Audi Sport Quattro S1-prosím o info o tomto vozidle.Děkuji

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Bugs.Bunny píše:
ThrashTheTrash píše:
dolar100 píše:myslim ze origo S1 bude pekne draha, je to legenda

na netu jsem našel Audi Sport Quattro za 450 000 EURO a je to v Čr v nějakém muzeu,přesně nevím,je to originál, který se účastnil dvou světových rally a řídily to legendy.Odkaz dodám!
Když jsem jí viděl v Lánech poprvé někdy v 97mém roce tak jsem okolo toho lezl asi hodinu. Nedávno to tam přestavěli a už to nejde prolézt tak detailně jako dříve. Dokonce jsem se jednou neuhlídal a musel jsem si do té SI sednout. :) http://www.auto-muzeum.cz/cz/audi-quattro

Tak to je ten odkaz:-)děkuji za dodání,ale jako zážitek to musel být luxusní:-),taky bych chtěl:-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

ThrashTheTrash píše:
turbo kamna power píše:tak mělo to motor 2,2 5ti válec 20V turbo, výkon cca 550-650 koní, chystali verze s výkonem okolo 1000 koní, ale to už prej šlo sotva udržet na silnici a stejně mezitím Gr. B stihli zakázat.... převodovka 6q manual, mezinápravovej diferenciál torsen s rozdělením 50:50, trochu zvláštnost byl vodní chladič vzadu, atd... z aut gruppe B to bylo první auto s pohonem 4x4 a než si to konkurence uvědomila, tak udi vyhrávalo s náskokem několika minut... jinak mezi ostatníma autama br.B to bylo asi "nejnormálnější" auto, páč mělo s civilním quattrem relativně velkou příbuznost, ostatní auta byly jen buginy z ocelovejch trubek s laminátovou kastlí

Obrázek
Nevím jak na tom byl Peugeot,ale Lancia Rally 037 měla laminátovou kastli,Lancia S4 nevím co měla,ale Audi Sport Quattro S1,pokud jsem dobře četl, tak měla kastli oproti verzi Sport Quattro laminátovou i okna z plastu kvůli zmenšení hmostnosti a vážila 990 kg oproti Peugeotu,který měl 1100kg.
Lancia S4 mala rurkovy ram z bohvie coho a zvysok vsetko kompozit ;)
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

ThrashTheTrash píše:
Bugs.Bunny píše:
ThrashTheTrash píše:
na netu jsem našel Audi Sport Quattro za 450 000 EURO a je to v Čr v nějakém muzeu,přesně nevím,je to originál, který se účastnil dvou světových rally a řídily to legendy.Odkaz dodám!
Když jsem jí viděl v Lánech poprvé někdy v 97mém roce tak jsem okolo toho lezl asi hodinu. Nedávno to tam přestavěli a už to nejde prolézt tak detailně jako dříve. Dokonce jsem se jednou neuhlídal a musel jsem si do té SI sednout. :) http://www.auto-muzeum.cz/cz/audi-quattro

Tak to je ten odkaz:-)děkuji za dodání,ale jako zážitek to musel být luxusní:-),taky bych chtěl:-)
Zážitek by to byl pokud by se s tím dalo svézt. :roll: Kdykoliv se na ní můžeš jet podívat.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Je pěkné,že v době kdy tato auta jezdila byla serie opravdu použita jako základ. Pokud na to budete někdo mít možnost detailněji koukat, koukněte třeba na horní uložení předních tlumičů. Horní misky jsou na surovce přišroubované mimo klobouk. Takových "úprav" je tam více a dnes by při přejímce asi koukali. Z toho auta kouká hrozná brutalita. I když to nebylo pravděpodobně mnoho let ani nastartované, uvnitř to voní jak kdyby to právě po závodě vychladlo. (crazy)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

vtipný taky je, že první quattra byly moc dlouhý a neohrabaný, tak tu verzi S1 za dveřma řízli a zkrátili cca o 30cm... ale základ kastle je zachovanej původní, všechno ostatní je lamino a uhlíkový kompozity.... delta S4 a 205 T16 jsou postavený z gruntu z ocelových trubek, jen kompozitovej obal připomínal civilní verzi, taky ta váha byla jinde, lanci a i peugeot měly pod 900kg, audi mělo okolo 1100kg... Lancia byla taky nejrychlejší auto co se akcelerace týče, z 0-100kmh za 2,3s na asfaltu, na šotolině 2,5s :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdykoliv vidím S1 někde jen stát na výstavě tak mám zvláštní pocit prostě takový mražení jj B byla skupina jako prase WRC je jen odvárek někde mám celý DVD o roku 86 a vlastně celé sezóně je to krásnej dokument bohužel končící odstoupením ze seriálu závodů po tragické nehodě s diváky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Ladas píše:kdykoliv vidím S1 někde jen stát na výstavě tak mám zvláštní pocit prostě takový mražení jj B byla skupina jako prase WRC je jen odvárek někde mám celý DVD o roku 86 a vlastně celé sezóně je to krásnej dokument bohužel končící odstoupením ze seriálu závodů po tragické nehodě s diváky
O to DVD mám zájem,můžeš zaslat aspoň název, že bych si to pohledal na netu,nebo koupil někde?Děkuji:-)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

A co taková spotřeba???Vůbec jsem to nikde nenašel,ale asi byla zajímavá:-)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

tak WRC má spotřebu na RZ okolo 50ti litrů na 100km, tak tohle bych řek že bude mít tak 70-80l na 100
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

já to mam doma nekde v časopisu , spotreba 100l/100km :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

spotřeba velmi vysoká a DVD někde najdu myslím že vím kdo ho ještě má v trafice případně pište kdo má zájem jen pro info nejde kopírovat potom se zamkne kamarád mi takhle jedno zkurvil tak jsem scháněl druhý...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

mám takej pocit že nějaká ostrá RZ s timhle by bylo asi NĚCO co by slabší jedinci nepřežily
může někdo vysvětlit ten bodykit - někde je to "normál" a někde to má ten lokomotivní klín a chladiče vzadu 'rok , typ ??
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ty spojlery začaly používat kolem roku 85 86 na rychlé RZ protože zjistily že to pomáhá udržet monstrum na kolech
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Brzdy....to je taky zajímavá věc, jako na videích to není poznat, ale prý dokonce to mělo vodní chlazení na brzdy.Podle mě to má klasický brzdy, jen prostě upravený vzduchový chlazení,ale někde jsem četl, že tam bylo i vodní chlazení.Není se čemu divit!
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

ThrashTheTrash píše:Brzdy....to je taky zajímavá věc, jako na videích to není poznat, ale prý dokonce to mělo vodní chlazení na brzdy.Podle mě to má klasický brzdy, jen prostě upravený vzduchový chlazení,ale někde jsem četl, že tam bylo i vodní chlazení.Není se čemu divit!
Soudruzi z Ingolstatu si s tim vyhráli to je vidět
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“