEZAROMATIK (zřejmě nějáký druh ředidla bez aromatických uhlovodíků) je hloupost. Všechny tyhle prostředky mohou naleptat plastové díly v nádrži nebo v palivovym systému. Zázračné zvýšení výkonu se nekoná a člověk si ho jen namlouvá.
Jedině že by se tak zvýšila výhřevnost nafty, což je vyloučeno - výhřevnost ředidla je dokonce o něco nižší a benzinu taky. Pokud by zázračný zvýšení výkonu a snížení spotřeby fungovalo, dávno by si toho výrobci vozů i výrobci pohonných hmot všimli.
Naftovej motor je na
naftu tak
jezděte na naftu a nešpekulujte. Nic nevymyslíte !!! Výrobce optimalizoval motor na normovaný palivo a tečka.

Bezaromatik je dlouhodobě vyzkoušený já osobně ho mám vyzkoušený na oct.1.9 tdi 81kw a mohu říct že plastová nádrž i vše plastové na voze vydrželo a po přidání hlavně v zimě mi nafta nezmrzla a jelo to líp.Ted to dávám do passatu PD 96KW tam už rozdíl nevidím.Jinak když jsem se díval na složení tak je skoro stejné jako u u aditiv do nafty.A co ještě mohu do kladů tak je že u rotaček se sníží hlučnost motoru.
Napsal: 14 srp 2010, 07:01
od oldaf
Diesel zkoušel v úplně prvních motorech čpavek a uhelný prach, zkoušel i benzin ale ani jedno z paliv mu nefungovalo, proto začal používat lněný a burákový olej. A to že se to píše i v odborné literatuře tak na tom snad něco bude. Jinak by mě zajímalo jak to můžeš tak přesně vědět na co jezdil na začátku Ruda D. , to jsi u toho byl?
Odborný literatuře nevěříš a dáváš sem odkazy na sračky že Shelka má horší palivo než benzina a ono, ale proč sem nedáš další odkaz na to kde se píše že si tenhle test zaplatila právě benzina

Takže komu máš pak věřit.
Napsal: 14 srp 2010, 10:55
od slovacek.milos
Proč by fyzikálně mělo ředidlo BEZAROMATIK vylepšit výkon ? Zlepsuje snad výhřevnost ? Zlepšuje detonaci ??? Vždyd ani SUPER drahý benzín zlepšuje výkon ani ne o O,4 % což je nepostřehnutelný :
http://auto.idnes.cz/drazsi-benzin-toho ... 04M146Y02A[/quote
bezaromatik je butil acetát, podle tebe nic neumí jen ublíží
a co ethylhexylnitrát s alkylbenzolem, ten umí zvyšovat výkon, čistit trysky a palivovou soustavu, ochranovat čerpadla nebude to taky nějaký blaf díky miloš
Napsal: 14 srp 2010, 11:50
od slovacek.milos
slovacek.milos píše:Proč by fyzikálně mělo ředidlo BEZAROMATIK vylepšit výkon ? Zlepsuje snad výhřevnost ? Zlepšuje detonaci ??? Vždyd ani SUPER drahý benzín zlepšuje výkon ani ne o O,4 % což je nepostřehnutelný :
http://auto.idnes.cz/drazsi-benzin-toho ... 04M146Y02A[/quote
bezaromatik je butil acetát, podle tebe nic neumí jen ublíží
a co ethylhexylnitrát s alkylbenzolem, ten umí zvyšovat výkon
Přísada do motorové nafty.
Celoroční výhody:klidný chod motoru - snižuje klepání motoru - čistí vstřikovací systém - zvyšuje výkon motoru - šetří životní prostředí - zlepšuje zážehové vlastnosti - ochrana vstřikovacího čerpadla a palivového systému před korozí - snižuje kouřivost.
V zimě:lepší studený start - zlepšení filtrovatelnosti do -26°C (závisí na
nebude to taky nějaký blaf

díky miloš
Napsal: 14 srp 2010, 12:57
od Slavkov
Dani34el píše:Ale houby. První komerční diesely jezdily na burákový i jiný olej, ale první prototypy který vyvinul Rudolf Diesel nikoliv, ač se to tvrdí (=pořád dokola opisuje) i v odborný literatuře.
Tak, pane chytrej, pochlub se svým zaručeným zdrojem

... předpokládám, že jsi u toho osobně asi nebyl, že?

... ten špenát jsi zajisté také neměřil, že?
Chápu, že jsi nabažen internetem a kolik je tam informací, nicméně je trochu problém, kdo je autorizoval a jakou mají skutečnou hodnotu...
Nezřídka jsou "mediálně" publikovány výsledky výzkumů, které jsou na první pohled v přímém rozporu... většinou totiž zveřejňují pouze výsledky a nikoli výchozí kritéria, podmínky měření, od čeho daný model abstrahuje apod....
Tak nám objasni, odkud plynou tvé zaručené informace o palivech pro motory pana RD..., když je to všude v literatuře špatně

... že by pradět byl tovaryšem u Dieselů... a bylo to rodinné tajemství?

Napsal: 14 srp 2010, 13:05
od oldaf
Napsal: 14 srp 2010, 16:04
od Dani34el
oldaf píše:......jak to můžeš tak přesně vědět na co jezdil na začátku Ruda D. , to jsi u toho byl?
......Odborný literatuře nevěříš a dáváš sem odkazy na sračky že Shelka má horší palivo než benzina a ono, ale proč sem nedáš další odkaz na to kde se píše že si tenhle test zaplatila právě benzina

Takže komu máš pak věřit.
Nebyl jsem u toho ale studoval jsem nějáký čas v Německu ale to je zbytečný tady rozvádět. A tvrdit že BENZINA si zaplatila testy na kvalitu paliva bez jakýchkoliv důkazů neni žádný argument. Testy neprováděla MF DNES ale akreditovaná laboratoř a Ústav maziv a paliv. Vzorky byly jen očíslovaný a testovalo se "nadvakrát" aby v laboratoři nevěděli, odkud je který palivo.
Než házet tady špínu na "zaručeně uplacenej TEST Benziny" bych se sepíš zamyslel nad tím, proč SHELL v testu propadl, proč přidává několik korun na palivo který je skoro stejný jako u ONO, proč SHELL pod stejnym názvem prodává jiný palivo a kvalitnější v Něměcku !